Ongetwijfeld, maar mn ouders betaaldenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je moet betalen voor het water, was je ticket waarschijnlijk erg goedkoop.
And never change!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:49 schreef Vivi het volgende:
Maar ik doe graag dramatisch.
Niet echt verstandig, om in een vliegtuig niets te drinken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar mn ouders betaalden. Easyjet. Alleen had ik keelpijn ... en vond ik 2 euro voor een lullig bekertje water te duur ... en voor de douane moest al het water er al uit ... dat was 2 uur voordat het vliegtuig vertrok
. Maar heb het overleefd, in Amsterdam meteen water gekocht
.
Ik kan trouwens absoluut niet tegen zonder water zitten heb ik gemerkt. Had gister een dag geen flesje water bij me in het bedrijf, en spontaan 's avonds teveel hoofdpijn om te slapen, hoeveel ik thuis ook had gedronken daarna ... en vandaag weer water mee, en nergens last van.
@PF: ga een saai bioboek lezen ofzo ... of, indien mogelijk, ga even wat sporten om je hyperenergie kwijt te raken. Hardlopen/fietsen ofzo ... het is dinsdag, lijkt me redelijk veilig op straat nog
. En dan zo hard tot je dood gaat (makkelijker op een hometrainer). Douchen en wedden dat je eindelijk weer kan slapen ... wel kut van je baan trouwens.
Je eet toch niet heel veel? EN ook niet ongezond. Wel mooi etenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:33 schreef conleche het volgende:
Nu hou ik op met eten, want ik heb het wel weer gezien met die foto's........
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Kim, al naar het toilet geweest?
Mogguh ladies
Heb net een appelgebakje op, collega vierde haar verjaardag. Ter verdediging: het was Dudok appeltaart (SHE als ex-Rotterdamse weet dan in elk geval waar ik het over heb). Dat is niet te weerstaan.
En nu voel ik me slecht en heb ik spijt
Ter compensatie ga ik vanmiddag alleen maar kiwi's eten
Wel op kleur gesorteerd??quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:11 schreef Vivi het volgende:
Owwww..vlak tegenover mijn huis zijn ze ook een Japanner aan het bouwen
Ik heb trouwens net mijn kast opgeruimd![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |