Van mij mag hij hoor Tinkepink. Zolang hij per se staand wil plassen is hij ook degene die dagelijks het toilet mag poetsen. No way dat ik die ondergespetterde muren, pot en vloer ga schoonmaken omdat hij zijn mannelijkheid uit staand pissen haalt.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mannen die staand pissen en de hele wc onderspetteren zijn daarentegen verdomd asociaal en ongelooflijk onaantrekkelijk.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Mannen die zittend plassen zijn:
- echte mannen (waarom staan als ik kan zitten)
- houden rekening met de vrouwen, want mannen die staand plassen "spetteren"* en schudden daarna alles nog eens lekker uiten wie maakt dat schoon?
Mannen die zittend plassen.
* Check je wc-deur/muur
Dan ken jij blijkbaar alleen mannen die hun eigen piemel niet onder controle kunnen houden tijdens het pissen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:22 schreef pussydeluxe het volgende:
- houden rekening met de vrouwen, want mannen die staand plassen "spetteren"* en schudden daarna alles nog eens lekker uiten wie maakt dat schoon?
* Check je wc-deur/muur
Inderdaad, übertriestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:45 schreef RozeAnjer het volgende:
Jezus, wat veel 'mannen' die zittend pissen. De mensheid is tot een nieuw dieptepunt gezonken
Liever zittend pissen met mijn zatten hoofd als er naast zeikenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:45 schreef RozeAnjer het volgende:
Jezus, wat veel 'mannen' die zittend pissen. De mensheid is tot een nieuw dieptepunt gezonken
Want dan moet je het de volgende dag opruimenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Liever zittend pissen met mijn zatten hoofd als er naast zeiken
Als ik zat ben pis ik wel tegen een boom..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Liever zittend pissen met mijn zatten hoofd als er naast zeiken
Ik vind het minder leuk om mijn eigen zeik op te ruimen, en mijn hele douche naar pis heb stinken. Daarom pis ik dan idd liever zittend. Maar ik snap jullie punt niet. Want als je gaat schijten pis je ook vaak, en pis je toch ook zittend.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Want dan moet je het de volgende dag opruimen![]()
So what? Je bent toch geen wijf
Ik ook als ik buiten ben of in de kroeg. Kroegplees maak je vaak juist schoon als je eroverheen zeiktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Als ik zat ben pis ik wel tegen een boom..
Ja, Glijdt_licht woont landelijk ver buiten de bebouwde kom...
Nee, staan is gewoon makkelijker als je niet hoeft te schijtenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vind het minder leuk om mijn eigen zeik op te ruimen, en mijn hele douche naar pis heb stinken. Daarom pis ik dan idd liever zittend. Maar ik snap jullie punt niet. Want als je gaat schijten pis je ook vaak, en pis je toch ook zittend.
Dus volgens jullie logica---> Mannen die zitten pissen = Homo. Is iedere man dus homo.
True, als je niet zat/space bent wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, staan is gewoon makkelijker als je niet hoeft te schijten
Dan hang ik wel tegen de muur en concentreer me heel hard op het richtenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
True, als je niet zat/space bent wel.
Ik ben eens om de zoveel tijd zo lazarus dat dat me echt niet meer lukt. Maar idd in een kroeg heb ik er ook schijt aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan hang ik wel tegen de muur en concentreer me heel hard op het richten
Ach, het is je eigen zeik. Volgende dag een dweiltje erover net als je kots die je zelf op moet ruimenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben eens om de zoveel tijd zo lazarus dat dat me echt niet meer lukt. Maar idd in een kroeg heb ik er ook schijt aan.
Dat het eigen is vind ik geen reden om het dan maar niet ranzig te vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, het is je eigen zeik. Volgende dag een dweiltje erover net als je kots die je zelf op moet ruimen
eilijders...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:26 schreef LXIV het volgende:
De vrouwen die hun man zittend laten plassen zijn dezelfde vrouwen die na het tweede kind met hun man naar de dokter gaan 'om hem te laten helpen.'
Dan zit zo'n man daar heel timide naast zijn vrouw, terwijl die het woord voert met de -vrouwelijke- doktor over het afknippen van zijn eilijders.
Hij faalt op zoveel niveau's..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Al schreef hij het goed, dan faalde hij nog.
misschien wel handig als iemand suf is of dronkenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef 2609 het volgende:
wtf man dat doe je toch nietdan ben je echt een wijf volgens mijn
Buitenshuis doe ik het wel. Binnenshuis moet ik de badkamer schoonmaken. En ik, net zoals elke andere man, spetter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
waarom gaan zo veel mensen zittend plassen?? Hebben zij een vermoeiende manier van staan? zijn deze individuen lui? kunnen deze 'personen' niet mikken? waarom vraag ik jullie? Staand plassen is een van de grootste en mooiste dingen die god ons als man gegeven heeft waarom weigeren jullie dit geweldig gift niet te gebruiken?
Ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie de neuk gaat als kerel zijnde nou zittend kletteren?
Dan kom je toch heul met je pielemuis tegen de potrand aan, of dan spetter je toch direct onder/voor je?quote:
Grote wc potquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:31 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dan kom je toch heul met je pielemuis tegen de potrand aan, of dan spetter je toch direct onder/voor je?
En bij de typische Nederlandse plee pot, dus met plankje, komt er ALTIJD iets naast.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:34 schreef tropicalgirl het volgende:
waar mensen zich allemaal niet druk om kunnen maken zeg.
ik denk altijd maar weer ,zolang het maar in de pot terecht komt en niet ernaast is er niks aan de hand ,of je nou staat of zit
Vooral als je bijvoorbeeld zo'n 3 uren in de auto hebt gezeten, moet zeiken als een dolle stier en er uiteindelijk wanneer het zo ver is en je zeikstraal met 2 BAR d'r uit knalt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En bij de typische Nederlandse plee pot, dus met plankje, komt er ALTIJD iets naast.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie de neuk gaat als kerel zijnde nou zittend kletteren?
Jouw vriend kan hem gewoon staand erinhangen zonder te spetteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:22 schreef pussydeluxe het volgende:
* Check je wc-deur/muur
Behalve als ie te vroeg terug trekt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:11 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Jouw vriend kan hem gewoon staand erinhangen zonder te spetteren.
Nee, maar nu ook weer wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Behalve als ie te vroeg terug trekt.
Of bedoelde je dat niet.
En daarom is hij tegen zittende mannen, kan-ie niet naar hun leuter gluren.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
waarom bespioneer jij plassende mannen ?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zitten ftw. Tenzij je het fijn vindt om je eigen voeten onder te spetteren. Zelfs op de meest optimale invalshoek zijn normale WCs gewoon niet geschikt om staand te plassen. Vooral bij vreemden thuis is het gewoonweg asociaal om het toilet onder te zeiken.
Of hebben de staanders hier gewoon last van "lage druk"?
Jouw straal (en de mijne trouwens ook) gaat dan wel recht de pot in, dat gebeurt met zoveel vaart dat het vanaf daar weer er uit spettert, heeft dus geen ene flikker met mikken te maken. Het wordt vies. Maak anders een tijdje zelf de plee schoon, kom je er wel achter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:50 schreef Tuvai.net het volgende:
Dus staand zeiken betekent meteen dat je de hele troon onderspettert?
Leer ander eens effe mikken, noobs.
En dan nog.. het is een plee for christ sake! die hoort onder de pis en stront te zitten, kun je tenminste zien dat ie gebruikt wordt. Nou en dan heb je wat spetters op je been... pis is STERIEL.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:50 schreef Tuvai.net het volgende:
Dus staand zeiken betekent meteen dat je de hele troon onderspettert?
Leer ander eens effe mikken, noobs.
Nogmaals, kwestie van mikken. Ja, als jij met volle druk op 't kristalporselein gaat mikken dan wil het wel spetteren ja, heb je echter totaal geen last van als je fatsoenlijk naar 't water zeikt. ALS ik de plee vervuil dan maak ik die wel schoon ja, deden al die noobs die niet kunnen mikken dat maar 's.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw straal (en de mijne trouwens ook) gaat dan wel recht de pot in, dat gebeurt met zoveel vaart dat het vanaf daar weer er uit spettert, heeft dus geen ene flikker met mikken te maken. Het wordt vies. Maak anders een tijdje zelf de plee schoon, kom je er wel achter.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef Ps2K het volgende:
Mannen die zittend pissen zouden hun lul weer moeten inleveren
Of wanneer je net een uur van tevoren geneukt hebt of zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
Soms he, dan is de voorhuid niet goed teruggetrokken en dan knalt die straal met een afwijking van 45 graden zo naast de pot!
Jouw sig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Oh, ik heb nog een belangrijke reden. Serie/film op het computerscherm, computer en wc op 1 lijn. Deur openlaten. Niet meer nodig om de boel op pauze te zetten voor een plas pauze. Moet ik wel gaan zitten.
Ja, dat bedoel ik.quote:
quote:
Met zo'n ranzige plastuit zeker?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef solar22 het volgende:
Verbazingwekkend dit
Ik had niet verwacht dat er nog zoveel mannen zitten pissen en ik altijd maar denken dat alleen homo's dat deden (of misschien is dat alsnog het geval)
Enfin de volgende topic gaat zeker over vrouwen die staand plassen? (wat dan wel weer ok is)
En als een man zegt dat ik mooi ben is het ineens minder waar? Ik trek me niks aan van geslachtelijke grenzen. Ik ben zeer vooruitstrevend.quote:
Waarom zitten als je kunt staanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:08 schreef zovty het volgende:
Waarom staan als je kunt zitten?
Dat zei ik heul niet. Maar ik neem Juicyhil niet echt serieus, vandaarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als een man zegt dat ik mooi ben is het ineens minder waar?
Daar is ook niks mis mee.quote:Ik trek me niks aan van geslachtelijke grenzen. Ik ben zeer vooruitstrevend.
Mijn wereldbeeld over dat vrouwen niet poepen is ook al lang geleden vergaan, dus niet mouwen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:32 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Waarom zitten als je kunt staan![]()
Ik vind het schrikbarend hoeveel mannen er zittend plassen. Daar gaat mijn wereldbeeld.![]()
[ afbeelding ]
Maar die 'mannen' zitten dan wel allemaal dik onder de plakquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld over dat vrouwen niet poepen is ook al lang geleden vergaan, dus niet mouwen.
De mannen die zittend plassen zijn bij voorbaat ook geen échte mannen. Maar watjes. Pff het moet niet gekker worden zeg, zittend plassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar die 'mannen' zitten dan wel allemaal dik onder de plakIk kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig zittend gaat plassen (als hij het ook staand kan).
Zittend plassen heeft toch een paar handelingen meer nodig dan staand, lijkt me.
Ja, maar ik besteed gewoon graag aandacht aan het laten wegvloeien van bepaalde vloeistoffen uit mijn lichaam. Tenzij ik ergens anders ben (bijv. werk of een publiek toilet) daar ga ik liever niet zitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar die 'mannen' zitten dan wel allemaal dik onder de plakIk kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig zittend gaat plassen (als hij het ook staand kan).
Zittend plassen heeft toch een paar handelingen meer nodig dan staand, lijkt me.
Ga je dan ook een boekje oid erbij pakken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik besteed gewoon graag aandacht aan het laten wegvloeien van bepaalde vloeistoffen uit mijn lichaam. Tenzij ik ergens anders ben (bijv. werk of een publiek toilet) daar ga ik liever niet zitten.
Dat zegt genoeg over jouw voorstellingsvermogen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Ik mag niet meer zwaar tillen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
waarom gaan zo veel mensen zittend plassen?? Hebben zij een vermoeiende manier van staan? zijn deze individuen lui? kunnen deze 'personen' niet mikken? waarom vraag ik jullie? Staand plassen is een van de grootste en mooiste dingen die god ons als man gegeven heeft waarom weigeren jullie dit geweldig gift niet te gebruiken?
Staand plassen kost ook extra handelingen, bril omhoog, bril omlaag of een boel flak van de vrouwen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Nieuwe Revu en sinds kort de NRC Next 's ochtends.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Ga je dan ook een boekje oid erbij pakken?
Nee, zolang duurt dat niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Ga je dan ook een boekje oid erbij pakken?
Als jij dat doet tijdens het douchen ben jij qua milieu goed bezig, jij spaart immers water uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik zeik altijd zittend in de douche, weetje hoe hip? Heel hip!
Waarom was mijn lul laatst bruin danquote:
Omdat niet altijd alles is wat het lijkt...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom was mijn lul laatst bruin dan
Te. Fucking. Grafisch.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Plassen in de douche! Top!
Poepen is wat lastiger, moet je het zo met je tenen door het putje drukken, komt het er als playdough tussen je tenen uitzetten, maar het is te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |