Ja sorry, nu ben je verplicht je sink te shinen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:57 schreef Graseter het volgende:
Hoi, zit -Engel- hier?
Wat is dit voor een topic?
He? Wat?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry, nu ben je verplicht je sink te shinen.
Succes!
Ik had zo'n tante die echt alles direct ging afwassen. Ik vond dat heel vermoeiend. Ben je thee aan het drinken, moet je even wat pakken of naar de wc, kom je terug: kopje weg. En als je dan een tweede kopje thee wilde moest je eerst weer een schoon (of je schoon gemaakte) kopje pakkenquote:Op zondag 19 september 2010 08:59 schreef -Engel- het volgende:
Ik hanteer eigenlijk ook altijd het aanrecht en de wasbak-schoon principe.... maar soms was ik dat ene kopje gewoon niet gelijk af......
Een beetje shampoo verdunt met water en hiermee de vlek behandeld.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat heb je nou voor die vlek gebruikt?
Dat doe ik niet hoor..... ik laat het eerder staan tot ik er drie of vier hebquote:Op zondag 19 september 2010 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had zo'n tante die echt alles direct ging afwassen. Ik vond dat heel vermoeiend. Ben je thee aan het drinken, moet je even wat pakken of naar de wc, kom je terug: kopje weg. En als je dan een tweede kopje thee wilde moest je eerst weer een schoon (of je schoon gemaakte) kopje pakken
Grasje.... als je aan de vrouw wil... zou je af en toe wat moeten huishouden..... dat vinden sommige dames een pluspuntquote:
En als ik dan die vrouw heb het haar laten doen?quote:Op zondag 19 september 2010 13:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grasje.... als je aan de vrouw wil... zou je af en toe wat moeten huishouden..... dat vinden sommige dames een pluspunt
dan eerlijk verdelenquote:Op zondag 19 september 2010 13:37 schreef Graseter het volgende:
En als ik dan die vrouw heb het haar laten doen?
quote:Op zondag 19 september 2010 13:46 schreef Graseter het volgende:
Maar schoonmaken is toch een van de belangrijkste taken voor een vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |