Weet je iig waar je het kunt kopen.quote:Afgelopen zaterdag organiseerden Jumbo Euroborg en Bianco een demonstratie en proeverij, wat een groot succes was. Binnenkort ligt de mozzarella ook bij Jumbo Groningen (Beren) en Jumbo Drachten in de schappen.
Nee ik bedoel buffelmozzarella. Buffelinnen bestaan namelijk niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:20 schreef dscx het volgende:
Oh god... ik hoop zó dat je 'buffelinnenmozarella' bedoelt...
*ril*
Ik was bij de Jumbo in de Euroborg maar ik heb het laten liggen omdat ik het nog niet direct nodig had en omdat ik van plan was om naar de boerderij zelf te gaan. Ik dacht namelijk dat ik die na twee minuten googelen wel gevonden zou hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Weet je iig waar je het kunt kopen.
Waarschijnlijk hebben ze het adres nergens gemeld om dit soort dingen te voorkomen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was bij de Jumbo in de Euroborg maar ik heb het laten liggen omdat ik het nog niet direct nodig had en omdat ik van plan was om naar de boerderij zelf te gaan. Ik dacht namelijk dat ik die na twee minuten googelen wel gevonden zou hebben.![]()
Dat soort kleine bedrijven hebben over het algemeen een winkeltje aan huis, daar gokte ik dus op.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het adres nergens gemeld om dit soort dingen te voorkomen?
Ik ga het tot de bodem uitzoeken! En ik zal mijn bevindingen posten mét foto's. Detective MinderMutsig to the rescue.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:11 schreef golfer het volgende:
Volgens mij is het een mooie marketingstunt.
De telefoongids geeft ook geen enkel resultaat op de naam Luigi Bianco (lijkt mij een mooie verzonnen naam) en ook op kaasmakerij in Grootegast is er geen resultaat te vinden.
Whehehe.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zou mij niks verbazen als Luigi Bianco eigenlijk Leo de Wit heet...
Dan zou dit filmpje ook nep zijn...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:11 schreef golfer het volgende:
Volgens mij is het een mooie marketingstunt.
De telefoongids geeft ook geen enkel resultaat op de naam Luigi Bianco (lijkt mij een mooie verzonnen naam) en ook op kaasmakerij in Grootegast is er geen resultaat te vinden.
Hij klinkt wel Italiaans en hij ziet er ook wel zo uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dan zou dit filmpje ook nep zijn...
Hij is het ook. Een adres is idd onvindbaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij klinkt wel Italiaans en hij ziet er ook wel zo uit.
Nu nog uitzoeken waar het bedrijf zit.quote:Daarnaast verkopen Bianco en Veenstra hun mozzarella op hun bedrijf in Opende aan consumenten en toeristen.
Stiekem eerder posten dan ik he?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Kijk wat Oblivion voor mij vond.
[..]
Nu nog uitzoeken waar het bedrijf zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |