Geen ruimte krijgenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:15 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik vind het zo jammer dat de gemiddelde blanke student niet zo goed kan dansen.
In mijn MUZ-topic wordt het duidelijk dat een aantal jongemannen niet echt van dansen houden, omdat zij het simpelweg niet goed kunnen. Dat heb ik dus altijd jammer gevonden...Waarom leren deze jongens het gewoon niet? Zo moeilijk is dat niet... Zij kunnen wel allerlei complexe vergelijkingen opstellen, en prachtige filosofische verhandelingen schrijven... Maar dansen?
![]()
![]()
Echt rampzalig... Van springende jongens tot jongens die hun rechterhand met de ritme beat mee in de lucht slaan.![]()
Wil jij het me leren?quote:Klacht: Leer nou eens dansen. Vrouwen geylen daar op.![]()
eenschquote:Op maandag 21 juli 2008 20:20 schreef JanusAnus het volgende:
Mannen die goed kunnen dansen zien er al gauw ontzettend gay uit.
Wat lul jij nou weer dom dan? Dat is geen goede vergelijking. Dit zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:23 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Geen ruimte krijgen![]()
[..]
Wil jij het me leren?
Nee hoor, het gaat om deze zin.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer dom dan? Dat is geen goede vergelijking. Dit zijn twee verschillende dingen.
En daar valt dat Skanken van jou ook onder.quote:Echt rampzalig... Van springende jongens tot jongens die hun rechterhand met de ritme beat mee in de lucht slaan
Jij weet dus niet wat skanken is, maar trekt wel vergelijkingen, dus je zit dom te lullen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:06 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat om deze zin.
[..]
En daar valt dat Skanken van jou ook onder.
Moet je eens in de kroeg proberen, aan een meisje vragen of ze wil dansen en dan gewoon droog de Salsa houding aannemenquote:
haha jij begrijpt Nietsche nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:27 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Eerst racistische opmerkingen en nu ook nog gaan gooien met een filosoof die de (een) übermensch gedachte propageerde?Volgens mij ben jij geen zuiver meisje
Hoe dan.. Naakt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:48 schreef Taurus het volgende:
Maar zo'n gladde salsadanser of hiphopper die zich ook echt bezig houdt met dansen, no thanks.. Dat vind ik niet mannelijk voor hoe ik mannen wil zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |