bestel bij albert heijn!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:44 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk, met dit weer zou een auto toch wel handig zijn om effe naar de supermarkt te gaan. Nu wordt het de waterfiets...
maar hiji mag er niets over vertellen want Ang3l wil er niets overquote:
Drama Queensquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar hiji mag er niets over vertellen want Ang3l wil er niets over
maar er staat nergens dat hij maandag op de kermis een schriftelijke verklaring laat rondgaan
en weer terug gaan slapen voor deel 2 lukt niet meer ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Drama QueensPlaats het gewoon, doe ik ook
![]()
![]()
Goedemorgen ik ben te vroeg wakker
Het van vannacht ligt breeduit over het bed, denk dat ik hem er eerst uit moet schoppenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en weer terug gaan slapen voor deel 2 lukt niet meer ?
jij hebt je uit je eigen bed laten jagen ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het van vannacht ligt breeduit over het bed, denk dat ik hem er eerst uit moet schoppen
nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt je uit je eigen bed laten jagen ?
yay ik ook!!!!!!!. Blij ook dat de bouwvak. is begonnen. Nu zijn die grafschilders eindelijk wegquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:52 schreef Cybart het volgende:
Wat kunnen bouwvakkers toch ontzettend hard van stoelen afflikkeren...
maar ik heb het overleefd, de meest vreselijke dag om te werken in het jaar, de eerste avond bouwvakvakantie....
en nu hebben we al vol uit de speakers open, een kom bambix, en ik heb VRIJ VANDAAG
nu duurt het gelukkig weer een jaarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
yay ik ook!!!!!!!. Blij ook dat de bouwvak. is begonnen. Nu zijn die grafschilders eindelijk weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |