Die bestaal al langer dan de Wereldmarkt in het oude gebouw van de Entrepot havenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Grootste Jumbo van Nederland viert 1-jarig bestaan.
Maar nu even zonder dat het uit Groningen komt?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Oordeel: Lekker, maar 'ziltiger' dan ik van buffelmozzarella gewend ben. De smaak is doordringender en dat ruik je meteen al als je het zakje openmaakt. Het is wel heel prettig om mee te werken. Je kan het mooi scheuren, zonder dat het uit je handen druipt, om het zo maar te zeggen. Nadeel daarvan is wel (vind ik) dat de textuur dus ook wat dradig is, waar die bij andere buffelmozzarella's romiger is.
Hartstikke bijzonder om te zitten smikkelen en te weten dat het van Groningse buffels komt!
Nee zeker geen doorsnee!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar nu even zonder dat het uit Groningen komt?
is het de moeite waard van een bezoek, of is het eigenlijk doorsnee mozzarella?
Nee, dat was een salade vooraf (dat bord was niet voor één persoon!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:07 schreef Adelante het volgende:
voorgerechtje?
mijn god da;s een hele maaltijd hierboven
wat Liejannuh zegtquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben in staat om naar Groningen af te reizen voor een buffelknuffel sessie!![]()
Ik wil wel even bellen naar Luigi om wat mogelijke data op een rij te krijgen. Maar ergens binnen nu en anderhalve maand of zo?quote:
Gil!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie mee wil, moet maar even gillen. des te sneller weten we of we een groepje bij elkaar kunnen krijgen.
Klinkt lekker!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Erg offtopic, maar ik moest er door het topic aan denken; afgelopen vrijdag uit eten geweest en als amuse kregen we een koude tomatensoep met buffelmozzarella, érg lekker. Volgens mij de eerste keer dat ik (bewust) buffelmozzarella gegeten heb.
Ik zet je er gewoon bij!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil ook wel mee maar weet niet of dat gaat lukken qua afstand e.d.
Ahw....quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Hopsa, salade (niet voor één persoon) :
[ afbeelding ]
Het gaat wel om de Jumbo in Groningen hè?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:11 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ahw....
Ik ben verkocht!
Dat ziltige klinkt juist super. Ik eet het het liefst zo puur mogelijk (meestal alleen met wat tomaatjes), dan is dat juist het lekkerst. Op naar de Jumbo dus!
Wat stom dat die hier alleen op Zuid zit
Lieve schat, zal ik je eens wat verklappen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wil wel even bellen naar Luigi om wat mogelijke data op een rij te krijgen. Maar ergens binnen nu en anderhalve maand of zo?
Wie mee wil, moet maar even gillen. des te sneller weten we of we een groepje bij elkaar kunnen krijgen. Tot nu toe:
Ik
ArtyShock wil vast ook wel mee
Liejannuh
MuadDib
Isegrim
Bluezz en golfer, gaan jullie ook mee?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieve schat, zal ik je eens wat verklappen?
Ik vind mozzarella eigenlijk helemaal niet lekker.![]()
Dus om daarvoor helemaal naar het verre Noorden af te reizen, zie ik niet zo zitten. Maar als Bluezz wil, gaat ze haar gang maar.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het gaat wel om de Jumbo in Groningen hè?
En nu ook Drachten, begrijp ik uit Luigi's laatste post.
Waarom moet ik nu aan "I dont eat buffalo-wings" denkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:24 schreef Duderinnetje het volgende:![]()
![]()
Wat ben je een gezelligerd Luigi!
Ik wil heel graag eens op de boerderij komen kijken. Buffelknuffelen! Every little girl's dream.
zou je ook niet beter eens een topic openen omtrent nieuwe tafellakens ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja sorry, lege borden zien er zelden charmant uit.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:36 schreef misteriks het volgende:
[..]
zou je ook niet beter eens een topic openen omtrent nieuwe tafellakens ?
geef toe, klinkt nog chiquer,niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Erg offtopic, maar ik moest er door het topic aan denken; afgelopen vrijdag uit eten geweest en als amuse hors d'oevre, of je bedoelt amuse gueule maar dat is in principe een hapje-kregen we een koude tomatensoep gazpacho met buffelmozzarella, érg lekker. Volgens mij de eerste keer dat ik (bewust) buffelmozzarella gegeten heb.
Ik zie graag dat mensen mijn posts begrijpen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:18 schreef misteriks het volgende:
[..]
geef toe, klinkt nog chiquer,niet?![]()
maar wel een goed idee; ga ik ook eens proberen ; maar dan wel met gewone mozarella
Ik zal er even wat hier plaatsen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:22 schreef luigibianco het volgende:
kijk op mijnabum.nl op overige grootegast leuk fotos voor jullie
un saluto a tutti voi a presto
luigi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |