voor volgend jaar wil ik toch echt ook jouw phone nummer zodat ik de berichten eerlijk kan verdelenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ongepast en ongemanierdik kwam naar Roze Maandag om wat tijd door te brengen met jou
.
Daar wil ik dan echt even iets over kwijt, ik weet niet of dit een tweezijdige actie is of dat er iemand al enorm onder de duim zit bij de ander, maar als je toch de arogantie hebt om een hele groep fokkers op de kermis te zien, te registreren en dan vervolgens zonder ook maar een blijk van herkenning, een groet, verbaal of non verbaal, die complete groep straal te negeren en voorbij te lopen, vervolgens 2 minuten later om te draaien achter die groep aan te lopen en er nóg en keer straal voor bij te lopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:27 schreef PJORourke het volgende:
Wil degene die het nodig vond om "Fuck You" te roepen zich melden?
Ik moest bijkomen van de schrikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb je sowieso wel wat geroepen dan
Je had nog nooit zoveel water uit de lucht zien komen?quote:
Sinds de hagelstorm in Arnhem kijk ik nergens meer van opquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je had nog nooit zoveel water uit de lucht zien komen?
"gelukkig hebben we de foto's nog"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:41 schreef DennisMoore het volgende:
*grin*
In dat geval...wat veroorzaakte dan de schok?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:41 schreef Cazman het volgende:
[..]
Sinds de hagelstorm in Arnhem kijk ik nergens meer van op
faces!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval...wat veroorzaakte dan de schok?
Voor wat het waard is... zoals ik het beleefd heb.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 05:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Daar wil ik dan echt even iets over kwijt, ik weet niet of dit een tweezijdige actie is of dat er iemand al enorm onder de duim zit bij de ander, maar als je toch de arogantie hebt om een hele groep fokkers op de kermis te zien, te registreren en dan vervolgens zonder ook maar een blijk van herkenning, een groet, verbaal of non verbaal, die complete groep straal te negeren en voorbij te lopen, vervolgens 2 minuten later om te draaien achter die groep aan te lopen en er nóg en keer straal voor bij te lopen.
Nou dan ben je toch niets anders waard dan zo'n opmerking, val dood, of val kapot had dan ook gekunt, maar ik vond FUCK YOU op dat moment ook zeker tot het wenselijke taalgebruik behoren.
Ik vind dat dus echt onbeschoft en ongepast gedrag, ongeloofelijk.
Bitcherig en arogant hier, tot daar aan toe, maar dat je IRL zo'n hele groep geen blik waardig acht, dat vind ik ronduit asociaal.
En geloof mij, ik heb mijn portie asociaal gedrag voor voorlopig wel weer gehad.
voor hun 30 augustus. Ikke niet, want dan heb ik een vrijgezellenfeestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wanneer is de volgende meet, ik wil ook wel eens schrikken dan.
Begrijpelijk en excuses aanvaard (ik wist ook niet wie jij was toen jullie langsliepen) , maarrrr naderhand bleken jullie achter ons aan te lopen en toen liepen jullie ineens richting Tivoli. En Sam wist echt wel wie we toen warenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daarna pas kreeg ik te horen om wie het ging, we hadden beter terug kunnen lopen, dat geef ik toe, waarvoor mijn excuses. Maar toen was het eik al gebeurd.
Oh je gaat eindelijk trouwen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
voor hun 30 augustus. Ikke niet, want dan heb ik een vrijgezellenfeest.
[knip]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |