True, jij bent veel leukerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:37 schreef Yesse het volgende:
Oja en ik lijk op Kirsten Dunst volgens de meneer uit mijn FoBo. Ik vind van niet
Homo's zijn vrouwen met aanhangselquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Bravebart het volgende:
Is de vergelijking tussen homo's en vrouwen heel raar als je kijkt naar de manier waarop ze denken hun gelijk te krijgen?
Meen je dat?quote:
Je zou het bijna denken jaquote:
Natuurlijk meen ik dat nietquote:[..]
Meen je dat?![]()
Oja. Naar aanleiding van een of ander mietjes-topic op R&P
Vinden jullie het 'onmannelijk' om zittend te plassen?
Ik dacht al:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken ja
[..]
Natuurlijk meen ik dat nietKirsten Dunst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Eigenlijk nog geen hongerquote:
Ik werd welkom geheten door Boys Noizequote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook bijna in den helder huis. Zonder ouders, blijft fijn
Nog 1,5 week en dan zit ik ook zonder ouders in mijn huisquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook bijna in den helder huis. Zonder ouders, blijft fijn
Neuh. Lekker boeiend of je zit of staat.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Yesse het volgende:
Oja. Naar aanleiding van een of ander mietjes-topic op R&P
Vinden jullie het 'onmannelijk' om zittend te plassen?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neuh. Lekker boeiend of je zit of staat.
Ik zou zeggen, volg hem!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik werd welkom geheten door Boys Noize"Hello, *kgggggg*"
Bingo!quote:
Ja. Want staand plassen is echt aan de man toebedeeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, daarom. Stelletje zeikerds in dat topic man
Beetje onzeker over hunzelf ofzo
Hoezo dat?quote:
Stomme friesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:10 schreef Deansensitized het volgende:
Fawatte?
Die Zuid Afrikaan had flink wat gelukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:09 schreef PieterBas het volgende:
Net ff Le Tour zitten kijken.
Mail terug gehad?quote:
Stel dat eens in om de minuut danquote:
ja, zeg dat wel..quote:
Armstrong zou die berg gewoon afrijden en onderaan weer aansluitenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, zeg dat wel... Die gaat de Tour historie in...
tofquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Paar tentjes, en wijFestivalterrein lag rechts
Er zijn 10000000 plekjes en jullie hebben de meest briljante plekquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
tof
We hadden echt de meeste briljante plek
Onzinquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zijn 10000000 plekjes en jullie hebben de meest briljante plekvolgens mij zijn er wel meer die het zelfde denken.
Neen, er valt niet omheen te draaien. WIJ hadden de meest sublieme plek.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zijn 10000000 plekjes en jullie hebben de meest briljante plekvolgens mij zijn er wel meer die het zelfde denken.
Exact. Is niet het meest. Ik kan er zo 4 uitzoeken die beter zatenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]Nou er waren denk ik 5 tenten in een betere positie, niet meer
Ik ben niet de baasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OnzinDan zorg je maar dat ze dat aanpassen
![]()
En ik ben het mooiste meisje in Nederlandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, er valt niet omheen te draaien. WIJ hadden de meest sublieme plek.
Die ging inderdaad ooit cyclo-crossen... niet dat ie een andere optie had, behalve hard op zijn plaat gaan. Volgens mij die gast die toen op zijn plaat lag, nooit meer echt op topniveau kunnen koersen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
Armstrong zou die berg gewoon afrijden en onderaan weer aansluiten
Zelfkennis is niet je beste kant hè?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
En ik ben het mooiste meisje in Nederland
Ooh welke dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Exact. Is niet het meest. Ik kan er zo 4 uitzoeken die beter zaten![]()
Gaat om het principe.
Zeker nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet slecht voor een mobiel, al zeg ik het zelf
Pas op hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zelfkennis is niet je beste kant hè?
quote:
Mensen snap sarcasmequote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zelfkennis is niet je beste kant hè?
Zie PI gebruik.quote:
Aardige route... waarom eigenlijk?quote:
quote:
Dat is tenslotte alweer anderhalve dag terug.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:31 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, ik heb wel weer eens keer zin in salami pizza...
Uuhm nog niet eens 24 uur om precies te zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is tenslotte alweer anderhalve dag terug.
Hele ritme is ook naar de klote, vannacht om 02:00 was ik nog niet moequote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm nog niet eens 24 uur om precies te zijn
Samequote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hele ritme is ook naar de klote, vannacht om 02:00 was ik nog niet moe
Uit in Rotterdam met 4 andere meiden. Eerste wilde afgezet worden bij haar vriendje in Rotterdam, de tweede woont in Vlaardingen Centrum en die andere 2 kon ik afzetten in de Holy van Vlaardingen en uiteindelijk zelf naar huisquote:
Waar is dit goed voor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Taxiservice Yessequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Uit in Rotterdam met 4 andere meiden. Eerste wilde afgezet worden bij haar vriendje in Rotterdam, de tweede woont in Vlaardingen Centrum en die andere 2 kon ik afzetten in de Holy van Vlaardingen en uiteindelijk zelf naar huis
He jongenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:17 schreef eer-ik het volgende:
voor je mengpaneel (oid)quote:
Ja zo voelde ik me ook! Volgende keer is het jammer dan! Sowieso is het handig voor ze dat ik altijd de bob ben.. Leuk, niet drinken maar ben altijd de bob..quote:
Ooit ook eens mijn regio doorgereden om mijn vrienden af te zetten.. en dan voor het huis parkeren en dan gebeld worden, omdat iemands zijn huissleutel nog in de auto ligt..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja zo voelde ik me ook! Volgende keer is het jammer dan! Sowieso is het handig voor ze dat ik altijd de bob ben.. Leuk, niet drinken maar ben altijd de bob..
Succes manquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
Hallo
Waarom moest ik vandaag werken
Heb ik een topic gemist![]()
@Hou: ik ga zo voor je kijken
@Jipje: ja, ik zit op de HZ
@iedereen die voor mij even uitmaakt met wie ik op de kamer wil:![]()
Verder nog iets gemist?![]()
Overalquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, best simpel eigenlijk
Waar moet je zijn, of gewoon bij de receptie?
Ik kreeg andijvie vandaagquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:35 schreef eer-ik het volgende:
zo, weer wat voer weggewerkt.
2 ons.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe groot was die zak dat je daar van kan leven
Herkenbaar welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
2 ons.
Niet echt veel.
Totaal geen zin om te koken, geen zin om naar de supermarkt te gaan, geen zin om...
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Herkenbaar wel
En vanavond helemaal nergens zin in eigenlijk, de avond is te kort om er van te genieten. En morgen weer van 8-6
Gelukkig krijg ik er voor betaald
Ik snap het weer nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:02 schreef Yesse het volgende:
WaII E!
Het is hier alweer dooiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Cola, altijd goed
Zo, tijd voor Friends
Hier is toch ook niks te beleven
Net was de aflevering van Friends waarin ze Nederlands pratenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Cola, altijd goed
Zo, tijd voor Friends
Hier is toch ook niks te beleven
Dan ben ik jarigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
En morgen overdag weer gezellig natuurlijk, maar dan werk ik weer
Dat vertelde Jipje jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:26 schreef jna het volgende:
[..]
Net was de aflevering van Friends waarin ze Nederlands praten
Vergeet je heus niet hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja, maar ik herhaal het vast nog wel een paar keer![]()
Het verbaast me niet eens meerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:36 schreef jna het volgende:
Geweldig, je steekt iemand dood en moet maar 11 maanden de gevangenis in
Ah, de titel kwam me al ergens bekend voorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
we zitten in de bìos voor wall-e dat is een film
10u denk ik, heb 11u rijlesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat betreft dat andere, hoe laat ben je wakker morgen
Daarom zeg ik ook "eerste rijles"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Ik hou niet zo van auto's en verkeer, dus mij lijkt autorijden ook niks
Wat let jequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "eerste rijles"
Hmm, eigenlijk best lang geleden dat ik auto gereden heb
Heb niet echt iets om naartoe te rijden, en benzine is tegenwoordig duur genoeg om niet zomaar te gaan rijdenquote:
True that.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb niet echt iets om naartoe te rijden, en benzine is tegenwoordig duur genoeg om niet zomaar te gaan rijden
Dat lijkt me ook wel fijn. Maarja voordat ik uberhoud een auto kan kopen en onderhoudenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom
Al wil ik binnenkort misschien wel eens een auto
Kan ik tenminste eens ergens naartoe
Überhauptquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel fijn. Maarja voordat ik uberhoud een auto kan kopen en onderhouden
sorry baasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Überhaupt
Ik ken überhaupt maar 1 woord Duits![]()
En ja, auto is duur. Zeker als je nog andere dingen hebt waar je je geld aan uitgeeft
Kan ik ook eens iemand verbeterenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:23 schreef Milou__ het volgende:
sorry baas![]()
Ja, en ik wil volgend jaar op kamers, dus auto zal er nog lang niet komen
Nu doe ik nog mbo, en dat is half uurtje fietsen of 7min. met de treinquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik ook eens iemand verbeteren
En waarom volgend jaar pas op kamers? En dan heb je ook geen auto nodig
En daarna, HBO Communicatie ofzo?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nu doe ik nog mbo, en dat is half uurtje fietsen of 7min. met de trein
Ik weet nog niet elke opleiding ik ga doenquote:
Kan ik je helaas niet in adviseren, vind het allebei niksquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet nog niet elke opleiding ik ga doen![]()
Communicatie of Commerciele economie lijken me allebei wel boeiend
Dat doen we alquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:28 schreef Milou__ het volgende:
Hey gaan we met zn 2e dit topic vol spammen
Bedrijfsecomomie lijkt mij weer niksquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik je helaas niet in adviseren, vind het allebei niks
Jawel, best wel veel eigenlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bedrijfsecomonie is niet commercieel toch
leg eens uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel, best wel veel eigenlijk
Maar in een ander opzicht
Ik leg het vast weer verkeerd uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil tussen een CE-er en een BE-er dan.. Ze willen allebei verkopen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef jna het volgende:
Wat voor opleiding doe je nu dan Milou?
Marketing en communicatiequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef jna het volgende:
Wat voor opleiding doe je nu dan Milou?
Jullie zijn boredquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik leg het vast weer verkeerd uit
Maar een CE-er is vooral creatief, en een BE-er juist totaal niet
Hmm, zou ook goed kunnenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat is dat![]()
Media, entertainent? ofzo iets
Nee dat nooit. We attenderen mensen alleen op de positieve aspecten en we weten wat de zwakke plek is van de klantquote:
Media & Entertainment Management inderdaad. Ook veel marketing en communicatie aspecten erinquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat is dat![]()
Media, entertainent? ofzo iets
aah oke, Wat kun je er allemaal mee dan? Kun je dat op de HAN doen? Geen zin om nu alles op internet op te gaan zoekenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:45 schreef jna het volgende:
[..]
Media & Entertianment Management inderdaad. Ook veel marketing en communicatie aspecten erin
Zou best kunnenquote:
Ik lees: blablablablaaaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee dat nooit. We attenderen mensen alleen op de positieve aspecten en we weten wat de zwakke plek is van de klant
En nu vraag je het aan een Surinamer?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
aah oke, Wat kun je er allemaal mee dan? Kun je dat op de HAN doen? Geen zin om nu alles op internet op te gaan zoeken
http://www.inholland.nl/R(...)otterdam+voltijd%29/quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
aah oke, Wat kun je er allemaal mee dan? Kun je dat op de HAN doen? Geen zin om nu alles op internet op te gaan zoeken
aah leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:49 schreef jna het volgende:
[..]
http://www.inholland.nl/R(...)otterdam+voltijd%29/
Leuk, welke schouwburg?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
aah leuk![]()
Ik ga nu stage lopen bij een schouwburg, dus als dat me bevalt.. is de keus nog moeilijker
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:51 schreef PieterBas het volgende:
Ook weer terug van de training.
Voor werd er weinig gesproken over het meisje, verder hingen de vlagen halfstok. Pas na de training toen een vriendin aankwam lopen met het overlijdensbericht (want zij kon niet naar de condoleance en begrafenis komen) en een beetje alles ging uitleggen.. werd iedereen wel stil en hadden sommige het best moeilijk.
Inhollandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:49 schreef jna het volgende:
[..]
http://www.inholland.nl/R(...)otterdam+voltijd%29/
Het is een surinamerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga het niet terugzoeken, maar ze heeft het gezegd
Ja, maar ik ben niet 24/7 hier zoals sommige mensen hier *ahum ahum*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga het niet terugzoeken, maar ze heeft het gezegd
Ja, we zullen haar altijd herinneren om haar vrolijkheid, dus eigenlijk gingen we allemaal weer weg met een glimlach op onze gezicht.quote:
Den Haag zou ik sowieso niet doen. Niet omdat het een kutvestiging is ofzo (zou het niet weten) maar die opleiding wordt aankomend jaar pas voor het eerst gegeven.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Inholland![]()
Als je MEM op vestiging Den Haag gaat doen, kom je mij misschien nog eens tegen
Ik ook niet meerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet 24/7 hier zoals sommige mensen hier *ahum ahum*
Dat is wel mooiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, we zullen haar altijd herinneren om haar vrolijkheid, dus eigenlijk gingen we allemaal weer weg met een glimlach op onze gezicht.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:58 schreef Milou__ het volgende:
Als ik er stage loop komen er ook een paar grote namen langs
De marketingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:58 schreef jna het volgende:
Wat ga je daar doen bij die schouwburg Milou?
Klopt, dan ben je vaak het proefkonijn. en proefkonijn bij inholland is niet iets wat je graag wilt.. en ik spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:55 schreef jna het volgende:
[..]
Den Haag zou ik sowieso niet doen. Niet omdat het een kutvestiging is ofzo (zou het niet weten) maar die opleiding wordt aankomend jaar pas voor het eerst gegeven.
Zal ook daarover iets in het online condoleanceregister schrijven.quote:
Ja, ik heb het erg naar mijn zin gehad hoor, alleen de organisatie.. daar wil het nog wel eens fout gaanquote:
Herkenbaar, ik vermaak me d'r ook welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik heb het erg naar mijn zin gehad hoor, alleen de organisatie.. daar wil het nog wel eens fout gaan
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:03 schreef PieterBas het volgende:
JNA, zit jij ook op inholland dan?
Waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik vermaak me d'r ook wel
2 keer mijn differentiatieminor in Rotterdam gevolgd.quote:
ah ok. Heb tijdens mijn stage ook wel te maken gehad met schouwburgen en theatersquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
De marketing![]()
Zorgen dat die zalen vol komen.
Wat ik precies allemaal moet gaan doen weet ik nog niet..
En hoe was het? vergeleken met Den Haag?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
2 keer mijn differentiatieminor in Rotterdam gevolgd.
Waar liep je stage en wat moest je doen dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
ah ok. Heb tijdens mijn stage ook wel te maken gehad met schouwburgen en theaters
Hier Een muziekagentschap dus. Veel PR gedaan. Daarnaast ook contracten/facturen enz enz verzorgen. En de groepen boeken natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waar liep je stage en wat moest je doen dan?
Haarlem & Den Haagquote:
Ik heb wel eens een heel seizoen How I Met Your Mother in 2 dagen gekeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
Zo, weer even genoeg Friends. 8 aflevering in 2 dagen
Ik zat tot nu toe (bijna) altijd in dat kleinere gebouw aan het water. Dat was dus ook heel intiem. Vanaf september komt iedereen weer bij elkaar in het hoofdgebouw (wat nu veel groter is geworden)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:12 schreef PieterBas het volgende:
Minor was leuk (had vrij weinig met School of Economics te maken), het gebouw en de kantine is vele malen beter dan Den Haag.
Den Haag is daarentegen wat intiemer en de toetsenborden van de pc's zijn niet gaar, zoals in Rotterdam.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:15 schreef jna het volgende:
[..]
Hier Een muziekagentschap dus. Veel PR gedaan. Daarnaast ook contracten/facturen enz enz verzorgen. En de groepen boeken natuurlijk
Toen ik Friends voor het eerst had ging het ook heel hard, gewoon opstaan, kijken, eten, kijken, slapenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een heel seizoen How I Met Your Mother in 2 dagen gekeken.
Vast wel.. Ik ga nog niet slapen want ik weet zeker dat ik om 12u wakker gebeld wordquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ga ff douchen
Kijken of er nog iemand is als ik terug kom
Morgen jarigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vast wel.. Ik ga nog niet slapen want ik weet zeker dat ik om 12u wakker gebeld word
Welterustenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanavond voor de verandering maar eens vroeg slapen
Niet nu nog hoor.quote:
oh okquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oh ok
Maar jij zit toch ook op inholland? Welke vestiging?
quote:
Wat doe je dan op Den Haag?quote:
Minor Management.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat doe je dan op Den Haag?
had je post niet gezien
Ik heb laatst 3 seizoenen Lost in een paar dagen gekekenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een heel seizoen How I Met Your Mother in 2 dagen gekeken.
Milou!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja gaat lekker, net thuis en zometeen weer weg.. uit en dan morgen om 7 uur weer op om te gaan werkenquote:
was gezelligquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef Milou__ het volgende:
HOE WAS JE DATE?!?!
Zeker.quote:
Ja goed hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja gaat lekker, net thuis en zometeen weer weg.. uit en dan morgen om 7 uur weer op om te gaan werken
en bij jou?
wat is er allemaal dan? of puur dat je morgen jarig bent en gaat rijden?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja goed he![]()
voor het geval dat je dit topic niet na heb gelezen..
ik ben morgen jarig
Erg lekker gegetenquote:
jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wat is er allemaal dan? of puur dat je morgen jarig bent en gaat rijden?
Beetje gassenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ben je al zenuwachtig voor het rijden?
ikzelf was echt fucking zenuwachtig![]()
Nog niet, komt morgen denk ik welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:54 schreef jna het volgende:
[..]
spannennddddquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
maar ik ga er weer vandoor.. nog een uur en 5 minuten milou![]()
Welnee, doet die naast je welquote:
Tot morgenavondquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
tot ziens mensen van het goede leven en tot morgenvroeg
idd, doe ik eigenlijk ook nooitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen
Om 12 uur precies smsen vind ik zo flauw, dan is het nog niet de dag![]()
Ik was ook best zenuwachtig, vond het al snel een computerspelletje..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik m'n eerste les meteen de snelweg opmoestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, doet die naast je wel
[..]
Tot morgenavond![]()
Kon je al rijden ofzo dan? schakelen enzo:Pquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik m'n eerste les meteen de snelweg opmoest![]()
Volgens mij was die blik in m'n ogen toen ie zei "ga hier maar linksaf de snelweg op" echt priceless
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik m'n eerste les meteen de snelweg opmoest![]()
Volgens mij was die blik in m'n ogen toen ie zei "ga hier maar linksaf de snelweg op" echt priceless
Misschien, en anders doet je instructeur dat gewoonquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kon je al rijden ofzo dan? schakelen enzo:P
Nee, had nog nooit in een auto gereden. Schakelen deed hij nog.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kon je al rijden ofzo dan? schakelen enzo:P
Ik doe het ook niet zo snel, alleen als de persoon wakker isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen
Om 12 uur precies smsen vind ik zo flauw, dan is het nog niet de dag![]()
Tot morgen Cuequote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
tot ziens mensen van het goede leven en tot morgenvroeg
Enige enge moment tijdens m'n rijles was toen ik naar huis werd gebracht een keer. Wij komen daar aan bij een andere gast z'n huis. Parkeren mooi in (iets wat na m'n afrijden op 1 of andere manier nooit meer zo soepel gaat als tijdens lessen, maargoed...) Ik stap uit en ga achterin zitten, kijk uit het raampje naar de voordeur waar die gast uit moet komen. Deur gaat open, ik denk: WTF!!! die gast is zo stoned als een garnaalquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik moest een keer iemand thuis brengen (na een aantal lessen al), maar dat moest ff snel, dus mn instructeur deed de pedalen, en ik moest sturen. Dat was serieus best eng
Iedereen schakelt toch wel op z'n eerste les neem ik aanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:03 schreef PieterBas het volgende:
Schakelen deed ik ook al in mijn eerste les, wel op een lege parkeerplaats bij het strand van Hoek van Holland
Whehe, nee hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen schakelt toch wel op z'n eerste les neem ik aan
Een auto besturen is makkelijk, pas als je moet gaan autorijden wordt het moeilijk
Schakelen deed ik nog niet m'n eerste les. Ik had het te druk met invoegen op de snelwegquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen schakelt toch wel op z'n eerste les neem ik aan
Een auto besturen is makkelijk, pas als je moet gaan autorijden wordt het moeilijk
Ik hoop niet dat ik dat ook moetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, nee hoor.
Een maat van mij heeft eerst 3 lessen alleen maar gestuurd
Die gast heeft wel z'n rijbewijs nu maar kan er nog geen reet van.quote:
Hmm ja, dan is het begrijpelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:05 schreef jna het volgende:
Schakelen deed ik nog niet m'n eerste les. Ik had het te druk met invoegen op de snelweg
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, nee hoor.
Een maat van mij heeft eerst 3 lessen alleen maar gestuurd
Zal ik dan maar weer de eerste zijn met: komt wel goed schatjequote:
en wij nietquote:
watte?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha, IDEE week van de VU en ik heb de hele week een übertoffe logééé
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:17 schreef Milou__ het volgende:
Jullie ook hoor.
Toch geen kermisquote:
Forum Opties | |
---|---|