abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:38:31 #101
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_60281829
Je kunt ook in bed gaan liggen, filmpje opzetten beetje internetten . Mijn ervaring is dat je dan te lui bent om eruit te gaan. moet je geen eten mee naar bed nemen

Edit: Verkloot ritme... ach, daar doe ik ook wel een beetje aan.... vanochtend dan vroeg op (7 uur, met moeite) maar eigenlijk is het een normaal ritme zo kun je 's avonds lekker even wat doen met vrienden en 's ochtends uitslapen
Bernie en ik zijn tof.
pi_60281941
O hellepie, ik moet nu m'n eigen raad gaan opvolgen en m'n kledingkast gaan opruimen, want de amandelen zijn nu zo godsgruwelijk lekker geworden dat ik er niet meer van kan afblijven......
pi_60281951
Heb ik al de hele dag gedaan. Ik heb nu zoveel energie ik ren door t huis opzoek naar.. eten
hyp0r piek
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 juli 2008 @ 22:41:57 #104
163650 Greys
pi_60281982
Ik ben hier nog niet lang genoeg klaarblijkelijk
Heb je overdag geen werk/school/iets waarvoor je er op tijd uit moet?
Of ouders die je op tijd je nest uitsleuren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60282161
Ik heb vakantie en gister ontslag genomen.
M'n baantje was van 15:00 tot 22:00
en ik had nooit zin om meteen te slapen, dus bleef ik daarna sowieso nog wel een paar uurtjes wakker

ik was gister om 04:30 gaan slapen en om 9:00 wakker..
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:49:48 #106
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60282340
Slaapgebrek kan tot gewichtstoename leiden. Dit komt omdat slaapgebrek invloed heeft op de hormoonproductie. Het peil van het hormoon dat een hongergevoel geeft stijgt bij slaapgebrek en dat van het hormoon dat aangeeft dat het lichaam geen voedsel nodig heeft daalt. Verder lijkt er een relatie tussen lichaamsgewicht en slaapduur; hoe korter mensen slapen hoe hoger hun lichaamsgewicht. Ook hier spelen hormonen een rol.

@ Cootje: Er zitten idd ook shakes bij, en warme maaltijden. (Soepies en poederdingen die voor een omelet door moeten gaan) .

Maar ik doe graag dramatisch.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60283182
huuuuh nu ben ik nog aan het opruimen ook
pi_60283565
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als je moet betalen voor het water, was je ticket waarschijnlijk erg goedkoop.
Ongetwijfeld, maar mn ouders betaalden . Easyjet. Alleen had ik keelpijn ... en vond ik 2 euro voor een lullig bekertje water te duur ... en voor de douane moest al het water er al uit ... dat was 2 uur voordat het vliegtuig vertrok . Maar heb het overleefd, in Amsterdam meteen water gekocht .

Ik kan trouwens absoluut niet tegen zonder water zitten heb ik gemerkt. Had gister een dag geen flesje water bij me in het bedrijf, en spontaan 's avonds teveel hoofdpijn om te slapen, hoeveel ik thuis ook had gedronken daarna ... en vandaag weer water mee, en nergens last van .

@PF: ga een saai bioboek lezen ofzo ... of, indien mogelijk, ga even wat sporten om je hyperenergie kwijt te raken . Hardlopen/fietsen ofzo ... het is dinsdag, lijkt me redelijk veilig op straat nog . En dan zo hard tot je dood gaat (makkelijker op een hometrainer). Douchen en wedden dat je eindelijk weer kan slapen ... wel kut van je baan trouwens.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 juli 2008 @ 23:30:58 #109
163650 Greys
pi_60283813
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:49 schreef Vivi het volgende:
Maar ik doe graag dramatisch.
And never change!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 juli 2008 @ 23:32:27 #110
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_60283857
Of touwtje springen in de tuin!
Bernie en ik zijn tof.
pi_60283876
Oké: dit nog na het avondeten:

10 van deze:

en nu net:

is decafé!!

Nu hou ik op met eten, want ik heb het wel weer gezien met die foto's........

Vief: nu drama, morgen op de weegschaal: triomf!!!
pi_60284058
M'n hyperactiviteit is alweer weg
nu zit ik gewoon sip achter de computer
pi_60287005
Godver. Als ik de weegschaal mag geloven ben ik 0,4 kilo aangekomen in plaats van afgevallen. Laat ik dat maar toeschrijven aan het verschil tussen twee weegschalen. Vanaf nu op dezelfde weegschaal, over een weekje nog eens kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isegrim op 23-07-2008 07:09:27 ]
pi_60287012
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar mn ouders betaalden . Easyjet. Alleen had ik keelpijn ... en vond ik 2 euro voor een lullig bekertje water te duur ... en voor de douane moest al het water er al uit ... dat was 2 uur voordat het vliegtuig vertrok . Maar heb het overleefd, in Amsterdam meteen water gekocht .

Ik kan trouwens absoluut niet tegen zonder water zitten heb ik gemerkt. Had gister een dag geen flesje water bij me in het bedrijf, en spontaan 's avonds teveel hoofdpijn om te slapen, hoeveel ik thuis ook had gedronken daarna ... en vandaag weer water mee, en nergens last van .

@PF: ga een saai bioboek lezen ofzo ... of, indien mogelijk, ga even wat sporten om je hyperenergie kwijt te raken . Hardlopen/fietsen ofzo ... het is dinsdag, lijkt me redelijk veilig op straat nog . En dan zo hard tot je dood gaat (makkelijker op een hometrainer). Douchen en wedden dat je eindelijk weer kan slapen ... wel kut van je baan trouwens.
Niet echt verstandig, om in een vliegtuig niets te drinken. Zeker als het een langere vlucht is.
pi_60288351
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:33 schreef conleche het volgende:

Nu hou ik op met eten, want ik heb het wel weer gezien met die foto's........

Je eet toch niet heel veel? EN ook niet ongezond. Wel mooi eten Dat maakt vaak ook wel uit hoe je het op maakt, dan geniet je er meer van en eet je minder omdat je er van te voren veel moeite in hebt gestoken.
  woensdag 23 juli 2008 @ 09:29:38 #116
331 Merel
Be here now.
pi_60288426
Bewust je eten eten helpt inderdaad ook. Hier op m'n werk kan ik in de pauze zo een half prak cracottes (met beleg dan hè) naar binnen stouwen als ik ondertussen gewoon doorwerk op de computer. Want ongemerkt blíjf ik dan gewoon eten omdat ik niet echt proef wat ik in m'n mond stop. Als ik elke hap heel bewust probeer te proeven, eet ik een stuk minder omdat ik opeens besef wat/dat ik aan het eten ben

Gisteravond heb ik het bij drie pannenkoeken gehouden, dat is toch best netjes? Géén pannenkoeken is natuurlijk nog beter, maar ik vond dit nog best beschaafd. Het beleg was alleen ietsje minder beschaafd: 1x suiker en 2x chocoladepasta... Maar de weegschaal was vanochtend lief (70,9 voordat ik naar het toilet was geweest), dus het eerste doel (onder de 70 kilo) komt al in de buurt
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 23 juli 2008 @ 09:36:41 #117
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60288558
Argh. Vanochtend 76,1.

Nog steeds geen 75 .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60288949
Goedemorgen dames /wave

Whehe PF, verkloot dagritme kun jewel zeggen...pas na 4 uur naar bed
Tot hoelaar slaap je dan uit??

Vivi is dat nou een beetje vol te houden, die shakes en zo(oi)?
ik heb ooit in een heel ver verleden daar de soep eens van gehad...en dat was echt niet weg te krijgen!!
pi_60289012
gisteravond heb ik een door MetMelk geinspireerde omelet gegeten, wel ham, geen kaas, 2 eieren , slankroom en wat overgebleven ratatouille.
Ik heb geen idee hoeveel calorieen het was, maar hij was wel lekker en ik heb hem helemaal opgegeten.
pi_60289074
Goedemorgen!
Vanochtend had ik pijn in m'n buik. Maar toch maar een boterham met pindakaas en een met appelstroop op. En ik zit hier zo'n beetje in m'n eentje en het is mooi buiten
Het mooi kotsende meisje.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 juli 2008 @ 10:56:42 #121
163650 Greys
pi_60290230
Kim, al naar het toilet geweest?

Mogguh ladies
Heb net een appelgebakje op, collega vierde haar verjaardag. Ter verdediging: het was Dudok appeltaart (SHE als ex-Rotterdamse weet dan in elk geval waar ik het over heb). Dat is niet te weerstaan.
En nu voel ik me slecht en heb ik spijt
Ter compensatie ga ik vanmiddag alleen maar kiwi's eten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:58:39 #122
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60290278
Ja, net. Maar ik heb geen weegschaal op mijn werk . Ach, morgen red ik het wel, dat weet ik zeker!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60290533
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Kim, al naar het toilet geweest?

Mogguh ladies
Heb net een appelgebakje op, collega vierde haar verjaardag. Ter verdediging: het was Dudok appeltaart (SHE als ex-Rotterdamse weet dan in elk geval waar ik het over heb). Dat is niet te weerstaan.
En nu voel ik me slecht en heb ik spijt
Ter compensatie ga ik vanmiddag alleen maar kiwi's eten
Denk sauna!!!!!

Ik zag nog steeds geen 5 vanochtend. 100 gram eraf ten opzichte van het lijstje; niet eens de moeite om up te daten

Vanavond Japans eten in de stad! Gezellig. Ik weet niet of ik de sushi kan weerstaan. De vorige keer heb ik heel netjes alleen de zeewiersalade genomen en sashimi. Ik denk dat ik nu toch ook wat sushi's ga nemen. Of groenten en garnalen in een tempura-jasje.
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:11:45 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60290583
Owwww..vlak tegenover mijn huis zijn ze ook een Japanner aan het bouwen

Ik heb trouwens net mijn kast opgeruimd .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60290666
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:11 schreef Vivi het volgende:
Owwww..vlak tegenover mijn huis zijn ze ook een Japanner aan het bouwen

Ik heb trouwens net mijn kast opgeruimd .
Wel op kleur gesorteerd??

Wat zei je weegschaal vanochtend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')