abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60275217
Waarom hebben die zaken niet elke avond koopavond? om 18:00 dichtgaan is zo jaren 80
Alle bouwmarkten en meubeltoko's zijn toch ook gewoon open.

Maar de rest is altijd dicht als ik thuiskom, kunnen die lui niet gewoon later opengaan en sluiten, dan hoeven ze niet langer te werken en hebben anderen die werken er ook nog wat aan.

Klacht: winkels die moderne apparatuur verkopen hebben ouderwetse openingstijden.
pi_60275238
tja waarom om 8 uur s ochtends open gaan raar
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  Donald Duck held dinsdag 22 juli 2008 @ 18:52:42 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_60275242
vaak heeft mediamarkt wel ruimere openingstijden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_60275287
Saturn.. ga daar heen... niet zo huilen...

Die andere menskes willen ook gewoon lekker thuis eten om 6 uur.. En savonds wat scrablen en yathzeen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:58:45 #5
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_60275383
www.mediamarkt.nl iedere werkdag tot 21.00 geopend!

Oh, je vroeg geen oplossing, maar kwam alleen je beklag doen, sorry
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_60275453
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:52 schreef dagdag het volgende:
tja waarom om 8 uur s ochtends open gaan raar

Ja dat vraag ik me nou ook elke keer af.
Om 8 uur 's morgens ben ik onderweg naar mijn werk en als ik vrij heb lig ik nog in bed want dan ben ik blij dat ik een keer kan uitslapen.

Vrij zinloos imho
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:03:24 #7
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_60275509
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:52 schreef __Saviour__ het volgende:
vaak heeft mediamarkt wel ruimere openingstijden
tot 21:00 uur (filiaal Den Haag dan..)..en dat is wel heerlijk eigenlijk. Was van de week daar om 8 uur
's avonds. Het is veel rustiger, en niemand loopt in de weg.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_60275554
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef eNaSnI het volgende:
www.mediamarkt.nl iedere werkdag tot 21.00 geopend!

Oh, je vroeg geen oplossing, maar kwam alleen je beklag doen, sorry
Ik ging vandaag eigenlijk voor een paar cr2 batterijen (die supermarkten of bouwmarkten natuurlijk niet verkopen) en BBC, Harense Smit en SF waren alledrie gesloten.
Als ik naar de Mediamarkt ga moet ik betaald parkeren als ik bv een tv ga kopen is dat geen probleem.
Maar in het geval van een paar batterijtjes betaal je die dingen dus dubbel, vandaar.
Enfin, Ik heb nu weinig keus
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:08:31 #9
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_60275665
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:04 schreef solar22 het volgende:

[..]

Ik ging vandaag eigenlijk voor een paar cr2 batterijen (die supermarkten of bouwmarkten natuurlijk niet verkopen) en BBC, Harense Smit en SF waren alledrie gesloten.
Als ik naar de Mediamarkt ga moet ik betaald parkeren als ik bv een tv ga kopen is dat geen probleem.
Maar in het geval van een paar batterijtjes betaal je die dingen dus dubbel, vandaar.
Enfin, Ik heb nu weinig keus
Afhankelijk van de spoed kun je ze ook online bestellen. Pas nog wat cr-3 bestelt via eBay.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_60275763
Daarom heb je online shopping
Can you handle me?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:50:03 #11
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_60276555
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:12 schreef Crytique het volgende:
Zodat je daarna met de nog kuttere openingstijden van postkantoren zit
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_60276786
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:12 schreef Crytique het volgende:
Autist
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
  woensdag 23 juli 2008 @ 06:07:41 #13
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_60286925
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:50 schreef Flurry het volgende:

[..]

Een flink pak batterijen als het niet in de brievenbus past
  woensdag 23 juli 2008 @ 06:23:42 #14
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60286942
Terechte klacht.

Gelukkig zijn er hier electronicazaken ter grootte van een IKEA in Nederland 7 dagen per week open tot 22:00, (20:00 op zondagen).

De Fry's Electronics bij mij in de buurt is iets van 12000 vierkante meter, ofwel een goede twee voetbalvelden. Als ik het daar niet kan krijgen, dan hoef ik niet verder te winkelen, de volgende stop wordt dan online.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 23 juli 2008 @ 06:51:14 #15
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_60286985
Sinds wanneer verkoopt BBC batterijen?
pi_60286998
Die hier houden er 17:30u het al voor gezien en op zaterdag staat die winkel te vol gewoon.
pi_60288225
Ik snap ook niet waarom alle winkels om 9 uur open gaan als iedereen naar het werk gaat en weer dicht gaan als iedereen terug komt van het werk. Wellicht zodat het werkloze tuig hun uitkering uit kunnen geven in de winkel, maar het is logischer als de winkels pas om 12 uur open gaan en dan open blijven tot een uur of 9/10 's avonds.

Terechte klacht dus!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60288267
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:50 schreef Flurry het volgende:

[..]

Je bedoeld dat ze eerste 3 keer langskomen op een tijdstip dat ieder normaal mens op het werk zit en je het vervolgens op het postkantoor op kan halen die om 16:00 al sluit en op zaterdag tot een uur of 11:00 open is waardoor je niet kan uitslapen? Want je moet er dan wel om 9 uur al zijn, anders sta je achter al die mensen voor concertkaarten, kentekenbewijzen etc.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60288365
Boswachter, kun je hier ook even in reageren? Dan heb ik er een leuk plaatje bij!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60288380
Ach, wat.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 23 juli 2008 @ 09:43:15 #21
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60288683
Wwaarom ga je dan niet naar een online shop
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60288829
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:26 schreef Jarno het volgende:
Ach, wat.

[ afbeelding ]
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
Jarno, flikker eens op met die kutplaatjes.
pi_60288910
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Wwaarom ga je dan niet naar een online shop
Voordeel als je naar de winkel gaat kun je het product zien en meestal meteen meenemen. En tenzij je het op je werk kan laten bezorgen of vrij bent is het alleen maar irritant.
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:13:56 #24
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60308765
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:55 schreef BobbyB het volgende:
Voordeel als je naar de winkel gaat kun je het product zien en meestal meteen meenemen. En tenzij je het op je werk kan laten bezorgen of vrij bent is het alleen maar irritant.
Hier komen ze gewoon 's avonds nog een keer als je er overdag niet bent.

Ik bestel ook vaak online, maar dan voornamelijk artikelen waarvan ik precies weet wat ik wil. Als ik namelijk buiten California bestel, dan scheelt het me 8% sales tax..... en dat tikt natuurlijk aan bij een item van $150 ofzo.

Maar als ik het NU wil hebben, of een artikel eerst even in de hand wil hebben voordat ik een besluit maak, dan ben ik blijk dat ik 7 dagen per week + 's avonds terecht kan.

Openingstijden in Nederland
Buiten een paar grote steden dan.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_60309208
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:13 schreef maartena het volgende:

[..]

Hier komen ze gewoon 's avonds nog een keer als je er overdag niet bent.
Deden ze vroeger in NL ook, maar nu ook niet meer Misschien in de grotere steden nog wel?
quote:
Maar als ik het NU wil hebben, of een artikel eerst even in de hand wil hebben voordat ik een besluit maak, dan ben ik blijk dat ik 7 dagen per week + 's avonds terecht kan.
Daar snappen ze het gewoon wat beter. Ik snap gewoon echt niet hoe je het kan verzinnen om open te gaan als 80% naar het werk gaat en dicht gaan als ze allemaal terug komen van het werk. Verschuif het dan gewoon. 12 uur open, 10 uur 's avonds dicht of zo.
pi_60309331
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:13 schreef maartena het volgende:
zip

zip
Dat vond ik het mooie van Wall Mart, daar kon ik om 3 uur 's nachts nog terecht
  donderdag 24 juli 2008 @ 01:08:47 #27
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60311063
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:34 schreef Misanthropist het volgende:
Dat vond ik het mooie van Wall Mart, daar kon ik om 3 uur 's nachts nog terecht
Tja, ik koop uit principe niets bij Walmart , maar er zit hier ook een 24/7 WalMart in de buurt idd....

Wat ik ook enorm handig vind is dat ik een drogist in de buurt heb die 24/7 open is, en die verkoopt ook nog eens drank, frisdrank, bier etc..... hoef dus echt nooit zonder te zitten op een feestje op zondag...
-
  donderdag 24 juli 2008 @ 01:19:54 #28
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60311236
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:29 schreef BobbyB het volgende:
Daar snappen ze het gewoon wat beter. Ik snap gewoon echt niet hoe je het kan verzinnen om open te gaan als 80% naar het werk gaat en dicht gaan als ze allemaal terug komen van het werk. Verschuif het dan gewoon. 12 uur open, 10 uur 's avonds dicht of zo.
Dat doen de kleine middenstanders hier ook..... die kunnen natuurlijk niet continue open zijn zoals de grote winkels, dus die gaan 's ochtends om een uur of 11 pas open, en zijn dan om 20:00 dicht. En reken maar dat ze tussen 18:00 en 20:00 meer klanten krijgen dan tussen 09:00 en 11:00. De kleine middenstanders zijn wel meestal op zondag dicht, of bijvoorbeeld open van 12:00 tot 17:00 of zo..... tenzij ze in een winkelcentrum zitten, dan zijn ze wel de hele dag open.

In Nederland had ik het inderdaad wel eens dat ik om 17:55 een Blokker binnenstapte, want ik moest toch van mijn werk naar huis rijden eerst.... en dat ik dan vragen ging stellen over iets, en dan krijg je van die zure blikken zo van "hoe HAAL je het in je hoofd om mij NU iets te vragen, nu kan ik de bus van 18:03 niet halen en moet ik 10 minuten langer wachten". Uiteraard beginnen ze ook al om 17:45 met stofzuigen en het psychologisch eruit werken van klanten, zo van: "Kun je niet zien dat het tijd is om op te schieten, we moeten om 18:00 echt iedereen eruit hebben!".

Mocht je hier om 21:50 een winkel betreden, en een aankoop willen doen, dan wordt je gewoon geholpen. Ze laten om 22:00 niemand meer binnen, maar de kassa's blijven nog minstens tot 22:15 open om achtergebleven klanten te helpen.

In Nederland kunnen ze het veel beter verdelen/opschuiven. Neem een stad als Utrecht, donderdag is koopavond, dus alles open. En tevens stervensdruk in de stad wat het winkelen niet prettig maakt. Zaterdag is het ook stervensdruk. Als je nou de openingstijden verruimd, en standaard op woensdag, donderdag en vrijdag tot 21:00 open zijn, EN de openingstijden op zaterdag verruimd tot 19:00, plus elke zondag open van 11:00 tot 17:00 ofzo, dan los je een hele hoop parkeerproblemen en drukteproblemen op.

We kunnen Den Uyl / PvdA hiervoor bedanken trouwens, met zijn winkeltijdenwet, die eigenlijk nog steeds hard geldt, alleen af en toe wat versoepeld is over de laatste 10 jaar zodat eerst supermarkten, en later wat andere winkels langer open kunnen.
-
pi_60311240
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 01:08 schreef maartena het volgende:

[..]

Tja, ik koop uit principe niets bij Walmart , maar er zit hier ook een 24/7 WalMart in de buurt idd....

Wat ik ook enorm handig vind is dat ik een drogist in de buurt heb die 24/7 open is, en die verkoopt ook nog eens drank, frisdrank, bier etc..... hoef dus echt nooit zonder te zitten op een feestje op zondag...
En alles staat er gekoeld als het goed is, dat is ook een voordeel Dat was tenminste in NYC wel zo
  donderdag 24 juli 2008 @ 06:48:20 #30
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60312429
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 01:20 schreef elfzesendertig het volgende:
En alles staat er gekoeld als het goed is, dat is ook een voordeel Dat was tenminste in NYC wel zo
Yep. Bier en bepaalde andere dranken staan koud. 24/7 lang. Ideaal
-
  donderdag 24 juli 2008 @ 06:51:49 #31
194015 kaakaa
Met godverdomme dubbel K
pi_60312436
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 06:48 schreef maartena het volgende:

[..]

Yep. Bier en bepaalde andere dranken staan koud. 24/7 lang. Ideaal
en 24/7 wapens en kogels kunnen kopen . Of is dat niet meer zo tegenwoordig?
I'm going to become rich and famous after I invent a device that allows you to stab people in the face over the internet!
pi_60312544
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 01:08 schreef maartena het volgende:

[..]

Voor ons Nederlanders was het speciaal
Maar wat een volk achter de kassa's daar zeg
  donderdag 24 juli 2008 @ 08:59:06 #33
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_60313288
Het is "elektronicazaak", niet "electronikazaak". Vandaar dat ze voor jou de deur dichtgooien.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:03:58 #34
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_60314376
Hoe zit dat eigenlijk in de rest van Europa? Zijn we alleen in Nederland nog zo volstrekt achterlijk of is het overal zo? Ik meen me te herinneren dat in Frankrijk ook het grootste deel van de tijd alles gesloten is?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_60317515
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 07:23 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

Voor ons Nederlanders was het speciaal
Maar wat een volk achter de kassa's daar zeg
Sowieso werkten in die supermarkten waar ik geweest ben alleen maar van die gedrochten Ze hadden ze allemaal verzameld om ze vervolgens daar te laten werken, leek het wel.
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:51:01 #36
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60317624
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:04 schreef solar22 het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.904
<5 euro voor 5 stuks, en ze komen nog vanzelf naar je toe ook
Bij BCC betaal je ¤ 9 voor eentje
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:38:27 #37
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60323505
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 06:51 schreef kaakaa het volgende:
en 24/7 wapens en kogels kunnen kopen . Of is dat niet meer zo tegenwoordig?
Wapenwetgevingen zijn per staat verschillend..... maar de gemiddelde Nederlander denkt alleen maar aan termen als "in Amerika mag het". Wapens en munitie kun je in elke staat kopen, maar in veel staten mag je bijv. pas een week later je wapen ophalen, soms zelfs nadat er eerst ballistische tests mee zijn gedaan om de "vingerafdruk" van het wapen vast te laten leggen.

Veel Nederlanders denken dat veel wetten in de hele VS gelden. Eigenlijk zou je het moeten vergelijken met de EU, als een Amerikaan zegt dat "Je legaal wiet kunt kopen in de EU", dan zeg jij ook.... "Wacht eens even, dat klopt niet helemaal".
-
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:41:49 #38
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60323582
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:03 schreef Flurry het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk in de rest van Europa? Zijn we alleen in Nederland nog zo volstrekt achterlijk of is het overal zo? Ik meen me te herinneren dat in Frankrijk ook het grootste deel van de tijd alles gesloten is?
Maar ze hebben daar wel mega-supermarchès die enorm lang open zijn en op zondagen, waar je vaak ook een elektronica afdeling aantreft. En dat was 10 jaar geleden zo, toen ik voor het laatst in Frankrijk was, dus dat zal nog wel zo zijn.....

De kleine middenstanders in de kleine Franse dorpjes sluiten de deuren inderdaad 's avonds en op zondag. Maar dat doen ze in de VS ook, alhoewel ze de openingstijden verschoven hebben. 's ochtends later open, 's avonds later dicht.
-
pi_60323968
rij erheen met de

|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')