quote:Op maandag 21 juli 2008 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zouden we een terugkoop clausule bedongen hebben bij Ajax?
Lijkt er niet op, Vayrinen mag iig niet meer weg sinds Aissati vertrokken is.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:05 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Komt er nog een vervanger bij jullie voor Aissati?
Wat ik al in het vorige topic zei, ik denk dat de selectie nu de ideale grootte heeft. Kwantitatief zit het wel goed. Kwalitatief zou ik er nu nog niet heel veel over kunnen zeggen. Te veel nieuwe jongens, plus trainers.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:05 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Komt er nog een vervanger bij jullie voor Aissati?
Ah.. al 1 fokker in het stadionquote:
Ziet er netjes uit!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:11 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerstvolgende wedstrijd:
Zaterdag 23-8 18.00 Feyenoord - PSV JFS
- OP PSV TOPIC -
* Neoktheone zit met zijn dinnetje op BBquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:54 schreef BOYS1985 het volgende:
BOYS1985 ---> LL
4 Miljoen waarschijnlijk, het kan ook meer zijn maar het schijnt dat Ajax alles boven de (6/7?) miljoen moet vermelden omdat ze beursgenoteerd zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:03 schreef ASSpirine het volgende:
Ben ik op vakantie dan gebeurt er het meeste met PSV...
Aisatti weg... voor hoeveel?
4,1 miljoen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:03 schreef ASSpirine het volgende:
Ben ik op vakantie dan gebeurt er het meeste met PSV...
Aisatti weg... voor hoeveel?
Dat is nog steeds nergens officieel bevestigd.quote:
WTF?quote:
quote:
hehehe,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:47 schreef PyTh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben er sinds Extrema nog steeds niet helemaal blijkt wel weer
Vooral vandaag is een rotdag pffffffff
Stelde werkelijk waar niks voorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:
En er was nog wel zo'n strenge drugscontrole
Als we er een beetje voor kunnen vangen maar laten gaan danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:33 schreef ruud.nl het volgende:
Ah, alweer een nieuw topic.
Vayrynen staat in de belasting van de Rangers.
Moet die in de OP of is-ie nog niet af? Ziet er trouwens netjes uit!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:11 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerstvolgende wedstrijd:
Zaterdag 23-8 18.00 Feyenoord - PSV JFS
- OP PSV TOPIC -
O relaxed als je hem er nu al in kan zettenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Moet die in de OP of is-ie nog niet af? Ziet er trouwens netjes uit!.
Het staat erin. Ik heb de plaatjes gecentreerd, dat lijkt mij wat mooier. Of niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:49 schreef WooZ het volgende:
[..]
O relaxed als je hem er nu al in kan zetten
Ik rol net m'n bed uit
OP linkje staat erbijquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het staat erin. Ik heb de plaatjes gecentreerd, dat lijkt mij wat mooier. Of niet?.
Oh, en misschien handig om de OP even in een tekstbestandje op een server te zetten.
Ohja, fuck. Lekker scheel.quote:
Volgens mij kunnen ze 610 pixels breed zijn. En plaatjes center doen kan via [ cimg ] en [ /cimg ].quote:Maar hoe breed kunnen plaatjes zijn? Of bestaat er ook zoiets als een [center] tag?
als je een linkje geeftquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:30 schreef PyTh het volgende:
Vakkie V maar het lijkt me niet al te moeilijk om de namen die al in de oudere topics stonden over te nemen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |