Ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mijn verpakking en wiki toch echt het dubbele
En ja, aan jouw eetgewoonten te zien is dat idd je valkuil...maar vergeet niet dat je best rijk kunt eten. Als je het maar slim doet. Eten moet ook leuk blijven en heeft zoveel andere noodzakelijke toepassingen ( comfort, troost, plezier, vreugde, stimulering, zinneprikkeling )
't smaakt echt naar marsepein!! (maar dan niet lekker natuurlijk, want niet zoet.) Ik ga maar eens googelen om te zien of ik ze zelf kan bakken.....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb die geroosterde ongezouten amandelen, die zijn best lekker!
Die mogen toch gewoon? Zijn die van jou ongeroosterd dan? Dat lijkt me niet te vreten
Jaaaa!! Ik had laatst een zakje in Belgie gekocht. D'r zitten wel bar weinig amandelen in zo'n zakje, maar het is wel heel lekker!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:04 schreef Isegrim het volgende:
Over amandelen gesproken... Wie weet waar je rookamandelen kunt kopen? Dát is pas lekker!!!
Het is goddelijk. Maar ik vind ze nergens.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaaaa!! Ik had laatst een zakje in Belgie gekocht. D'r zitten wel bar weinig amandelen in zo'n zakje, maar het is wel heel lekker!
Nou, ik ben natuurlijk SHE niet, maar ik zou iig niet de mijne kopenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:07 schreef Greys het volgende:
De geroosterde ongezouten amandelen zijn ook SHE-proof toch?
Of heb ik nou de verkeerde?
Ja ik dacht nog even om het gewoon op het aanrecht te leggen, maar ja je weet maar nooit wat je daar dan weer van oplooptquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:24 schreef Greys het volgende:
Hihihi Co, ik moet zo lachen om al je foto's van je eten!
Vooral dat ijsje op dat bordje![]()
De notenrijst met makreel, chinese kool, lente-uitjes en flink peper en wat sojasaus ruikt in elk geval heerlijk!
Heb stiekem vast een hapje geproefd (proeven is weten, right?) en het smaakt net zo lekker als het ruikt. Lekker hartig en zoutig. Ik verheug me al op mijn bakje morgen op het werk en Heer G vond het ook lekker ruiken!
Nu even laten afkoelen en dan in een Tuppiedoos in de koelkast. Heb trouwens voor twee dagen gemaakt, langer bewaren met vis er in vond ik niet een fijn idee, dan maak ik liever weer nieuw.
Dat heb ik dus ook altijdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja anders gaan m'n ouders zeuren dat ik geen pasta eet, ik neem een klein beetje en eet daar nog minder van op, de rest laat ik staan![]()
Ik heb echt geen problemen met m'n bord niet leeg te eten
Ik zal van de week de naam noteren!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:21 schreef Isegrim het volgende:
@SHE: jij had het erover dat de Lidl suikervrij ijs zou hebben. Ik vind het niet...Wat voor soort ijs is het?
In het vliegtuig hebben ze ze altijd wél!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is goddelijk. Maar ik vind ze nergens.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
Mensen die gerookte amandelen willen: de Hema heeft ze (of had ze iig). Hoewel ik ze niet super vind.
Kikkererwtendag.quote:Isegrim, ik heb net als jij gesmuld van kikkererwten. McGee geeft SHE gelijk, helaas. Ik heb 2/3 van het blik door de curry gedaan; van het restje maak ik hummus voor op een broodje bij de paprikasoep van morgen die ik zo ga maken.
Bij JUMBO hebben ze rookamandelen. En als je rauwe amandelen met zoetstof in een pan bakt zijn ze erg lekker, zeker met nog wat kaneel!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaaaa!! Ik had laatst een zakje in Belgie gekocht. D'r zitten wel bar weinig amandelen in zo'n zakje, maar het is wel heel lekker!
Maar in het vliegtuig hebben ze tegenwoordig bijna alles, van sigaretten en sieraden tot knuffels en megaverpakkingen tobleronequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
In het vliegtuig hebben ze ze altijd wél!
Als je moet betalen voor het water, was je ticket waarschijnlijk erg goedkoop.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar in het vliegtuig hebben ze tegenwoordig bijna alles, van sigaretten en sieraden tot knuffels en megaverpakkingen toblerone. En een glas water voor 2 euro
.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb net 3 handen pinda's
en een twee handen cashews op
maar de haribo visioenen gaan niet weg
Alles is op soort en kleur gesorteerdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga naar de AH, o nee het is al 22 uur geweest. Maar goed ga morgen naar de Appie en koop net als Greys en ik zo'n pakje met mini chup a chuppies. Dat smaakt ook naar suiker ook al zit 't er niet in. Voor nu: of fruit eten of je tanden poetsen, daarna wat gaan doen. Hoe ziet je kledingkast er van binnen uit?? Ja, dat dacht ik wel! Hup, opruimen dat ding!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was m'n gordijn aan het vermaken, moet er nog een maar ben bang dat ik het te gehaast ga doen en het daardoor ga verpesten!
Ik drink nu cola lightquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
Kan je niet die heel bittere pure >70% cacao chocolade in huis halen PF?
Dat als je een zoetneiging niet weg kunt krijgen met een zoete Kiwi Gold (probeer dat eens!) of een kopje sterrenmunt thee, je zo'n stukje bittere chocolade kunt nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |