quote:
wij naar denemarken, 2 auto's 5 rijdersquote:Op maandag 21 juli 2008 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar met 2 auto's en 6 mensen met rijbewijs.
Kunnen nu zeker achter elkaar doorrijden
Als een malloot naar kroatie scheuren om zo snel mogelijk de tent neer te smijten en bier te drinken
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:39 schreef eer-ik het volgende:
nigger what?
Een treinretour van woonplaats naar Hoek van Holland ¤22.. Het is verdomme 15 minuten fietsenquote:Op maandag 21 juli 2008 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
http://www.thamestravel.eu/nl/ferry-stena.htm
Ik heb serieus een hekel aan cruise control.. ik val daar juist van in slaap..quote:Op maandag 21 juli 2008 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wij naar denemarken, 2 auto's 5 rijders
Reden snachts weg, dus naar het licht toe, en dan is een nacht doorhalen echt een eitjeWas erg goed te doen en zeker voor herhaling vatbaar
(wel cruise control natuurlijk
)
nachtvaartt = 50 euro en dan treinkaartje = 30 euro 80 totaalquote:Op maandag 21 juli 2008 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
http://www.thamestravel.eu/nl/ferry-stena.htm
Ow ik vond het echt heerlijkquote:Op maandag 21 juli 2008 22:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb serieus een hekel aan cruise control.. ik val daar juist van in slaap..
Zet de cruise control wel vaak aan bij trajectcontroles... Met de knoppen op het stuur kan ik zelfs de snelheid nog verhogen en verlagen.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ik vond het echt heerlijkzeker voor zulke lange reizen
stoer'tjequote:Op maandag 21 juli 2008 22:55 schreef eer-ik het volgende:
ik zet m'n voet altijd op het gaspedaal bij trajectcontroles.
al die rij-hulpmiddelen
Boek jij voor iedereen dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nachtvaartt = 50 euro en dan treinkaartje = 30 euro 80 totaal
2x zo goedkoop als vliegen
Slaapsequote:
wat nou?quote:
nee dat ben ik met je eens.. al is het voor de meeste vrouwen wel wenselijkquote:Op maandag 21 juli 2008 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat nou?
wat is er nou mis met gewoon kunnen rijden.
achteruitrij sensoren
rij gewoon zelf achteruit, dat leer je toch!
Zo moeilijk is dat niet.
Gewoon je voet stabiel op je gaspedaal houden is ook niet zo moeilijk, heb je echt geen knoppen voor nodig
Nee, ik ga niet puur bewust expres boetes zitten vangenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee dat ben ik met je eens.. al is het voor de meeste vrouwen wel wenselijk
dacht dat je bedoelde van.. zet voet op gaspedaal en dan sneller rijden enzo.. in die zin stoertje..
Sorry ben daarna wezen douchenquote:Op maandag 21 juli 2008 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en hoeveel werk je daarvoor? of stage ofzo?
Zeker lekkerquote:Op maandag 21 juli 2008 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
daarna wezen douchen.. dus je hebt 6 uur onder de douche gestaan?![]()
![]()
maar oke, dat is wel lekker
Dat is wat overdreven maar daarna niet meer ge-internetquote:Op maandag 21 juli 2008 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
daarna wezen douchen.. dus je hebt 6 uur onder de douche gestaan?![]()
![]()
maar oke, dat is wel lekker
Watskeburt?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:06 schreef Houniet het volgende:
KANK32]-974[7-6]-DFEOPSDIJSDFIDSJD!!!!!!!!!!!!!![]()
Loop geen stage meer hèquote:Op maandag 21 juli 2008 23:08 schreef The_Dean het volgende:
De kast... Niet het archief?
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:36 schreef Houniet het volgende:
Ik sta strak. Morgen krijg ik mijn BCD3000
!
Ben benieuwd jwt!
Mystery Land uitverkocht.quote:
Klotequote:
Welterustenquote:
en jij ook natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
Ik ga ook slapen
Tenminste, poging tot
Tot morgenavond allemaal
Vandaag welquote:
Wat wordt je nieuwe aankoop?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:52 schreef The_Dean het volgende:
En gisternacht krijgen we voor de helft en we draaien vrijdag een extra nacht, overwerken
Euro's
Een autoquote:
Waarom dat danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Yup![]()
dat is de plek waar ie mag slapen in londen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |