Nee ik was gewoon niet onlinequote:Op maandag 21 juli 2008 19:53 schreef MisterO het volgende:
Er was toch zo'n handige site waarbij je kon zien of iemand jou blokkeerde op msn? waar kan ik dat vinden?
Er was toch een site/programma waarbij je kon zien wie allemaal online zijn? en als diegene mij geblockt heeft en toch online te zien is daarbij...quote:Op maandag 21 juli 2008 19:57 schreef HutteFlutte het volgende:
Een 100% zuivervrije is moeilijk te vinden. Meesten veranderen je MSN naam in reclame of sturen reclame mail naar iedereen in je lijst.
De 1e zaak is dan opgelostquote:Op maandag 21 juli 2008 19:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon niet online
Woon jij eigenlijk in het centrum? Of in een buitenwijkje?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon niet online
Ik heb hier serieus de hele dag al blauwe lucht met kleine wolkjes tussendoorquote:
Buitenwijk...Oud-Zuid.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:00 schreef HutteFlutte het volgende:
[..]
Woon jij eigenlijk in het centrum? Of in een buitenwijkje?
Ja idd, eiwit is makkelijk schoon te maken. Bij een hardgekookt ei alleen.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:14 schreef Cybart het volgende:
he, kut, eigeel over mn laptop heen
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
een uitsmijter eten, op een te klein bordje, tegen mn laptop aan
Uhmquote:Op maandag 21 juli 2008 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
wat een Weemzopmerking trouwens CB
Oh neeee, that sucks... en nu?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:42 schreef Weemz het volgende:
Iets leuks... Mag iets frustrerends ook? Ik ben namelijk retro strepen aan het schilderen in de WC, maar door dat klote schilderstape laat alle oude verf (ondergrond) los!!!
Hoe weet jij dit nu alweer dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:15 schreef MisterO het volgende:
Tilburg is ook niet zonder drama verlopen, jullie zullen de details straks wel horen denk ik...
kon je niet wwachten vanmiddag om nog even naar mij te zwaaien ?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:14 schreef Cybart het volgende:
he, kut, eigeel over mn laptop heen
Ja jammer dat we jou gemist hebben. Ik heb m'n telefoon ook niet gehoord of gevoeld, stom eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:20 schreef Stroekie het volgende:
het was gezellig op de kermis met
Caz, je haar zit veel leuker dan op de efteling, man
Tha, ik ben geen roze maandag maagd meer, Erik
Theater, surfdude, Mama
Kugari, follow the leader, Ken
XMN8R, jij bent er 30 aug ook gewoon bij als lurker
Ang3l, blonde krullen herkennen we uit duizenden
en alle anderen die aan deze geslaagde avond hebben meegewerkt![]()
Jammer dat ik Sam en Pjo alleen maar via digitale snelweg heb gespot, dat moeten we snel in het echt gaan inhalen
daar ben je nog iets te vroeg meequote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:27 schreef PJORourke het volgende:
Wil degene die het nodig vond om "Fuck You" te roepen zich melden?
volgende keer die telefoon toch maar op een iets gevoeliger plekje bewarenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja jammer dat we jou gemist hebben. Ik heb m'n telefoon ook niet gehoord of gevoeld, stom eigenlijk.
Ik vond het verder nogal erg hetero..We trokken hier en daar wat aandacht.
Kunnen alle roddels voor ik morgen opsta hier gepost zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vraag is alleen of die betrouwbaar zijn
the lads are having a night out?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen alle roddels voor ik morgen opsta hier gepost zijn![]()
:
wat betekent het trouwens als een hetero (althans dat zegt hij) zegt : we are going out on friday but it is just you and me ok ..... dit vind zelfs ik verwarrend
lads nigth out is meestal met meerdere, hij zei dat ie me vrijdag kwam ophalen for a nigth out but just you and me ...mmm weirdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
the lads are having a night out?
en ik hoor nooit roddels, zelfs niet als Cairon ze in mijn oor probeert te toeteren
maar hoort de patient eigenlijk niet al enige tijd in bed te liggen ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen alle roddels voor ik morgen opsta hier gepost zijn![]()
:
wat betekent het trouwens als een hetero (althans dat zegt hij) zegt : we are going out on friday but it is just you and me ok ..... dit vind zelfs ik verwarrend
Ahem... jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:43 schreef Stroekie het volgende:
volgende keer die telefoon toch maar op een iets gevoeliger plekje bewaren
Ik wacht geduldig af.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:42 schreef Stroekie het volgende:
daar ben je nog iets te vroeg mee
die zitten nu pas net in de trein
voeg me maar toe op msn voor die roddelsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lads nigth out is meestal met meerdere, hij zei dat ie me vrijdag kwam ophalen for a nigth out but just you and me ...mmm weird
en roddels willen we NU en VEEL
Ga ik dat ook doen!quote:
de patient voelde zich een stukje beter dus besloot (tegen beter weten in) even wat te gaan drinken in ""the Local"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar hoort de patient eigenlijk niet al enige tijd in bed te liggen ?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de patient voelde zich een stukje beter dus besloot (tegen beter weten in) even wat te gaan drinken in ""the Local"
ja ja dat local waterhole![]()
Msn ???quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voeg me maar toe op msn voor die roddels![]()
We hebben het zeker gezellig gehad! Maar om eerlijk te zijn hadden we ons bij een veemarkt zelfs vermaakt...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:57 schreef MisterO het volgende:
Ga ik dat ook doen!
Ik hoorde dat jullie het gezellig hadden of niet
sorry hoor maar the local is gewoon een "normale" pubquote:
dat heet op z'n engels/lonely planets toch zo mooi een local watering holequote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry hoor maar the local is gewoon een "normale" pub
ik zal eens vragen over hat watering hole, heb het nog niet gehoord hier. Maar zelf hier in de city heb je pubs waar de locals naar toe gaan (zonder tractor dat wel) en er zit er een hier tegen over dus daar ga ik meestal heen. En ja ik speel pool en zo, de pub quiz en meer van dat sooort dingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heet op z'n engels/lonely planets toch zo mooi een local watering hole
en ja ik heb in schotland hele leuke gezien
dan zat je in een te duur hotel waar de rest van de gasten van die amerikanen zijn die naar schotland komen om te golven en in het restaurant zich schandelijk misdragen en het personeel het heel lastig maken. Maar in elke horeca zaak is altijd wel ergens een hoekje te vinden waar dan een gewone pub zit waar het dan weer wel gezellig is, en de locals komen poolen ect ect. en waar de lokale boer gewoon zijn trekker voor de deur parkeert en op zijn wellingtons naar binnen komt.
En nee natuurlijk komen deze laatste zaken niet voor bij een pub in London City
de eerste paar keren keek ik ook echt mijn ogen uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zal eens vragen over hat watering hole, heb het nog niet gehoord hier. Maar zelf hier in de city heb je pubs waar de locals naar toe gaan (zonder tractor dat wel) en er zit er een hier tegen over dus daar ga ik meestal heen. En ja ik speel pool en zo, de pub quiz en meer van dat sooort dingen.
En daar gebeurde dit allemaal vanavond vandaar dat ik verrast was
ja afgezien van het portugese restaurant in Camden is het een van de top pubs waar ik graag kom. Het maakt allemaal niet zoveel uit wat je bent als je jezelf maar bentquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de eerste paar keren keek ik ook echt mijn ogen uit
maar zo'n local pub is dus echt een buurthuis/vergrote huiskamer waar jan en alleman komt
waar bijft de rest trouwensquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja afgezien van het portugese restaurant in Camden is het een van de top pubs waar ik graag kom. Het maakt allemaal niet zoveel uit wat je bent als je jezelf maar bent
hoeren zijn het ze zijn allemaal in de slettenflat in 1 grote orgiequote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar bijft de rest trouwens
die stoptrein is al lang en breed gearriveerd
jij hebt het IP adres gekregen van de spy cam ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoeren zijn het ze zijn allemaal in de slettenflat in 1 grote orgie
wil ik ze allemaal naakt zienquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt het IP adres gekregen van de spy cam ?
Ongepast en ongemanierdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:27 schreef PJORourke het volgende:
voor volgend jaar wil ik toch echt ook jouw phone nummer zodat ik de berichten eerlijk kan verdelenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ongepast en ongemanierdik kwam naar Roze Maandag om wat tijd door te brengen met jou
.
Daar wil ik dan echt even iets over kwijt, ik weet niet of dit een tweezijdige actie is of dat er iemand al enorm onder de duim zit bij de ander, maar als je toch de arogantie hebt om een hele groep fokkers op de kermis te zien, te registreren en dan vervolgens zonder ook maar een blijk van herkenning, een groet, verbaal of non verbaal, die complete groep straal te negeren en voorbij te lopen, vervolgens 2 minuten later om te draaien achter die groep aan te lopen en er nóg en keer straal voor bij te lopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:27 schreef PJORourke het volgende:
Ik moest bijkomen van de schrikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb je sowieso wel wat geroepen dan
Je had nog nooit zoveel water uit de lucht zien komen?quote:
Sinds de hagelstorm in Arnhem kijk ik nergens meer van opquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je had nog nooit zoveel water uit de lucht zien komen?
"gelukkig hebben we de foto's nog"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:41 schreef DennisMoore het volgende:
*grin*
In dat geval...wat veroorzaakte dan de schok?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:41 schreef Cazman het volgende:
[..]
Sinds de hagelstorm in Arnhem kijk ik nergens meer van op
faces!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval...wat veroorzaakte dan de schok?
Voor wat het waard is... zoals ik het beleefd heb.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 05:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Daar wil ik dan echt even iets over kwijt, ik weet niet of dit een tweezijdige actie is of dat er iemand al enorm onder de duim zit bij de ander, maar als je toch de arogantie hebt om een hele groep fokkers op de kermis te zien, te registreren en dan vervolgens zonder ook maar een blijk van herkenning, een groet, verbaal of non verbaal, die complete groep straal te negeren en voorbij te lopen, vervolgens 2 minuten later om te draaien achter die groep aan te lopen en er nóg en keer straal voor bij te lopen.
Nou dan ben je toch niets anders waard dan zo'n opmerking, val dood, of val kapot had dan ook gekunt, maar ik vond FUCK YOU op dat moment ook zeker tot het wenselijke taalgebruik behoren.
Ik vind dat dus echt onbeschoft en ongepast gedrag, ongeloofelijk.
Bitcherig en arogant hier, tot daar aan toe, maar dat je IRL zo'n hele groep geen blik waardig acht, dat vind ik ronduit asociaal.
En geloof mij, ik heb mijn portie asociaal gedrag voor voorlopig wel weer gehad.
voor hun 30 augustus. Ikke niet, want dan heb ik een vrijgezellenfeestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wanneer is de volgende meet, ik wil ook wel eens schrikken dan.
Begrijpelijk en excuses aanvaard (ik wist ook niet wie jij was toen jullie langsliepen) , maarrrr naderhand bleken jullie achter ons aan te lopen en toen liepen jullie ineens richting Tivoli. En Sam wist echt wel wie we toen warenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daarna pas kreeg ik te horen om wie het ging, we hadden beter terug kunnen lopen, dat geef ik toe, waarvoor mijn excuses. Maar toen was het eik al gebeurd.
Oh je gaat eindelijk trouwen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
voor hun 30 augustus. Ikke niet, want dan heb ik een vrijgezellenfeest.
[knip]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |