True, jij bent veel leukerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:37 schreef Yesse het volgende:
Oja en ik lijk op Kirsten Dunst volgens de meneer uit mijn FoBo. Ik vind van niet
Homo's zijn vrouwen met aanhangselquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:38 schreef Bravebart het volgende:
Is de vergelijking tussen homo's en vrouwen heel raar als je kijkt naar de manier waarop ze denken hun gelijk te krijgen?
Meen je dat?quote:
Je zou het bijna denken jaquote:
Natuurlijk meen ik dat nietquote:[..]
Meen je dat?![]()
Oja. Naar aanleiding van een of ander mietjes-topic op R&P
Vinden jullie het 'onmannelijk' om zittend te plassen?
Ik dacht al:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken ja
[..]
Natuurlijk meen ik dat nietKirsten Dunst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Eigenlijk nog geen hongerquote:
Ik werd welkom geheten door Boys Noizequote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook bijna in den helder huis. Zonder ouders, blijft fijn
Nog 1,5 week en dan zit ik ook zonder ouders in mijn huisquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook bijna in den helder huis. Zonder ouders, blijft fijn
Neuh. Lekker boeiend of je zit of staat.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Yesse het volgende:
Oja. Naar aanleiding van een of ander mietjes-topic op R&P
Vinden jullie het 'onmannelijk' om zittend te plassen?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neuh. Lekker boeiend of je zit of staat.
Ik zou zeggen, volg hem!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik werd welkom geheten door Boys Noize"Hello, *kgggggg*"
Bingo!quote:
Ja. Want staand plassen is echt aan de man toebedeeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, daarom. Stelletje zeikerds in dat topic man
Beetje onzeker over hunzelf ofzo
Hoezo dat?quote:
Stomme friesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:10 schreef Deansensitized het volgende:
Fawatte?
Die Zuid Afrikaan had flink wat gelukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:09 schreef PieterBas het volgende:
Net ff Le Tour zitten kijken.
Mail terug gehad?quote:
Stel dat eens in om de minuut danquote:
ja, zeg dat wel..quote:
Armstrong zou die berg gewoon afrijden en onderaan weer aansluitenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, zeg dat wel... Die gaat de Tour historie in...
tofquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Paar tentjes, en wijFestivalterrein lag rechts
Er zijn 10000000 plekjes en jullie hebben de meest briljante plekquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
tof
We hadden echt de meeste briljante plek
Onzinquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zijn 10000000 plekjes en jullie hebben de meest briljante plekvolgens mij zijn er wel meer die het zelfde denken.
Neen, er valt niet omheen te draaien. WIJ hadden de meest sublieme plek.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zijn 10000000 plekjes en jullie hebben de meest briljante plekvolgens mij zijn er wel meer die het zelfde denken.
Exact. Is niet het meest. Ik kan er zo 4 uitzoeken die beter zatenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]Nou er waren denk ik 5 tenten in een betere positie, niet meer
Ik ben niet de baasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OnzinDan zorg je maar dat ze dat aanpassen
![]()
En ik ben het mooiste meisje in Nederlandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, er valt niet omheen te draaien. WIJ hadden de meest sublieme plek.
Die ging inderdaad ooit cyclo-crossen... niet dat ie een andere optie had, behalve hard op zijn plaat gaan. Volgens mij die gast die toen op zijn plaat lag, nooit meer echt op topniveau kunnen koersen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
Armstrong zou die berg gewoon afrijden en onderaan weer aansluiten
Zelfkennis is niet je beste kant hè?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
En ik ben het mooiste meisje in Nederland
Ooh welke dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Exact. Is niet het meest. Ik kan er zo 4 uitzoeken die beter zaten![]()
Gaat om het principe.
Zeker nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet slecht voor een mobiel, al zeg ik het zelf
Pas op hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zelfkennis is niet je beste kant hè?
quote:
Mensen snap sarcasmequote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zelfkennis is niet je beste kant hè?
Zie PI gebruik.quote:
Aardige route... waarom eigenlijk?quote:
quote:
Dat is tenslotte alweer anderhalve dag terug.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:31 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, ik heb wel weer eens keer zin in salami pizza...
Uuhm nog niet eens 24 uur om precies te zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is tenslotte alweer anderhalve dag terug.
Hele ritme is ook naar de klote, vannacht om 02:00 was ik nog niet moequote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm nog niet eens 24 uur om precies te zijn
Samequote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hele ritme is ook naar de klote, vannacht om 02:00 was ik nog niet moe
Uit in Rotterdam met 4 andere meiden. Eerste wilde afgezet worden bij haar vriendje in Rotterdam, de tweede woont in Vlaardingen Centrum en die andere 2 kon ik afzetten in de Holy van Vlaardingen en uiteindelijk zelf naar huisquote:
Waar is dit goed voor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Taxiservice Yessequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Uit in Rotterdam met 4 andere meiden. Eerste wilde afgezet worden bij haar vriendje in Rotterdam, de tweede woont in Vlaardingen Centrum en die andere 2 kon ik afzetten in de Holy van Vlaardingen en uiteindelijk zelf naar huis
He jongenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:17 schreef eer-ik het volgende:
voor je mengpaneel (oid)quote:
Ja zo voelde ik me ook! Volgende keer is het jammer dan! Sowieso is het handig voor ze dat ik altijd de bob ben.. Leuk, niet drinken maar ben altijd de bob..quote:
Ooit ook eens mijn regio doorgereden om mijn vrienden af te zetten.. en dan voor het huis parkeren en dan gebeld worden, omdat iemands zijn huissleutel nog in de auto ligt..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja zo voelde ik me ook! Volgende keer is het jammer dan! Sowieso is het handig voor ze dat ik altijd de bob ben.. Leuk, niet drinken maar ben altijd de bob..
Succes manquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
Hallo
Waarom moest ik vandaag werken
Heb ik een topic gemist![]()
@Hou: ik ga zo voor je kijken
@Jipje: ja, ik zit op de HZ
@iedereen die voor mij even uitmaakt met wie ik op de kamer wil:![]()
Verder nog iets gemist?![]()
Overalquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, best simpel eigenlijk
Waar moet je zijn, of gewoon bij de receptie?
Ik kreeg andijvie vandaagquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:35 schreef eer-ik het volgende:
zo, weer wat voer weggewerkt.
2 ons.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe groot was die zak dat je daar van kan leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |