ik dacht dat jij toen zo'n lijstje gemaakt had met nogal wat meer namen erop die onderling nog wat appels te schillen haddenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was toch afgelast omdat 2 van de 3 strijders nu een relatie met elkaar hebben en dus uit de race liggen?
Ik ben alleen maar eerlijk.... maar tussendoor zal het best eventjes droog zijn zodat Erik droog naar het station kan fietsen hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, doe's ff lekker positief ja wil je!
Ooow die! Ja die zijn er nog wel een paar. Misschien zelfs nog wel meer dan voorheenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht dat jij toen zo'n lijstje gemaakt had met nogal wat meer namen erop die onderling nog wat appels te schillen hadden
Tussen mijn tanden?quote:
Geef terug. Zo kan ik me niet vertonen!!!quote:
Boete voor zichtbaar ondergoedquote:Op maandag 21 juli 2008 11:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
Geef terug. Zo kan ik me niet vertonen!!!
O jawel hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 11:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
Geef terug. Zo kan ik me niet vertonen!!!
ja die las ik vanochtend op nu.nlquote:
zou aan de standaarduitrustuing van de agenten nu ook een duimstok toegevoegd worden?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja die las ik vanochtend op nu.nl
Maar je mag nog wel 7.5cm aan ondergoed zien. Liniaaltje erbij... valt nog best mee!
Humeur??? egnie... je zult je eigen zon mee moeten nemen prulquote:Op maandag 21 juli 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga denk ik gewoon maar geheel in het zwart.
Broek, shirt, schoenen, sokken, boxer, plu, humeur.
Gezelligquote:Op maandag 21 juli 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Of het is een hint.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:32 schreef Cybart het volgende:
het feit dat de werkster mn kamer aan het stofzuigen is,
terwijl ik hier nu in bed lig, is toch wat minder....
Dan krijg je dus naast het "O meneer agent, straf me met uw knuppeltje" ook nog het "O meneer agent, meet u me even op met uw duimstokje?"quote:Op maandag 21 juli 2008 11:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zou aan de standaarduitrustuing van de agenten nu ook een duimstok toegevoegd worden?
Wat heb je aan?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:32 schreef Cybart het volgende:
het feit dat de werkster mn kamer aan het stofzuigen is,
terwijl ik hier nu in bed lig, is toch wat minder....
Broek : blauwquote:Op maandag 21 juli 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
volgens mij is het tijd voor een eigen reeks als tegenhanger voor Boe's lijst, maar dan Ang3l's wie bitcht wiequote:Op maandag 21 juli 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow die! Ja die zijn er nog wel een paar. Misschien zelfs nog wel meer dan voorheen
nouja,quote:
Ik heb geen zon in mijn leven!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Humeur??? egnie... je zult je eigen zon mee moeten nemen prul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |