En weer zo'n kortzichtige lamlul die de hele zooi onder sproeit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Ringo het volgende:
[..]En weer eentje die pist als een bejaarde met rugproblemen..-- of erger, als een vrouw.
Allemaal tegelijk?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dan nog te bedenken dat ik tevens scheer en mijn tanden poets!
Ja hilarisch he? Echt, ik pis in mijn broek. En dat doe ik zittend.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mijn probleem? Die is er niet echt, ik vind het gewoon grappig dat er überhaupt mannen zijn die zittend plassen prefereren boven staand plassen.
En weer iemand die zijn eigen motorisch onvermogen projecteert op anderen. Ga toch punniken knul.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
En weer zo'n kortzichtige lamlul die de hele zooi onder sproeit.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
En weer iemand die zijn eigen motorisch onvermogen projecteert op anderen. Ga toch punniken knul.
Ik vind het best wel apart dat jij je lul niet eens onder controle kan houden. Dat geeft wel aan dat je flink onder plak zit en flink hard onder de duim gehouden wordt, want ja, je moet wel iemand hebben die jou een beetje leiding geeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En weer zo'n kortzichtige lamlul die de hele zooi onder sproeit.
Misschien moet je eens leren lezen. Heb al gezegd dat ik ook wel degelijk staand plas, behalve thuis. Maar dat heeft meer te maken met de ranzige toiletbrillen in openbare toiletten door al die stoere staandzeikende mannen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind het best wel apart dat jij je lul niet eens onder controle kan houden. Dat geeft wel aan dat je flink onder plak zit en flink hard onder de duim gehouden wordt, want ja, je moet wel iemand hebben die jou een beetje leiding geeft.
Mannen die hun eigen lul niet onder controle kunnen houden_!
Haha moet jij zeggen. Een beetje man kan toch wel recht stralen of niet.quote:
Wel typisch dat de staandzeikende mensen niet kunnen lezen. Misschien is het dan toch een vorm van algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha moet jij zeggen. Een beetje man kan toch wel recht stralen of niet.Waarom dan alles onder sproeien?
Fuck man, je vraagt je moeder zeker ook of ze je billen af kan vegen!
Leuk dat jij met ons wilt delen hoe jouw rolstoel eruit ziet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mannen die zittend plassen hebben vast zo'n ding:
[ afbeelding ]
En doordat ze gehandicapt zijn kunnen ze idd hun lul niet onder controle houden. Ondanks de joystick om te oefenen...
Toiletbril moet je gewoon omhoog doen voor alle zekerheid. Ik spetter iig niet. Controleer ook altijd alles voordat ik weer vertrek.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leren lezen. Heb al gezegd dat ik ook wel degelijk staand plas, behalve thuis. Maar dat heeft meer te maken met de ranzige toiletbrillen in openbare toiletten door al die stoere staandzeikende mannen.
Je bent niet geschikt als KLB-mod.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leuk dat jij met ons wilt delen hoe jouw rolstoel eruit ziet.
Jij mist de kwalificaties om dat te kunnen beoordelenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je bent niet geschikt als KLB-mod.
Ik pis staand, en als dat betekent dat ik 1x per twee weken de plee schoonmaak ipv 1x per maand dan maakt me dat geen flikker uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:05 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Sinds ik met enige regelmaat de wc schoonmaak ben ik fan van mannen die zittend plassen.Scheelt weer druppels naast de pot enzo. (En dat heeft geen reet met mikken te maken, je spettert gewoon)
Geschikt, ongeschikt als mod En ontopic, pissen doe je als man natuurlijk gewoon staand, daar is geen discussie overquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leuk dat jij met ons wilt delen hoe jouw rolstoel eruit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |