Op alledrie volgens mij, snap het ook niet echt. Maar in de descritpion van dat filmpje staat "Early recording of "King Without a Crown" from "Shake Off the Dust." Released by JDub Records on October 12, 2004. " Dus Shake Off the Dust.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:02 schreef fm07 het volgende:
[..]
In een woord geweldigWeet je ook welke cd die opstaat?
Ik heb hem gevonden, hij staat op al z'n cd's volgens mij , maar deze uitvoering staat alleen op Shake of the Dust.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:03 schreef Moozze het volgende:
[..]
Op alledrie volgens mij, snap het ook niet echt. Maar in de descritpion van dat filmpje staat "Early recording of "King Without a Crown" from "Shake Off the Dust." Released by JDub Records on October 12, 2004. " Dus Shake Off the Dust.
Edit: Nog even opgezocht. Op Youth staat de 'nieuwe' versie van het nummer, en dat is de oude versie dat op het oude album staat.
Oef da_rip. dat liedje van juan luis Guerraquote:Op maandag 21 juli 2008 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Israel Kamakawiwo Ole![]()
(RIP)
Matisyahu![]()
[..]
idd, probeer maar eens iets af te spreken daar
![]()
picture this; eagle beach - ligstoeltje - zonnebril - briesje en suave merengue op de achtergrond...
aaah the life![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijke feel-good muziek hè, krijg je toch meteen een glimlach vanquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:18 schreef Silaz het volgende:
Oef da_rip. dat liedje van juan luis Guerra
Inderdaad! Geweldige plaat. Je was me net voor.quote:
ken 'm al n tijdje, helaas net gemist op LowLands '06quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:09 schreef andre347 het volgende:
Hadden jullie echt nog niet gehoord van Matisjappie?
Echt super chille muziek. Trouwens alle reggae muziek is om heerlijk bij te chillen.
Tsja, hij ligt voor de hand hier hequote:Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef SlaggY het volgende:
Inderdaad! Geweldige plaat. Je was me net voor.
Weer zo'n lekkere, MarsX.quote:
Wow, klinkt zeer chill jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef MASD het volgende:
Heerlijke feelgood blues/rock/hip-hopfusion van een briljante bandKijk vooral naar andere songs van de band, extreem toffe muziek.
haha chillen??quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |