i've been cheating on you since i don't know whenquote:
Zo'n goed stuk in de filmquote:Op maandag 21 juli 2008 01:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
i've been cheating on you since i don't know when
so i made up my mind, this must come to an end
Klagen homo's ook al over hoofdpijn?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:48 schreef HutteFlutte het volgende:
Wat is een groter voordeel?
-een vrouw die meerdere orgasmes kan krijgen
-een man die nooit klaagt over hoofdpijn etc.
Samjustme?quote:Op maandag 21 juli 2008 06:31 schreef PJORourke het volgende:
met m'n liefje naar de kermis.
Have fun, je hebt 1 geluk.. het weer zal iets beter zijn dit jaar, ik ben er alleen in gedachten bijquote:
Zeg, die gedachten van je maken het weer nu a somber. Hou 's op!quote:Op maandag 21 juli 2008 08:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Have fun, je hebt 1 geluk.. het weer zal iets beter zijn dit jaar, ik ben er alleen in gedachten bij
Aan de hand?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:01 schreef Ang3l het volgende:
SAJ, da's lief van je.
Wat is er aan de hand?
wat is er met je gebeurt de afgelopen tijd, je bent zo mild en vriendelijk gewordenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wens jullie allemaal een zo droog mogelijke dag toe in Tilburg.
Als het maar droog is toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, die gedachten van je maken het weer nu a somber. Hou 's op!
Weken, weken... SJM kreeg binnen net zo'nzelfde tijdspan een relatie als dat ie van verliefdheden en JT-crushes wisseldequote:Op maandag 21 juli 2008 09:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij zitten slapen de afgelopen weken ?
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weken, weken... SJM kreeg binnen net zo'nzelfde tijdspan een relatie als dat ie van verliefdheden en JT-crushes wisseldedus het was best makkelijk te missen!
nou die liefdevolle blikken over en weer zijn hier echt niet over het hoofd te zien![]()
Klopy, maar aangezien het er nu uitziet alsof het ieder moment kan gaan plezen moet ik alsnog mijn plu meenemenquote:
Ik heb zo mijn periodequote:Op maandag 21 juli 2008 09:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is er met je gebeurt de afgelopen tijd, je bent zo mild en vriendelijk geworden
plu'squote:Op maandag 21 juli 2008 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopy, maar aangezien het er nu uitziet alsof het ieder moment kan gaan plezen moet ik alsnog mijn plu meenemen
Kun je geen tent meenemen?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor het geval dat heb ik vanochtend wel een extra regenjack meegenomen
Ja daarom dus: denk niet aan Tilburg!quote:
Wil jij nou mensen door de rits heen in Stroekjes tent laten kruipen?!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is er ook plaats voor anderen?
er gaan veel makke schapen in een hokquote:Op maandag 21 juli 2008 09:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is er ook plaats voor anderen?
Er gebeuren wel vreemdere dingen op meetingsquote:Op maandag 21 juli 2008 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil jij nou mensen door de rits heen in Stroekjes tent laten kruipen?!
jij bent niet zo'n kampeertype ?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil jij nou mensen door de rits heen in Stroekjes tent laten kruipen?!
Het is toch al wel eeuwen geleden dat ik van die spelletjes met banenen in groepsverband gespeeld hebquote:Op maandag 21 juli 2008 09:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er gebeuren wel vreemdere dingen op meetings
Ik kampeer nooit, ik krepeer. En dan alleen op festivals.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kampeer nooit, ik krepeer. En dan alleen op festivals.
Voor de rest wil ik mijn eigen douche en wc
sterrencamping is ook niet aan mij besteedquote:Op maandag 21 juli 2008 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik kampeer nooit, ik krepeer. En dan alleen op festivals.
Voor de rest wil ik mijn eigen douche en wc
da's dan weer onhandig in het vliegtuig op vakantiequote:Op maandag 21 juli 2008 10:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Eigen bed ook.
Mwa, ik wil best bij een ander in bed slapen, mits leukquote:Op maandag 21 juli 2008 10:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Eigen bed ook.
Ik slaap over het algemeen prima in het vliegtuig, dus daar heb ik hem niet nodig.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's dan weer onhandig in het vliegtuig op vakantie
Jij bent vrijgezel, bij mij kleven er allemaal praktische bezwaren aan.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, ik wil best bij een ander in bed slapen, mits leuk
De kou gaat we waarschijnlijk voor zorgen dat je wakker blijft.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker bagger geslapen. Wordt nog wat vandaag.
ik dacht dat jij lange benen had en dat je dan dubbel gevouwen in monkey class zatquote:Op maandag 21 juli 2008 10:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik slaap over het algemeen prima in het vliegtuig, dus daar heb ik hem niet nodig.
Ik vlieg over het algemeen met Delta en in hun vliegtuigen (binnenlands uitgezonderd) de ruimte meer dan redelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht dat jij lange benen had en dat je dan dubbel gevouwen in monkey class zat![]()
ik ben zo'n kleine uk die inderdaad ook prima in die stoelen past
als het vliegtuig vanaf de polderbaan vertrekt slaap ik al vaak voordat we zijn opgestegen
dat is altijd nog beter dan de kermisklantenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
Verzopen kermisnichtjes...
Ik zie (nog) geen water hoor.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
Verzopen kermisnichtjes...
ze konden niet in een sauna terecht ?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:52 schreef DennisMoore het volgende:
Gayid.eu oid doet gewoon een meeting in 't zwembad.
jaloerse bitch ga vegrijpen aan een minderjarigequote:Op maandag 21 juli 2008 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weken, weken... SJM kreeg binnen net zo'nzelfde tijdspan een relatie als dat ie van verliefdheden en JT-crushes wisseldedus het was best makkelijk te missen!
En plots komen hier druppels uit de hemel vallenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie (nog) geen water hoor.
Nog. *klopt af*
Omgquote:Op maandag 21 juli 2008 11:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
jaloerse bitch ga vegrijpen aan een minderjarige
Heb je al op www.buienradar.nl gekeken?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie (nog) geen water hoor.
Nog. *klopt af*
Volgens mij is die bui tegen half 4 wel weggetrokkenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:05 schreef DennisMoore het volgende:
http://buienradar.nl/
Best wel een beetje water.
Heb hem na bios nog thuis staanquote:
Ow. Hier nu ook.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En plots komen hier druppels uit de hemel vallen!
eerder 23.00 uur..quote:Op maandag 21 juli 2008 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is die bui tegen half 4 wel weggetrokken.
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
jaloerse bitch ga vegrijpen aan een minderjarige
Niet waar, want ik wil het nietquote:
Zeg, doe's ff lekker positief ja wil je!quote:
Die was toch afgelast omdat 2 van de 3 strijders nu een relatie met elkaar hebben en dus uit de race liggen?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de battle of the bitches stond toch pas voor 30 augustus op de agenda ?
ik dacht dat jij toen zo'n lijstje gemaakt had met nogal wat meer namen erop die onderling nog wat appels te schillen haddenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was toch afgelast omdat 2 van de 3 strijders nu een relatie met elkaar hebben en dus uit de race liggen?
Ik ben alleen maar eerlijk.... maar tussendoor zal het best eventjes droog zijn zodat Erik droog naar het station kan fietsen hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, doe's ff lekker positief ja wil je!
Ooow die! Ja die zijn er nog wel een paar. Misschien zelfs nog wel meer dan voorheenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht dat jij toen zo'n lijstje gemaakt had met nogal wat meer namen erop die onderling nog wat appels te schillen hadden
Tussen mijn tanden?quote:
Geef terug. Zo kan ik me niet vertonen!!!quote:
Boete voor zichtbaar ondergoedquote:Op maandag 21 juli 2008 11:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
Geef terug. Zo kan ik me niet vertonen!!!
O jawel hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 11:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
Geef terug. Zo kan ik me niet vertonen!!!
ja die las ik vanochtend op nu.nlquote:
zou aan de standaarduitrustuing van de agenten nu ook een duimstok toegevoegd worden?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja die las ik vanochtend op nu.nl
Maar je mag nog wel 7.5cm aan ondergoed zien. Liniaaltje erbij... valt nog best mee!
Humeur??? egnie... je zult je eigen zon mee moeten nemen prulquote:Op maandag 21 juli 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga denk ik gewoon maar geheel in het zwart.
Broek, shirt, schoenen, sokken, boxer, plu, humeur.
Gezelligquote:Op maandag 21 juli 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Of het is een hint.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:32 schreef Cybart het volgende:
het feit dat de werkster mn kamer aan het stofzuigen is,
terwijl ik hier nu in bed lig, is toch wat minder....
Dan krijg je dus naast het "O meneer agent, straf me met uw knuppeltje" ook nog het "O meneer agent, meet u me even op met uw duimstokje?"quote:Op maandag 21 juli 2008 11:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zou aan de standaarduitrustuing van de agenten nu ook een duimstok toegevoegd worden?
Wat heb je aan?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:32 schreef Cybart het volgende:
het feit dat de werkster mn kamer aan het stofzuigen is,
terwijl ik hier nu in bed lig, is toch wat minder....
Broek : blauwquote:Op maandag 21 juli 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
volgens mij is het tijd voor een eigen reeks als tegenhanger voor Boe's lijst, maar dan Ang3l's wie bitcht wiequote:Op maandag 21 juli 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow die! Ja die zijn er nog wel een paar. Misschien zelfs nog wel meer dan voorheen
nouja,quote:
Ik heb geen zon in mijn leven!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Humeur??? egnie... je zult je eigen zon mee moeten nemen prul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |