Ongetwijfeld, maar mn ouders betaaldenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je moet betalen voor het water, was je ticket waarschijnlijk erg goedkoop.
And never change!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:49 schreef Vivi het volgende:
Maar ik doe graag dramatisch.
Niet echt verstandig, om in een vliegtuig niets te drinken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar mn ouders betaalden. Easyjet. Alleen had ik keelpijn ... en vond ik 2 euro voor een lullig bekertje water te duur ... en voor de douane moest al het water er al uit ... dat was 2 uur voordat het vliegtuig vertrok
. Maar heb het overleefd, in Amsterdam meteen water gekocht
.
Ik kan trouwens absoluut niet tegen zonder water zitten heb ik gemerkt. Had gister een dag geen flesje water bij me in het bedrijf, en spontaan 's avonds teveel hoofdpijn om te slapen, hoeveel ik thuis ook had gedronken daarna ... en vandaag weer water mee, en nergens last van.
@PF: ga een saai bioboek lezen ofzo ... of, indien mogelijk, ga even wat sporten om je hyperenergie kwijt te raken. Hardlopen/fietsen ofzo ... het is dinsdag, lijkt me redelijk veilig op straat nog
. En dan zo hard tot je dood gaat (makkelijker op een hometrainer). Douchen en wedden dat je eindelijk weer kan slapen ... wel kut van je baan trouwens.
Je eet toch niet heel veel? EN ook niet ongezond. Wel mooi etenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:33 schreef conleche het volgende:
Nu hou ik op met eten, want ik heb het wel weer gezien met die foto's........
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Kim, al naar het toilet geweest?
Mogguh ladies
Heb net een appelgebakje op, collega vierde haar verjaardag. Ter verdediging: het was Dudok appeltaart (SHE als ex-Rotterdamse weet dan in elk geval waar ik het over heb). Dat is niet te weerstaan.
En nu voel ik me slecht en heb ik spijt
Ter compensatie ga ik vanmiddag alleen maar kiwi's eten
Wel op kleur gesorteerd??quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:11 schreef Vivi het volgende:
Owwww..vlak tegenover mijn huis zijn ze ook een Japanner aan het bouwen
Ik heb trouwens net mijn kast opgeruimd![]()
.
Ohhhhhhh, dan heb je ook geen enkele reden om je slecht te voelen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Mogguh ladies
Heb net een appelgebakje op, collega vierde haar verjaardag. Ter verdediging: het was Dudok appeltaart (SHE als ex-Rotterdamse weet dan in elk geval waar ik het over heb). Dat is niet te weerstaan.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:33 schreef Greys het volgende:
Co, wat is er dan mis met sushi?Omdat je die gaat proberen te weerstaan... WHY?
![]()
Ik heb ze ook op gisteren als lunch en ik dacht dat ik vreselijk goed bezig was namelijk
tot 11 uur of 9 uur als ik die dag iets leuks ga doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goedemorgen dames /wave
Whehe PF, verkloot dagritme kun jewel zeggen...pas na 4 uur naar bed
Tot hoelaar slaap je dan uit??
Vivi is dat nou een beetje vol te houden, die shakes en zo(oi)?
ik heb ooit in een heel ver verleden daar de soep eens van gehad...en dat was echt niet weg te krijgen!!
75quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel op kleur gesorteerd??![]()
Wat zei je weegschaal vanochtend?
Les 1: als je zondigt, doe het dan goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Mogguh ladies
Leukquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Les 1: als je zondigt, doe het dan goed
Ik heb gisteren pastadeeg gekneed en in allemaal kleine porties ingevroren. Wat een klus is dat, zeg. Ik heb er spierpijn van gekregen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef Vivi het volgende:
Bla; het is best goed vol te houden! Vooral omdat ik gisteren heb gesmokkeld met 2 droge bruine boterhammen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, dan misschien toch pilates? Vetverbranding doe je sowieso niet TIJDENS krachttraining; wel is het zo dat je met meer spieren een hogere verbranding hebt/krijgt.
Ik vind zelf pilates erg effectief. Je kweekt er prima buikspieren mee, ook de schuine (goed voor je taille) en het heeft een positief effect op lage rugklachten (bij mij, iig)
fietsen, paar uur met flink tempo op de racefiets dan he? of RPM. Body Attack ben ik zelf dol opquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:58 schreef loveli het volgende:
De pilates-lessen zal ik nog wel even vol blijven houden. Hardlopen (nou ja, hard...) schiet er nu even bij in ivm wat fysieke probleempjes.
En na de zomer wil ik me gaan inschrijven voor paaldansen
Ik heb gisteren zelfgebakken cheesecake van een jarige collega afgeslagen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Mogguh ladies
Zo gauw raak ik niet ontmoedigd hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Morgen krijg ik trouwens ein-de-lijk mijn fiets!!! Whoei, op de fiets naar mijn werk, hoe gezond!
Oh envoor Isegrim. Laat je niet ontmoedigen, joh. Niet nu je zo goed bezig bent.
Nee, maar kan me voorstellen dat je even baalt!quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo gauw raak ik niet ontmoedigd hoor.Ik vond het gewoon stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |