Matisyahu ownt bigt time , maar king without a crown is beetje te uptempo om echt lekker op te kunnen chillen of slapen denk je niet?quote:
Voor 100 % mee eens. Een tijd op Aruba gewoond en wat een heerlijk leven hebben die mensen daarquote:Op maandag 21 juli 2008 13:59 schreef fm07 het volgende:
[..]
Zware sjek verder niks hehe, maar geeft toe de moderne mensch ontspant niet genoeg ?
Zo idd man en velen kunnen het niet bijhouden , krijg je allemaal fucked up shit in de maatschappij pure frustratie wat je overal ziet, Aruba lijkt me beter dan had er lekker gebleven alhoewel met werk is wel weer moeilijkquote:Op maandag 21 juli 2008 14:12 schreef FLG het volgende:
[..]
Voor 100 % mee eens. Een tijd op Aruba gewoond en wat een heerlijk leven hebben die mensen daaropgefokte zooi hier...
jah oke, maar je hebt ook een slomere versie ervan.. van zon remixed album van hen. Shake of the Dust.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:08 schreef fm07 het volgende:
[..]
Matisyahu ownt bigt time , maar king without a crown is beetje te uptempo om echt lekker op te kunnen chillen of slapen denk je niet?
Van Matisyahu? hmmmm relaxt als je hem op yuutube tegenkomt wil ik hem graag eens horenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:18 schreef Silaz het volgende:
[..]
jah oke, maar je hebt ook een slomere versie ervan.. van zon remixed album van hen. Shake of the Dust.
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:24 schreef fm07 het volgende:
[..]
Van Matisyahu? hmmmm relaxt als je hem op yuutube tegenkomt wil ik hem graag eens horen![]()
Heb 2 cd's Live @ Stubbs en Youth maar op beide staat gewoon de normale versie (welliswaar een live en andere album versie maar dan nog)
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:17 schreef fm07 het volgende:
Aruba lijkt me beter dan had er lekker gebleven alhoewel met werk is wel weer moeilijk
Kijk dat noem ik nou chillenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Israel Kamakawiwo Ole![]()
(RIP)
Matisyahu![]()
[..]
idd, probeer maar eens iets af te spreken daar
![]()
picture this; eagle beach - ligstoeltje - zonnebril - briesje en suave merengue op de achtergrond...
aaah the life![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Israel Kamakawiwo Ole![]()
(RIP)
Matisyahu![]()
[..]
idd, probeer maar eens iets af te spreken daar
![]()
picture this; eagle beach - ligstoeltje - zonnebril - briesje en suave merengue op de achtergrond...
aaah the life![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, is goedquote:Op maandag 21 juli 2008 15:50 schreef Da_Ripper het volgende:
zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |