i've been cheating on you since i don't know whenquote:
Zo'n goed stuk in de filmquote:Op maandag 21 juli 2008 01:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
i've been cheating on you since i don't know when
so i made up my mind, this must come to an end
Klagen homo's ook al over hoofdpijn?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:48 schreef HutteFlutte het volgende:
Wat is een groter voordeel?
-een vrouw die meerdere orgasmes kan krijgen
-een man die nooit klaagt over hoofdpijn etc.
Samjustme?quote:Op maandag 21 juli 2008 06:31 schreef PJORourke het volgende:
met m'n liefje naar de kermis.
Have fun, je hebt 1 geluk.. het weer zal iets beter zijn dit jaar, ik ben er alleen in gedachten bijquote:
Zeg, die gedachten van je maken het weer nu a somber. Hou 's op!quote:Op maandag 21 juli 2008 08:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Have fun, je hebt 1 geluk.. het weer zal iets beter zijn dit jaar, ik ben er alleen in gedachten bij
Aan de hand?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:01 schreef Ang3l het volgende:
SAJ, da's lief van je.
Wat is er aan de hand?
wat is er met je gebeurt de afgelopen tijd, je bent zo mild en vriendelijk gewordenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wens jullie allemaal een zo droog mogelijke dag toe in Tilburg.
Als het maar droog is toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, die gedachten van je maken het weer nu a somber. Hou 's op!
Weken, weken... SJM kreeg binnen net zo'nzelfde tijdspan een relatie als dat ie van verliefdheden en JT-crushes wisseldequote:Op maandag 21 juli 2008 09:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij zitten slapen de afgelopen weken ?
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weken, weken... SJM kreeg binnen net zo'nzelfde tijdspan een relatie als dat ie van verliefdheden en JT-crushes wisseldedus het was best makkelijk te missen!
nou die liefdevolle blikken over en weer zijn hier echt niet over het hoofd te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |