Ik ga niet samen met jequote:Op maandag 21 juli 2008 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Naar Londen moet ik ook alleen op een kamer in de kast
Oepsquote:
Jullie gaan toch niet serieus aan me twijfelen hè?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Jongens.. jullie moeten juist UIT de kast
Nee hoor, heb al vaker homo grapjes gehoord en door homo's benaderdquote:Op maandag 21 juli 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben jij na Kuno de tweede die ik wegjaag?![]()
Met dat jij de schijn zou moeten ophouden? nee klopt, mag je wel mee stoppenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Jullie gaan toch niet serieus aan me twijfelen hè?
Dat is wel een mooi moment om er mee op te houden![]()
Het noemen van dat eerste was genoeg geweest hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 20:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee hoor, heb al vaker homo grapjes gehoord en door homo's benaderd
Ga mee naar Bolkequote:Op maandag 21 juli 2008 20:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee hoor, heb al vaker homo grapjes gehoord en door homo's benaderd
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met dat jij de schijn zou moeten ophouden? nee klopt, mag je wel mee stoppen
quote:
naar waarquote:
Antibes.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
naar waarmoet je daar opgeleid zijn voor iets? Anders fuck school en ga ik mee
count me inquote:Op maandag 21 juli 2008 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Antibes.
Tussen Nice en Monaco in.
Je kan er briljante appartementen huren voor niet veel geld, zo'n beetje aan het strand
Bergen in de buurt, zee om de hoek, lékker weer, ook wel eens leuk, briljant.
Niks geen opleiding voor nodig, gewoon werken daar
Schijt.
vanwege de ligging, vanwege het weer, vanwege de zee, vanwege de bergenquote:
Côte d'Azurquote:Op maandag 21 juli 2008 20:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vanwege de ligging, vanwege het weer, vanwege de zee, vanwege de bergen
Zat eens te kijken naar huizen aan de franse kust, en dit lijkt me nou echt briljant.
Dat ik NL ga verlaten is al tijden duidelijk, waar ik precies heenga nog niet
Snackbar werd het toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
shit.. moet nog een restaurant uitzoeken
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ben jij hier ondertussen al wel niet getrouwd![]()
de burger kin op het stationquote:
Niet verkeerdquote:Op maandag 21 juli 2008 20:21 schreef eer-ik het volgende:
Kijk nou toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* kijkt naar buiten en is absoluut niet jaloersquote:Op maandag 21 juli 2008 20:21 schreef eer-ik het volgende:
Kijk nou toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pretttyyyyyquote:Op maandag 21 juli 2008 20:21 schreef eer-ik het volgende:
Kijk nou toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, Fok! is echt een datingsite.quote:
absoluut!quote:
Dean Zoekt vrouwquote:
Wereldreis dusquote:Op maandag 21 juli 2008 20:27 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, jullie mogen best een keer komen meeten dan hoor
1) Londonquote:Op maandag 21 juli 2008 20:27 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, jullie mogen best een keer komen meeten dan hoor
Jipje in Australiequote:Op maandag 21 juli 2008 20:29 schreef Californium het volgende:
Nog iets vergeten?
Ja, Kroatiëquote:Op maandag 21 juli 2008 20:29 schreef Californium het volgende:
[..]
1) London
2) Edinburgh
3) Eer-ik (een plaatsje ergens in het zuiden waarvan ik de naam ben vergeten)
Nog iets vergeten?
Oja....Ons samen reisjequote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:31 schreef Piles het volgende:
Oh, en Nieuw Zeeland
Is voor jullie ook een wereldreis
Ik zoek ook nog steeds een vrouw hoorquote:
Relatieplanet.nlquote:Op maandag 21 juli 2008 20:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog steeds een vrouw hoor
Binnenkort even een onlineonderzoekje doen
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog steeds een vrouw hoor
Binnenkort even een onlineonderzoekje doen
Yesse heeft gevondenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:33 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Dean Zoekt Vrouw
PB zoekt vrouw
Piles zoekt onbekend ()
Eer-ik zoek vrouw
Cue zoekt man
kiwi zoekt man
nog meer?
Wat dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:33 schreef Yesse het volgende:
*heeft een idee als Londen niet doorgaat
verras onsquote:Op maandag 21 juli 2008 20:33 schreef Yesse het volgende:
*heeft een idee als Londen niet doorgaat
Zoiets ja, alleen moet je daar weer betalen... Volgens Parship kan ik binnen 6 maanden echt liefde vinden, dat gaan we even controlerenquote:
Hmm dat is waar.. wat is parship dan weer? :Squote:Op maandag 21 juli 2008 20:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoiets ja, alleen moet je daar weer betalen... Volgens Parship kan ik binnen 6 maanden echt liefde vinden, dat gaan we even controleren
quote:
Ik ben voor Londen, maar dit vind ik ook wel een goed idee eigenlijkquote:
* vind Efteling leukquote:
Ga je dan ook mee, als we naar de Efteling gaan?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:39 schreef Californium het volgende:
[..]
* vind Efteling leuk
en walibi ook
Ook zo'n datingsite...quote:Op maandag 21 juli 2008 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm dat is waar.. wat is parship dan weer? :S
Ligt eraan wanneerquote:Op maandag 21 juli 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je dan ook mee, als we naar de Efteling gaan?
En wat zijn jouw keuringseisenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
nicomart zoekt vrouw, sinds hij niet door mijn keuring is gekomen
23/24 augustusquote:Op maandag 21 juli 2008 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneervindt London ook leuk maar jah
Die keer werden de eisen opgesteld door een vriendin van mijquote:
Welkom bij Stage SC zoekt parterquote:Op maandag 21 juli 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
Dean Zoekt Vrouw
PB zoekt vrouw
Piles zoekt leven ()
Eer-ik zoek vrouw en huis in antibes
Cue zoekt man en probeert vrouw
kiwi zoekt man
Milou zoekt man
G zoekt vrouw
Hou zoekt vrouw
jna Zoekt vrouw![]()
![]()
Nicomart zocht Cue![]()
Yesse heeft man
Bart heeft vrouw
Cali heeft man
Hosti heeft geweldig leuke vrouw
Jipje heeft man
Jackson zoekt sex bij vrouw
Afkijker van de televisiequote:Op maandag 21 juli 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]afkijker van R&P
al is die meet afgelast, ivm weinig mensen die naar de efteling wouden
ga de 27 ste dus je had een meer tactische datum kunnen bedenkenquote:
Hoezo, kun je toch meequote:Op maandag 21 juli 2008 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ga de 27 ste dus je had een meer tactische datum kunnen bedenken
Iedereen opgeven voor een datingsitequote:
Of een afscheidsfeest geven en afscheid nemen van de familie...hmmz.....quote:Op maandag 21 juli 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoezo, kun je toch mee
En afscheid van ons nemen
Morgen middagquote:
Nou, moeilijk hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 20:48 schreef Californium het volgende:
Of een afscheidsfeest geven en afscheid nemen van de familie...hmmz.....
Dan woensdagavondquote:Op maandag 21 juli 2008 20:48 schreef Californium het volgende:
Morgen middagga morgen avond uit eten en naar de sneak
Houdoequote:Op maandag 21 juli 2008 20:49 schreef Californium het volgende:
doei doei lieve mensjes van de internetwereld![]()
Dag Dagquote:Op maandag 21 juli 2008 20:49 schreef Californium het volgende:
doei doei lieve mensjes van de internetwereld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:02 schreef PieterBas het volgende:
Ik vond deze Google Ad best grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de radio was net: http://drlove.kro.nl/![]()
Nog 4 weken, dan heb ik ook eindelijk vakantiequote:Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef Yesse het volgende:
Het is alweer bijna dinsdag, nog 13 daagjes
Hier is het morgen alweer dinsdagquote:Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef Yesse het volgende:
Het is alweer bijna dinsdag, nog 13 daagjes
Ik ben blij dat ik afgelegen woonquote:Op maandag 21 juli 2008 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Note to myself: Woensdag niet de weg op gaan
Ik over 9quote:Op maandag 21 juli 2008 21:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij?
[..]
Ja maar over 13 daagjes ga ik op vakantie
Dat is de meest niet orginele grap everquote:Op maandag 21 juli 2008 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Note to myself: Woensdag niet de weg op gaan
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:27 schreef eer-ik het volgende:
Het is over 15 dagen trouwens dinsdag.
Niet 13.
Morgen is het nog 13 dagen voordat ik op maandag op vakantie gaquote:Op maandag 21 juli 2008 21:27 schreef eer-ik het volgende:
Het is over 15 dagen trouwens dinsdag.
Niet 13.
Wat leg je dat weer heerlijk omslachtig uitquote:Op maandag 21 juli 2008 21:28 schreef Yesse het volgende:
Morgen is het nog 13 dagen voordat ik op maandag op vakantie ga
Whehe.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Morgen is het nog 13 dagen voordat ik op maandag op vakantie ga
Ik ga op maandag 4 augustus 's ochtends vroeg op vakantiequote:Op maandag 21 juli 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe.
Moet je maandags nog werken?
Dus dinsdag op vakantie?
Of ga je maandag ook al echt?
tegelijk met hem?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga op maandag 4 augustus 's ochtends vroeg op vakantieMet BB
Ik zet in op beiden.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter volgens mij
Of ik zit hier teveel en weet altijd zo'n beetje alles
Denk ik wel jaquote:
Met hemquote:Op maandag 21 juli 2008 21:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tegelijk met hem?
of ook echt met hem?
Ik ga 30 juli om 00:00.
Nacht op 31 juli dus
Daar ben ik erg blij mee.. hou er niet van om me anders voor te moeten doenquote:
Piles ook wel hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 21:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gok dat jij wél begreep wat ik bedoelde
quote:
Iets met 'het' en dat dan 'doen'quote:Op maandag 21 juli 2008 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk het ook
Als ik het tenminste niet weer verkeerd begrijp
En dat is waar?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:47 schreef Yesse het volgende:
De Lommerbergen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lloretquote:Op maandag 21 juli 2008 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice.
Waar gaan jullie heen?
Toch niet naar Lloret ofzo he
Heb je telefoonnr dan onthoud ik het welquote:Op maandag 21 juli 2008 21:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens foto's van mezelf laten maken in pak
als ik eraan denk
Waarom denk je het dan verkeerd te hebbenquote:
Heb tegenwoordig zoveel verkeerd heb ik het ideequote:Op maandag 21 juli 2008 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom denk je het dan verkeerd te hebben
Je weet maar nooitquote:Op maandag 21 juli 2008 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom denk je het dan verkeerd te hebben
Nederlandquote:Op maandag 21 juli 2008 21:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
LloretAls je die kant op gaat moet je naar Santa Susanna
Maar dit jaar is Nederland jaar
Haha.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je telefoonnr dan onthoud ik het wel
Ik ga niet zoekenquote:Op maandag 21 juli 2008 21:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb wel een telefoonnummer ja
M'n nummer op werk heb je zo gevonden als het goed is.
Wat is er mis met Nederland?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nederland
Toch wens ik je heel veel plezier en hoop ik oprecht dat het lekker weer wordt
kijk eens naar buiten?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederland?Ik ga al vaker naar Nederland, en ik vind het wel lekker.. Iedereen praat Nederlands, het is niet al te duur en natuurlijk mijn eigen autotje
Als je met z'n 2en op vakantie gaat kun je je toch wel vermaken, ook met slecht weerquote:
Mja, dat kan wel ja.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je met z'n 2en op vakantie gaat kun je je toch wel vermaken, ook met slecht weer
Nee, niet alleen dat
Ja dus. Vorig jaar, spanje.. Wij hadden de enige week met alleen maar regen en rot weer. En hier in Nederland kun je ook nog andere dingen doen dan alleen naar het strand..quote:
Ja, maar ik zou eigenlijk helemaal niet op vakantie gaan. Dingen bezichtigen doe ik volgend jaar wel, dan gaan we naar Barcelona. Nu is het handiger om naar Nederland te gaan.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, dat kan wel ja.
Toch kies ik er liever voor om wat verder te gaan, naar een plek (liefst land/streek) waar ik nog niet geweest ben en waar het wel warm is. Het is toch leuk om dingen te bezichtigen, ergens te gaan eten, blablabla.
Binnen zitten kan ik overal wel, daar hoef ik niet voor op vakantie.
Haha, dat kan in het buitenland natuurlijk nietquote:Op maandag 21 juli 2008 22:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dus. Vorig jaar, spanje.. Wij hadden de enige week met alleen maar regen en rot weer. En hier in Nederland kun je ook nog andere dingen doen dan alleen naar het strand..
eer-ikquote:
Okquote:Op maandag 21 juli 2008 22:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou eigenlijk helemaal niet op vakantie gaan. Dingen bezichtigen doe ik volgend jaar wel, dan gaan we naar Barcelona. Nu is het handiger om naar Nederland te gaan.
Tja. Maar het is wel een stuk moeilijker. Hier rijd ik met mn auto ergens heen, daar konden we alleen met de trein.. En op zich kan het best leuk weer zijn hier in Nederland..quote:Op maandag 21 juli 2008 22:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, dat kan in het buitenland natuurlijk niet
Ik ga bij lange na niet altijd naar strand op vakantie.
Vind het heerlijk hoor, maar er zijn zat andere plekken op de wereld, waar je geen strand hebt, wel prachtige gebieden, steden, you name it.
Het kan natuurlijk ook gebeuren dat je in het buitenland slecht weer treft maar de kans is wel veel kleiner.
Hier is het de laatste paar jaren het hele jaar herfst, behalve dat het 2 weken rond de 30 graden is in maart
Raar land dit.
Daar ben ik vorig jaar dus ook met de trein heen geweestquote:Op maandag 21 juli 2008 22:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok
Barca is wel heel gaaf idd
Anyway, ik zeg ook niet dat je geen leuke vakantie kunt hebben in Nederland.
Het is alleen mijn keuze niet, maar goed, daar is het ook míjn keuze voor
Het hangt er erg vanaf waar je heen gaat.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tja. Maar het is wel een stuk moeilijker. Hier rijd ik met mn auto ergens heen, daar konden we alleen met de trein.. En op zich kan het best leuk weer zijn hier in Nederland..
Wat ben je allemaal van plan dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:23 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb volgend jaar pas een lompe planning
Ik ga altijd met het vliegtuig op vakantie.. Heerlijk. Ik krijg na 3 uurtjes rijden al slapende benenquote:Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het hangt er erg vanaf waar je heen gaat.
Hoezo kan je trouwens alleen met de trein, je kan hier toch ook met je auto rijden?
Ik ga altijd met de auto op vakantie, 1 keer met bus geweest, doe 't nooit meer
Verschrikkelijk vond ik het.
Wat wel een stuk moeilijker gaat is naar het strand als je elders zit in een land als frankrijk of spanje o.i.d.
Niet dat je vanaf Limburg 'effe' heen en weer rijdt, maar hier zijn de afstanden nog relatief kort.
En je wilde niet met het vliegtuig naar Londenquote:Op maandag 21 juli 2008 22:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga altijd met het vliegtuig op vakantie.. Heerlijk. Ik krijg na 3 uurtjes rijden al slapende benen
Daar ben ik ook nog een keer geweestquote:Op maandag 21 juli 2008 21:47 schreef Yesse het volgende:
De Lommerbergen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
februari: kaapstad (1 week)quote:
Ik sta strakquote:
Nee daarheen kun je ook met de bootquote:Op maandag 21 juli 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
En je wilde niet met het vliegtuig naar Londen![]()
Maar dan heb je ook geen vliegangstquote:
nigger what?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik sta strak. Morgen krijg ik mijn BCD3000
!
Ben benieuwd jwt!
Bahquote:
Heb ik vorig jaar met een vriend gedaan, met de auto naar Hongarijequote:Op maandag 21 juli 2008 22:40 schreef eer-ik het volgende:
Bah
Ik vind het heerlijk om mobiel te zijn
Vorige vakantie 13 uur achter elkaar gereden.
Enkel gestopt om te tanken paar keer
Het is jammer dat de Stena Discovery niet meer vaart van Hoek van Holland. Hoewel als ik vanaf Rotterdam zou vliegen zou ik sneller in London zijn.quote:
Gezellig tochquote:
Ik ga dit jaar met 2 auto's en 6 mensen met rijbewijs.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar met een vriend gedaan, met de auto naar Hongarije
Was leuk, maar zal het niet snel weer doen denk ik. Dan liever een paar dagen rustig aan rijden
quote:
wij naar denemarken, 2 auto's 5 rijdersquote:Op maandag 21 juli 2008 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar met 2 auto's en 6 mensen met rijbewijs.
Kunnen nu zeker achter elkaar doorrijden
Als een malloot naar kroatie scheuren om zo snel mogelijk de tent neer te smijten en bier te drinken
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:39 schreef eer-ik het volgende:
nigger what?
Een treinretour van woonplaats naar Hoek van Holland ¤22.. Het is verdomme 15 minuten fietsenquote:Op maandag 21 juli 2008 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
http://www.thamestravel.eu/nl/ferry-stena.htm
Ik heb serieus een hekel aan cruise control.. ik val daar juist van in slaap..quote:Op maandag 21 juli 2008 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wij naar denemarken, 2 auto's 5 rijders
Reden snachts weg, dus naar het licht toe, en dan is een nacht doorhalen echt een eitjeWas erg goed te doen en zeker voor herhaling vatbaar
(wel cruise control natuurlijk
)
nachtvaartt = 50 euro en dan treinkaartje = 30 euro 80 totaalquote:Op maandag 21 juli 2008 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
http://www.thamestravel.eu/nl/ferry-stena.htm
Ow ik vond het echt heerlijkquote:Op maandag 21 juli 2008 22:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb serieus een hekel aan cruise control.. ik val daar juist van in slaap..
Zet de cruise control wel vaak aan bij trajectcontroles... Met de knoppen op het stuur kan ik zelfs de snelheid nog verhogen en verlagen.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ik vond het echt heerlijkzeker voor zulke lange reizen
stoer'tjequote:Op maandag 21 juli 2008 22:55 schreef eer-ik het volgende:
ik zet m'n voet altijd op het gaspedaal bij trajectcontroles.
al die rij-hulpmiddelen
Boek jij voor iedereen dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nachtvaartt = 50 euro en dan treinkaartje = 30 euro 80 totaal
2x zo goedkoop als vliegen
Slaapsequote:
wat nou?quote:
nee dat ben ik met je eens.. al is het voor de meeste vrouwen wel wenselijkquote:Op maandag 21 juli 2008 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat nou?
wat is er nou mis met gewoon kunnen rijden.
achteruitrij sensoren
rij gewoon zelf achteruit, dat leer je toch!
Zo moeilijk is dat niet.
Gewoon je voet stabiel op je gaspedaal houden is ook niet zo moeilijk, heb je echt geen knoppen voor nodig
Nee, ik ga niet puur bewust expres boetes zitten vangenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee dat ben ik met je eens.. al is het voor de meeste vrouwen wel wenselijk
dacht dat je bedoelde van.. zet voet op gaspedaal en dan sneller rijden enzo.. in die zin stoertje..
Sorry ben daarna wezen douchenquote:Op maandag 21 juli 2008 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en hoeveel werk je daarvoor? of stage ofzo?
Zeker lekkerquote:Op maandag 21 juli 2008 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
daarna wezen douchen.. dus je hebt 6 uur onder de douche gestaan?![]()
![]()
maar oke, dat is wel lekker
Dat is wat overdreven maar daarna niet meer ge-internetquote:Op maandag 21 juli 2008 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
daarna wezen douchen.. dus je hebt 6 uur onder de douche gestaan?![]()
![]()
maar oke, dat is wel lekker
Watskeburt?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:06 schreef Houniet het volgende:
KANK32]-974[7-6]-DFEOPSDIJSDFIDSJD!!!!!!!!!!!!!![]()
Loop geen stage meer hèquote:Op maandag 21 juli 2008 23:08 schreef The_Dean het volgende:
De kast... Niet het archief?
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:36 schreef Houniet het volgende:
Ik sta strak. Morgen krijg ik mijn BCD3000
!
Ben benieuwd jwt!
Mystery Land uitverkocht.quote:
Klotequote:
Welterustenquote:
en jij ook natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
Ik ga ook slapen
Tenminste, poging tot
Tot morgenavond allemaal
Vandaag welquote:
Wat wordt je nieuwe aankoop?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:52 schreef The_Dean het volgende:
En gisternacht krijgen we voor de helft en we draaien vrijdag een extra nacht, overwerken
Euro's
Een autoquote:
Waarom dat danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Yup![]()
dat is de plek waar ie mag slapen in londen
En dan hoef je maar 1 kamer te huren? Of wat was het idee?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Yesse bij BB
Jna bij mij
PB en Piles in de kastmaar dat wil PB niet
Hallo Cuequote:
Goedemorgenquote:
Met z'n drieen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:33 schreef Jipje het volgende:
[..]
En dan hoef je maar 1 kamer te huren? Of wat was het idee?
(als je een zo'n amerikaanse kamer hebt, kun je best met drieen in 1 bed)
maar blijkbaar wel met mijquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met z'n drieen?![]()
Nee idee was dat piles niet bij mij en jna op de kamer wou
Geen idee, vraag hemquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met z'n drieen?![]()
Nee idee was dat piles niet bij mij en jna op de kamer wou
Hij wil zelf nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
staat ook leukzo van: ja niemand moet je dus neem maar eigen kamer
p
Wel oke.. maar weer om de zoveel tijd wakker gewordenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Helemaal geweldig Cali![]()
![]()
lekker geslapen?
Met wie mag ik dan op de kamerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
staat ook leukzo van: ja niemand moet je dus neem maar eigen kamer
p
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel oke.. maar weer om de zoveel tijd wakker gewordenJij? zag dat je op werk zat
wie, wat, waar, waarom
Bij Kees mag je van mij, moet je even vragen of hij wilquote:
Tofquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik ook!!
Ja klopt, ik mag weer werken deze week![]()
![]()
wie: ik
wat: werken
waar: defensie
waarom: er is werk![]()
[..]
Bij Kees mag je van mij, moet je even vragen of hij wil
blijkbaar is ie nog al kieskeurig
Netto 70 op een dag ongeveer, dus goed genoegquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Tofbetaald het een beetje
Kees is kieskeurig...
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Netto 70 op een dag ongeveer, dus goed genoegjackson!
Hallo Yessequote:
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
![]()
ben benieuwd welke film we vanavond voorgeschoteld krijgen.
Naar de Sneakquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
![]()
ben benieuwd welke film we vanavond voorgeschoteld krijgen.
waarom vraag je datquote:
Kloptquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vroeg ik me gewoon af :p en staat niet in je profiel vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |