Matisyahu ownt bigt time , maar king without a crown is beetje te uptempo om echt lekker op te kunnen chillen of slapen denk je niet?quote:
Voor 100 % mee eens. Een tijd op Aruba gewoond en wat een heerlijk leven hebben die mensen daarquote:Op maandag 21 juli 2008 13:59 schreef fm07 het volgende:
[..]
Zware sjek verder niks hehe, maar geeft toe de moderne mensch ontspant niet genoeg ?
Zo idd man en velen kunnen het niet bijhouden , krijg je allemaal fucked up shit in de maatschappij pure frustratie wat je overal ziet, Aruba lijkt me beter dan had er lekker gebleven alhoewel met werk is wel weer moeilijkquote:Op maandag 21 juli 2008 14:12 schreef FLG het volgende:
[..]
Voor 100 % mee eens. Een tijd op Aruba gewoond en wat een heerlijk leven hebben die mensen daaropgefokte zooi hier...
jah oke, maar je hebt ook een slomere versie ervan.. van zon remixed album van hen. Shake of the Dust.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:08 schreef fm07 het volgende:
[..]
Matisyahu ownt bigt time , maar king without a crown is beetje te uptempo om echt lekker op te kunnen chillen of slapen denk je niet?
Van Matisyahu? hmmmm relaxt als je hem op yuutube tegenkomt wil ik hem graag eens horenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:18 schreef Silaz het volgende:
[..]
jah oke, maar je hebt ook een slomere versie ervan.. van zon remixed album van hen. Shake of the Dust.
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:24 schreef fm07 het volgende:
[..]
Van Matisyahu? hmmmm relaxt als je hem op yuutube tegenkomt wil ik hem graag eens horen![]()
Heb 2 cd's Live @ Stubbs en Youth maar op beide staat gewoon de normale versie (welliswaar een live en andere album versie maar dan nog)
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:17 schreef fm07 het volgende:
Aruba lijkt me beter dan had er lekker gebleven alhoewel met werk is wel weer moeilijk
Kijk dat noem ik nou chillenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Israel Kamakawiwo Ole![]()
(RIP)
Matisyahu![]()
[..]
idd, probeer maar eens iets af te spreken daar
![]()
picture this; eagle beach - ligstoeltje - zonnebril - briesje en suave merengue op de achtergrond...
aaah the life![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
(RIP)
Matisyahu![]()
[..]
![]()
picture this; eagle beach - ligstoeltje - zonnebril - briesje en suave merengue op de achtergrond...
aaah the life![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, is goedquote:Op maandag 21 juli 2008 15:50 schreef Da_Ripper het volgende:
zoiets?
Op alledrie volgens mij, snap het ook niet echt. Maar in de descritpion van dat filmpje staat "Early recording of "King Without a Crown" from "Shake Off the Dust." Released by JDub Records on October 12, 2004. " Dus Shake Off the Dust.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:02 schreef fm07 het volgende:
[..]
In een woord geweldigWeet je ook welke cd die opstaat?
Ik heb hem gevonden, hij staat op al z'n cd's volgens mij , maar deze uitvoering staat alleen op Shake of the Dust.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:03 schreef Moozze het volgende:
[..]
Op alledrie volgens mij, snap het ook niet echt. Maar in de descritpion van dat filmpje staat "Early recording of "King Without a Crown" from "Shake Off the Dust." Released by JDub Records on October 12, 2004. " Dus Shake Off the Dust.
Edit: Nog even opgezocht. Op Youth staat de 'nieuwe' versie van het nummer, en dat is de oude versie dat op het oude album staat.
Oef da_rip. dat liedje van juan luis Guerraquote:Op maandag 21 juli 2008 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
(RIP)
Matisyahu![]()
[..]
![]()
aaah the life![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijke feel-good muziek hč, krijg je toch meteen een glimlach vanquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:18 schreef Silaz het volgende:
Oef da_rip. dat liedje van juan luis Guerra
Inderdaad! Geweldige plaat. Je was me net voor.quote:
ken 'm al n tijdje, helaas net gemist op LowLands '06quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:09 schreef andre347 het volgende:
Hadden jullie echt nog niet gehoord van Matisjappie?
Echt super chille muziek. Trouwens alle reggae muziek is om heerlijk bij te chillen.
Tsja, hij ligt voor de hand hier hequote:Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef SlaggY het volgende:
Inderdaad! Geweldige plaat. Je was me net voor.
Weer zo'n lekkere, MarsX.quote:
Wow, klinkt zeer chill jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef MASD het volgende:
Heerlijke feelgood blues/rock/hip-hopfusion van een briljante bandKijk vooral naar andere songs van de band, extreem toffe muziek.
haha chillen??quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |