quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:52 schreef dagdag het volgende:
tja waarom om 8 uur s ochtends open gaan raar
tot 21:00 uur (filiaal Den Haag dan..)..en dat is wel heerlijk eigenlijk. Was van de week daar om 8 uurquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:52 schreef __Saviour__ het volgende:
vaak heeft mediamarkt wel ruimere openingstijden
Ik ging vandaag eigenlijk voor een paar cr2 batterijen (die supermarkten of bouwmarkten natuurlijk niet verkopen) en BBC, Harense Smit en SF waren alledrie gesloten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef eNaSnI het volgende:
www.mediamarkt.nl iedere werkdag tot 21.00 geopend!
Oh, je vroeg geen oplossing, maar kwam alleen je beklag doen, sorry![]()
Afhankelijk van de spoed kun je ze ook online bestellen. Pas nog wat cr-3 bestelt via eBay.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:04 schreef solar22 het volgende:
[..]
Ik ging vandaag eigenlijk voor een paar cr2 batterijen (die supermarkten of bouwmarkten natuurlijk niet verkopen) en BBC, Harense Smit en SF waren alledrie gesloten.
Als ik naar de Mediamarkt ga moet ik betaald parkeren als ik bv een tv ga kopen is dat geen probleem.
Maar in het geval van een paar batterijtjes betaal je die dingen dus dubbel, vandaar.
Enfin, Ik heb nu weinig keus
Zodat je daarna met de nog kuttere openingstijden van postkantoren zitquote:
Een flink pak batterijen als het niet in de brievenbus pastquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:50 schreef Flurry het volgende:
[..]
Zodat je daarna met de nog kuttere openingstijden van postkantoren zit
Je bedoeld dat ze eerste 3 keer langskomen op een tijdstip dat ieder normaal mens op het werk zit en je het vervolgens op het postkantoor op kan halen die om 16:00 al sluit en op zaterdag tot een uur of 11:00 open is waardoor je niet kan uitslapen? Want je moet er dan wel om 9 uur al zijn, anders sta je achter al die mensen voor concertkaarten, kentekenbewijzen etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:50 schreef Flurry het volgende:
[..]
Zodat je daarna met de nog kuttere openingstijden van postkantoren zit
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
Jarno, flikker eens op met die kutplaatjes.
Voordeel als je naar de winkel gaat kun je het product zien en meestal meteen meenemen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Wwaarom ga je dan niet naar een online shop
Hier komen ze gewoon 's avonds nog een keer als je er overdag niet bent.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:55 schreef BobbyB het volgende:
Voordeel als je naar de winkel gaat kun je het product zien en meestal meteen meenemen.En tenzij je het op je werk kan laten bezorgen of vrij bent is het alleen maar irritant.
Deden ze vroeger in NL ook, maar nu ook niet meerquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Hier komen ze gewoon 's avonds nog een keer als je er overdag niet bent.
Daar snappen ze het gewoon wat beter. Ik snap gewoon echt niet hoe je het kan verzinnen om open te gaan als 80% naar het werk gaat en dicht gaan als ze allemaal terug komen van het werk. Verschuif het dan gewoon. 12 uur open, 10 uur 's avonds dicht of zo.quote:Maar als ik het NU wil hebben, of een artikel eerst even in de hand wil hebben voordat ik een besluit maak, dan ben ik blijk dat ik 7 dagen per week + 's avonds terecht kan.![]()
Dat vond ik het mooie van Wall Mart, daar kon ik om 3 uur 's nachts nog terechtquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:13 schreef maartena het volgende:
zip
Maar als ik het NU wil hebben, of een artikel eerst even in de hand wil hebben voordat ik een besluit maak, dan ben ik blijk dat ik 7 dagen per week + 's avonds terecht kan.
zip
Tja, ik koop uit principe niets bij Walmartquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:34 schreef Misanthropist het volgende:
Dat vond ik het mooie van Wall Mart, daar kon ik om 3 uur 's nachts nog terecht
Dat doen de kleine middenstanders hier ook..... die kunnen natuurlijk niet continue open zijn zoals de grote winkels, dus die gaan 's ochtends om een uur of 11 pas open, en zijn dan om 20:00 dicht. En reken maar dat ze tussen 18:00 en 20:00 meer klanten krijgen dan tussen 09:00 en 11:00. De kleine middenstanders zijn wel meestal op zondag dicht, of bijvoorbeeld open van 12:00 tot 17:00 of zo..... tenzij ze in een winkelcentrum zitten, dan zijn ze wel de hele dag open.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:29 schreef BobbyB het volgende:
Daar snappen ze het gewoon wat beter. Ik snap gewoon echt niet hoe je het kan verzinnen om open te gaan als 80% naar het werk gaat en dicht gaan als ze allemaal terug komen van het werk. Verschuif het dan gewoon. 12 uur open, 10 uur 's avonds dicht of zo.
En alles staat er gekoeld als het goed is, dat is ook een voordeelquote:Op donderdag 24 juli 2008 01:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja, ik koop uit principe niets bij Walmart, maar er zit hier ook een 24/7 WalMart in de buurt idd....
Wat ik ook enorm handig vind is dat ik een drogist in de buurt heb die 24/7 open is, en die verkoopt ook nog eens drank, frisdrank, bier etc..... hoef dus echt nooit zonder te zitten op een feestje op zondag...
Yep. Bier en bepaalde andere dranken staan koud. 24/7 lang. Ideaalquote:Op donderdag 24 juli 2008 01:20 schreef elfzesendertig het volgende:
En alles staat er gekoeld als het goed is, dat is ook een voordeelDat was tenminste in NYC wel zo
quote:Op donderdag 24 juli 2008 06:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Yep. Bier en bepaalde andere dranken staan koud. 24/7 lang. Ideaal
Voor ons Nederlanders was het speciaalquote:Op donderdag 24 juli 2008 01:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja, ik koop uit principe niets bij Walmart, maar er zit hier ook een 24/7 WalMart in de buurt idd....
Wat ik ook enorm handig vind is dat ik een drogist in de buurt heb die 24/7 open is, en die verkoopt ook nog eens drank, frisdrank, bier etc..... hoef dus echt nooit zonder te zitten op een feestje op zondag...
Sowieso werkten in die supermarkten waar ik geweest ben alleen maar van die gedrochtenquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:23 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Voor ons Nederlanders was het speciaal
Maar wat een volk achter de kassa's daar zeg
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.904quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:04 schreef solar22 het volgende:
[..]
Ik ging vandaag eigenlijk voor een paar cr2 batterijen (die supermarkten of bouwmarkten natuurlijk niet verkopen) en BBC, Harense Smit en SF waren alledrie gesloten.
Wapenwetgevingen zijn per staat verschillend..... maar de gemiddelde Nederlander denkt alleen maar aan termen als "in Amerika mag het".quote:Op donderdag 24 juli 2008 06:51 schreef kaakaa het volgende:en 24/7 wapens en kogels kunnen kopen
. Of is dat niet meer zo tegenwoordig?
Maar ze hebben daar wel mega-supermarchès die enorm lang open zijn en op zondagen, waar je vaak ook een elektronica afdeling aantreft. En dat was 10 jaar geleden zo, toen ik voor het laatst in Frankrijk was, dus dat zal nog wel zo zijn.....quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:03 schreef Flurry het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk in de rest van Europa? Zijn we alleen in Nederland nog zo volstrekt achterlijk of is het overal zo? Ik meen me te herinneren dat in Frankrijk ook het grootste deel van de tijd alles gesloten is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |