quote:Op maandag 21 juli 2008 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zouden we een terugkoop clausule bedongen hebben bij Ajax?
Lijkt er niet op, Vayrinen mag iig niet meer weg sinds Aissati vertrokken is.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:05 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Komt er nog een vervanger bij jullie voor Aissati?
Wat ik al in het vorige topic zei, ik denk dat de selectie nu de ideale grootte heeft. Kwantitatief zit het wel goed. Kwalitatief zou ik er nu nog niet heel veel over kunnen zeggen. Te veel nieuwe jongens, plus trainers.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:05 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Komt er nog een vervanger bij jullie voor Aissati?
Ah.. al 1 fokker in het stadionquote:
Ziet er netjes uit!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:11 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerstvolgende wedstrijd:
Zaterdag 23-8 18.00 Feyenoord - PSV JFS
- OP PSV TOPIC -
* Neoktheone zit met zijn dinnetje op BBquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:54 schreef BOYS1985 het volgende:
BOYS1985 ---> LL
4 Miljoen waarschijnlijk, het kan ook meer zijn maar het schijnt dat Ajax alles boven de (6/7?) miljoen moet vermelden omdat ze beursgenoteerd zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:03 schreef ASSpirine het volgende:
Ben ik op vakantie dan gebeurt er het meeste met PSV...
Aisatti weg... voor hoeveel?
4,1 miljoen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:03 schreef ASSpirine het volgende:
Ben ik op vakantie dan gebeurt er het meeste met PSV...
Aisatti weg... voor hoeveel?
Dat is nog steeds nergens officieel bevestigd.quote:
WTF?quote:
quote:
hehehe,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:47 schreef PyTh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben er sinds Extrema nog steeds niet helemaal blijkt wel weer
Vooral vandaag is een rotdag pffffffff
Stelde werkelijk waar niks voorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:
En er was nog wel zo'n strenge drugscontrole
Als we er een beetje voor kunnen vangen maar laten gaan danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:33 schreef ruud.nl het volgende:
Ah, alweer een nieuw topic.
Vayrynen staat in de belasting van de Rangers.
Moet die in de OP of is-ie nog niet af? Ziet er trouwens netjes uit!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:11 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerstvolgende wedstrijd:
Zaterdag 23-8 18.00 Feyenoord - PSV JFS
- OP PSV TOPIC -
O relaxed als je hem er nu al in kan zettenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Moet die in de OP of is-ie nog niet af? Ziet er trouwens netjes uit!.
Het staat erin. Ik heb de plaatjes gecentreerd, dat lijkt mij wat mooier. Of niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:49 schreef WooZ het volgende:
[..]
O relaxed als je hem er nu al in kan zetten
Ik rol net m'n bed uit
OP linkje staat erbijquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het staat erin. Ik heb de plaatjes gecentreerd, dat lijkt mij wat mooier. Of niet?.
Oh, en misschien handig om de OP even in een tekstbestandje op een server te zetten.
Ohja, fuck. Lekker scheel.quote:
Volgens mij kunnen ze 610 pixels breed zijn. En plaatjes center doen kan via [ cimg ] en [ /cimg ].quote:Maar hoe breed kunnen plaatjes zijn? Of bestaat er ook zoiets als een [center] tag?
als je een linkje geeftquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:30 schreef PyTh het volgende:
Vakkie V maar het lijkt me niet al te moeilijk om de namen die al in de oudere topics stonden over te nemen toch?
ctrl+f5quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef mcyodogg het volgende:
Ik weet niet of ook part-timers worden meegenomen, maar ik zit een keer of 10 per jaar in Vak M.
quote:FC Groningen ziet Zonneveld als tweede optie
FC Groningen is op zoek voor versterking voor de linkerflank. Het heeft daarvoor de Braziliaan Rezende op stage. De achttienjarige Braziliaan geldt als eerste optie. Mocht hij niet overtuigen, dán komt mogelijk Zonneveld in het vizier, vertelt algemeen directeur Hans Nijland in de nieuwe Voetbal International. 'Zonneveld is ons natuurlijk bekend, dat is geen speler die we nog hoeven scouten. Voorlopig richten we ons echter alleen op Rezende', aldus Nijland.
Voor minder mag die ook wel weg, door Pieterse komt die toch niet meer aan spelen toe.quote:
En graag eentje die ook potten kan breken op europees gebied, hebben we heeeel lang niet gehad.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:55 schreef jpg97 het volgende:
Heb toch niet echt het idee dat we compleet zijn.. ik mis nog een spits... ofzo..
quote:Ajax wil verdediging volmaken met Robbie Wielaert
23/07/2008 09:00
EXCLUSIEF - Ajax heeft Robbie Wielaert op het oog om de laatste linie te completeren. De 29-jarige verdediger van FC Twente moet na de Spanjaard Oleguer Presas de tweede defensieve versterking worden voor de Amsterdammers.
'Ajax heeft inderdaad gebeld om te vragen of Robbie een transfer zou zien zitten', zegt zaakwaarnemer Kees Ploegsma in Voetbal International. 'Hij is geïnteresseerd. Maar eerst moeten de clubs met elkaar om de tafel.'
De keuze voor Wielaert is opvallend. Enkele maanden geleden meldde Ajax zich in Enschede voor het Braziliaanse talent Douglas. Aangezien die niet haalbaar bleek, richtten de hoofdstedelingen zich in eerste instantie op de door Barcelona aangetrokken Henrique om uiteindelijk nu weer in Enschede aan te komen, maar ditmaal voor Wielaert.
Wielaert speelde zich vooral de laatste twee jaar bij Twente in de kijker. Hij bleek zowel in defensief als offensief opzicht een meer dan bruikbare kracht. Hij was een vaste waarde in de verzorgd spelende Tukkerse ploeg en schakelde onder meer Ajax uit in de play-offs om een plek in de voorronde van de Champions League.
Dat succes kostte Wielaert zijn plek in de olympische selectie van bondscoach Foppe de Haan. Twente weigert hem af te staan als dispensatiespeler omdat het met Wielaert in de voorronde van de Champions League wil spelen. Wielaert staat nog tot medio 2010 onder contract bij Twente.
Who cares? Behalve hijzelf dan misschienquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:39 schreef DennieXL het volgende:
En dan kan hij alsnog mee naar Olympisch Elftal? Of is dat niet meer mogelijk.
Waarom komt nieuwsgierige ik altijd net te laat als alles al gemod isquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:35 schreef noxious het volgende:
Ja, maar ik moest er gewoon echt om lachen...
je vergeet:quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Let op het middenveld mensen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jong maar wel het beste, believe!
quote:Wedstrijd tegen VVV-Venlo live te zien op Omroep Brabant
23 juli 2008 15:45
De vriendschappelijke wedstrijd tussen PSV en VVV-Venlo, volgende week woensdag in het Seacon Stadion De Koel in Venlo, is live te zien op Omroep Brabant. Het duel is een herhaling van vorig seizoen en wordt gespeeld in het kader van de Herman Teeuwen Memorial. De aftrap van deze wedstrijd is om 20.00 uur.
PSV titelverdediger
PSV won vorig jaar de zogeheten Herman Teeuwen Memorial na strafschoppen, nadat beide teams in de reguliere speeltijd 1-1 gelijk eindigden. Voor PSV scoorde Ibrahim Afellay. VVV-Venlo degradeerde afgelopen seizoen naar de Jupiler League en raakte Nordin Amrabat kwijt aan PSV. De uitzending op Omroep Brabant begint op woensdag 30 juli rond 19.45 uur en duurt tot ongeveer 22.00 uur.
Verwacht er niet al te veel van in eerste instantie.quote:
Dan komen er verrekes mooie jaren aan WooZ...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:10 schreef WooZ het volgende:
ah ik wist niet dat fok tegenwoordig zo geavanceerd was, ik leef nog in '99
Nou, toen bleef ik voor het eerst zittenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan komen er verrekes mooie jaren aan WooZ...
Nou, dat zal dan ook wel weer een dikke transfersom worden....quote:Jan Reker was in de nieuwe uitgave van Voetbal International heel duidelijk over de situatie van Jason Culina. 'We hebben onderhandeld over een nieuw contract, maar daar zijn we niet uitgekomen. Wij kunnen het ons niet veroorloven een speler als Jason transfervrij te laten gaan, er moet dus een oplossing komen. Contracten worden gesloten om niet uit te dienen... De gesprekken zijn nog niet ten einde, maar het laten aflopen van zijn contract is geen optie.'
Absoluut, in mijn ogen is hij onmisbaar. Zeker met dat onervaren middenveld volgend jaar.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zonder die gast heb je een middenveld van lik me gat verdedigend.
Dan kan het ook niet tegenvallenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verwacht er niet al te veel van in eerste instantie.
- Gomes was niet te houden en had ruzie met het hele bestuurquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:18 schreef noxious het volgende:
grappig hoe elke speler die de supporters graag willen houden toch weg gaat voor een appel en een ei, maar over Culina en Mendez wordt door Reker openlijk moeilijk gedaan
Ik geef Kudo's weg! Say hello to KudoSanders!quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:36 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk vertrekken Zonneveld en Culina nog. Elke cent die je voor beide krijgt is mooi meegenomen.
ah ja dat had ik idd ook wel ff kunnen doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb even het pics united logo weggeshopped als je het niet erg vind
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik geef Kudo's weg! Say hello to KudoSanders!
Aldus de VI. Wel grappig dat elke insider een ander bedrag heeftquote:Tot de bodem hoefde Ajax niet te gaan om Aissati te halen. De oorspronkelijke transfersom bedroeg 2.5 miljoen euro, mocht Ajax hem in de toekomst verkopen dan deelt PSV mee in de opbrengst. Daarnaast kunnen de Eindhovenaren premies ontvangen als Aissati een minimumaantal wedstrijden speelt. In het duurste scenario blijven de totale kosten van de transactie onder de 5 miljoen euro
en wat als ze hem in de herdgang verkopen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Aldus de VI. Wel grappig dat elke insider een ander bedrag heeft
Maar goed dat Reker er niet zat in het laatste contractjaar van Olie B Bommelquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dat zal dan ook wel weer een dikke transfersom worden....
Jammer dat we Mendez niet ook kunnen dumpen.
Die 8 miljoen is gewoon kwats, no way dat Ajax dat voor hem betaald heeft.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
- Gomes was niet te houden en had ruzie met het hele bestuur
- Farfan was op zijn retour en zou alleen nu nog wat geld opleveren
- Aisati wilde ze niet verkopen maar PSV had geen keus, hij wilde perse weg.
Voor Gomes en Farfan is trouwens best redelijk betaald dacht ikEn ik lees ook verhalen van 8 miljoen voor Aisati
![]()
Mendez staat helaas nergens in de belangstelling, dat is echt de speler die ik het liefst (samen metquote:Culina en in iets mindere mate Mendez (waar staat die dan in de belangstelling?) zijn toch ook wel aardige spelers om erbij te hebben hoor! Net als Vayrinen overigens.
Klinkt wel heel wat realistischer voor een bankzitter met een aflopend contract die persé weg wil dan 8 miljoen iigquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Aldus de VI. Wel grappig dat elke insider een ander bedrag heeft
Dat is ook mijn beeld van hem inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:35 schreef jde_kok het volgende:
Mendez is een prima bruikbare speler in Europees verband. Werkt hard en is dan enorm belangrijk voor de ploeg. In de eredivisie hebben we hem juist weer niet nodig...
Hij is gewoon niet constant genoeg, vaak lijkt het idd alsof hij zich alleen op kan laden voor de belangrijke wedstrijden. Van mij mag hij meteen weg.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:35 schreef jde_kok het volgende:
Mendez is een prima bruikbare speler in Europees verband. Werkt hard en is dan enorm belangrijk voor de ploeg. In de eredivisie hebben we hem juist weer niet nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |