Ja boehoe stel je voor dat je bij de kudde hoort en niet alternatief bentquote:Op maandag 21 juli 2008 18:51 schreef MLF het volgende:
omdat iedereen dingen heeft die iedereen maar wil hebben omdat iedereen het heeft
liever nog duur ook
vandaar dus
Zenquote:iPod![]()
Ik heb een telefoonquote:Hyves
Internetquote:Radio 538
Wielrennenquote:Voetbal
Misschien een soort nieuwe hype (hypesquote:
Mensen die op Wouter Boos kiezenquote:
er zijn mensen die zelf kunnen denkenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:51 schreef FLG het volgende:
[..]
Ja boehoe stel je voor dat je bij de kudde hoort en niet alternatief bent
Ja, en mensen die zelf denken doen automatisch het tegenovergestelde van de mensen die elkaar achterna lopen, dan ben je stoerquote:Op maandag 21 juli 2008 19:02 schreef MLF het volgende:
[..]
er zijn mensen die zelf kunnen denken
en er zijn achternalopers
die doen wat anderen doen, die weten zelf niet wat ze moeten doen
Sssst!quote:
Waarom zoek je dan wel contact met Fokkers?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:01 schreef MASD het volgende:
omdat:
Hyves
Overhypte rotzooi, ik zie ze wel op msn of irl.
Nee rock is lekkere muziekquote:Radio 538
Waarom zou je vrijwillig naar kutmuziek luisteren?
Mod zijn op een forum is tof jaquote:Voetbal
Omdat passief kijken naar achter ballende aanhuppelende mannen nou ook niet echt de meest toffe bezigheid is.
Ik hou van kut en van muziek, dus dat komt mooi uitquote:Op maandag 21 juli 2008 19:06 schreef FLG het volgende:
Nee rock is lekkere muziekvoor kutmuziek moet je naar Arrow ofzo.
ik hoop dat je een troll/kutkloon bent, echt.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:06 schreef FLG het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan wel contact met Fokkers?
[..]
Nee rock is lekkere muziekvoor kutmuziek moet je naar Arrow ofzo.
[..]
Mod zijn op een forum is tof ja![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hou van kut en van muziek, dus dat komt mooi uit
Want da's het belangrijkste. Niet het geluid of, in het geval van de Zen Vision, het betere beeld.quote:
even lekker offtopic: waarom staat FSOL niet bij je lastfm account bovenaan zoals bij mijquote:
Ja van Lifeformsquote:Op maandag 21 juli 2008 19:11 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
even lekker offtopic: waarom staat FSOL niet bij je lastfm account bovenaan zoals bij mijheb je een avatar van zo'n geweldige cd
Omdat ik niet perse alternatief hoef te zijn voor m'n internet'vriendjes'?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:08 schreef MASD het volgende:
[..]
ik hoop dat je een troll/kutkloon bent, echt.
Winampquote:Op maandag 21 juli 2008 19:07 schreef geelkuikentje het volgende:
538 is ook een kutzender3fm
![]()
Een iPod moet via iTunes en dat is gewoon drie keer niks. Ik wil gewoon dat ding als externe harde schijf benaderen en niet anders. Schijnt niet te kunnen op een normale manier![]()
Op slot met deze zooi inderdaad!quote:
Ook nog Juup commanderen?quote:
Wist ik nietquote:
Hoe vond jij Massive Attack trouwens?quote:
Pleur op naar je eigen kuttopic ofzo...quote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe vond jij Massive Attack trouwens?
Ik had ze ook in westerpark gezien en een week later weer op Balaton Sound, ik vond ze echt keigaaf
Alsof het kritiek isquote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef FLG het volgende:
[..]
Aggut, geen kritiek op de gemiddelde nerd, dan moet alles maar weg en dicht
quote:
BLIJF VAN ONZE JUUP AF!!!quote:
Was tof ja! Nieuwe nummers zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe vond jij Massive Attack trouwens?
Ik had ze ook in westerpark gezien en een week later weer op Balaton Sound, ik vond ze echt keigaaf
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was tof ja! Nieuwe nummers zijn
Maar op Balaton zou wel gaaf zijn geweest, lijkt me zo. Met dat meer en een complete show in het donker
Ben best jaloersquote:Op maandag 21 juli 2008 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar op Balaton zou wel gaaf zijn geweest, lijkt me zo. Met dat meer en een complete show in het donker
Het was inderdaad erg gaaf daar, en alles was in het donker ja. Toen stond ik ook helemaal vooraan (het podium is ook kleiner). Maar show was precies hetzelfdequote:Op maandag 21 juli 2008 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Aaaaaah, gelukkig heb ik de gehele show in Glastonbury op m`n computer staanquote:Op maandag 21 juli 2008 19:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Ben best jaloershad ze graag willen zien, jammer dat ik er niks vanaf wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |