Nee ik was gewoon niet onlinequote:Op maandag 21 juli 2008 19:53 schreef MisterO het volgende:
Er was toch zo'n handige site waarbij je kon zien of iemand jou blokkeerde op msn? waar kan ik dat vinden?
Er was toch een site/programma waarbij je kon zien wie allemaal online zijn? en als diegene mij geblockt heeft en toch online te zien is daarbij...quote:Op maandag 21 juli 2008 19:57 schreef HutteFlutte het volgende:
Een 100% zuivervrije is moeilijk te vinden. Meesten veranderen je MSN naam in reclame of sturen reclame mail naar iedereen in je lijst.
De 1e zaak is dan opgelostquote:Op maandag 21 juli 2008 19:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon niet online
Woon jij eigenlijk in het centrum? Of in een buitenwijkje?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon niet online
Ik heb hier serieus de hele dag al blauwe lucht met kleine wolkjes tussendoorquote:
Buitenwijk...Oud-Zuid.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:00 schreef HutteFlutte het volgende:
[..]
Woon jij eigenlijk in het centrum? Of in een buitenwijkje?
Ja idd, eiwit is makkelijk schoon te maken. Bij een hardgekookt ei alleen.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:14 schreef Cybart het volgende:
he, kut, eigeel over mn laptop heen
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
een uitsmijter eten, op een te klein bordje, tegen mn laptop aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |