Die anderen niet ?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:58 schreef mighty_myte het volgende:
als je daar allemaal op afknapt wens ik je veel succes om een man te vinden die bij je past, tong80...
Is dat een typo of een grapje?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:58 schreef mighty_myte het volgende:
als je daar allemaal op afknapt wens ik je veel succes om een man te vinden die bij je past, tong80...
man?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:58 schreef mighty_myte het volgende:
Ja ik hoop die man ooit te vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:58 schreef mighty_myte het volgende:
tong heeft al enige levenservaring opgedaan hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:08 schreef Ultralaser het volgende:
Dat van het mooiste meisje van de klas zit wel een waarheid in. Als ik nu terug kijk naar de meiden die vroeger als lekker werden omschreven hebben nu allemaal een of andere vage vriend en hebben al kinderen.
Alles is op waarheid gebaseerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
tong heeft al enige levenservaring opgedaan hoor
maar sommigen veranderen juist van het lelijke eendje naar een lekker wijfquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:08 schreef Ultralaser het volgende:
Dat van het mooiste meisje van de klas zit wel een waarheid in. Als ik nu terug kijk naar de meiden die vroeger als lekker werden omschreven hebben nu allemaal een of andere vage vriend en hebben al kinderen.
Juistquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar sommigen veranderen juist van het lelijke eendje naar een lekker wijf
Ja sorry, je bent wel lekker enzo...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:14 schreef kutaapmnhondisdood het volgende:
ik knap af op vrouwen met een twents accent, ik vind et ZOOOOOO onvrouwelijk
Die willen ze juist hebben bij sexlijnen... die slikken namelijk alles in...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:14 schreef kutaapmnhondisdood het volgende:
Leuke woordspelingquote:
en bij een vent is het juistquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:14 schreef kutaapmnhondisdood het volgende:
Leuk buitenlanders in het topicquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en bij een vent is het juist
maar das omdat ik limburgse ben, vermoed ik
Ik vind dat wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:14 schreef kutaapmnhondisdood het volgende:
quote:
Hahaha ik ben een combiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Vrouwen die echt trainen in de sportschool
Vrouwen die al kletsend met 5kg gewicht de adductor-machine in slaap wiegen
Oh.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:54 schreef tong80 het volgende:
Als ze zegt niet op je uiterlijk te vallen maar je zo leuk vindt
Met zo'n lelijke vent, zeker.quote:
Ga je weer op het uiterlijk af.quote:
Ook wel een turn-down: Als ze een penis blijkt te hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:58 schreef mighty_myte het volgende:
Dialecten zijn raar, maar accentje's zijn zeker wel sexy. Brabantsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:14 schreef kutaapmnhondisdood het volgende:
sowieso (is Duits)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:28 schreef slakkie het volgende:
Vrouwen met kinderen zijn zoiezo afknappers, tenzij het een MILF is.
Kutscheten zijn daarentegen dan wel weer geil?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:22 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Dialecten zijn raar, maar accentje's zijn zeker wel sexy. Brabants
Wat ik totale afknapper vind:
- vrouwen die boeren/scheten laten.
Je bent aardig dom jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Vrouwen die slimmer zijn dan ik en dat te nadrukkelijk laten blijken.
Dan ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Vrouwen die slimmer zijn dan mij en dat te nadrukkelijk laten blijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |