Als dat zo is, is er nog hoop voor hem. Misschien ontpopt hij zich vanuit zijn enorm grijze muis status, waar hij nu in verkeerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk je niet dat -gelet op de voorgeschiedenis, hoe hij is weggegaan bij PSV, de verhoudingen tussen Ajax en PSV- dit vooral populistische praat is van meneer Aissati. Die roept wat sociaal wenselijk is.
Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk je niet dat -gelet op de voorgeschiedenis, hoe hij is weggegaan bij PSV, de verhoudingen tussen Ajax en PSV- dit vooral populistische praat is van meneer Aissati. Die roept wat sociaal wenselijk is.
Aldus meneer de amateur-socioloog?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:
Boeiend, staat op dezelfde pagina er direct onderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.ajax.tv/play_item.php?vid=2818
Die bedoel je.
Dat denk ik ook. Er zullen ook vast wat fans/supporters zijn die niet zo blij zijn met zijn komst, simpelweg omdat ie van "de lampies" komt. Dus hij wil zichzelf(opzich redelijk begrijpelijk) goed presenteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsja, het gekke is dat Vaniak officieel 2e keeper is en wedstrijden met de meest fabelachtige reddingen afwisselt met wedstrijden met de grootste blunders. Jammer dat hij uitgerekend tegen Ajax 2 wedstrijden van het eerste geval had, maar die wedstrijden hadden we nooit mogen verliezen.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:31 schreef denthemen het volgende:
Ik weet niet waarom, maar net weer samenvattingen gekeken van de wedstrijden tegen Slavia.. Allejezus wat was hun keeper goed
Zo zie je maar weer wat ploegen kunnen doen op doorzettingsvermogen en lef. En dat is nu juist wat we de afgelopen seizoenen missen. Dat je uit speelt bij Ajax en dat je al verloren hebt. Dat we gewoon de beste zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tsja, het gekke is dat Vaniak officieel 2e keeper is en wedstrijden met de meest fabelachtige reddingen afwisselt met wedstrijden met de grootste blunders. Jammer dat hij uitgerekend tegen Ajax 2 wedstrijden van het eerste geval had, maar die wedstrijden hadden we nooit mogen verliezen.
Hopelijk gaan we dit jaar niet voor schut in de UEFA cup en dit jaar eerst maar eens kampioen worden, anders hebben we gewoon niks te zoeken in de CL.
Dat missen we al een jaar of 10 en dat kost ons enorm veel punten. Ik noem een RKC-uit 2 seizoenen geleden. Ajax pakt z'n kansen niet en afgelopen seizoen kost het gepruts in de defensie ons punt na punt. De tegenstanders komen dan ook met de gedachte, ha, lekker prijsschieten bij Ajax.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat ploegen kunnen doen op doorzettingsvermogen en lef. En dat is nu juist wat we de afgelopen seizoenen missen. Dat je uit speelt bij Ajax en dat je al verloren hebt. Dat we gewoon de beste zijn.
Colin speelde in het seizoen 2003/04 aardig wat wedstrijden voor PSV.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:26 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de Telegraaf kennen ze elkaar uit hun PSV-tijd, lijkt me stug.
In de jeugd misschien, maar nog niet bij Jong PSV of er dicht tegenaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Colin speelde in het seizoen 2003/04 aardig wat wedstrijden voor PSV.
Toen zal Aissati al in de jeugd van PSV.
Misschien dat Ajax hem maar moet halen? 500.000 is niets, over jaar betaalt Ajax veel meer aan FCG.quote:FC Groningen wil Andersson
onze Telesportredactie
GRONINGEN - FC Groningen heeft zijn zinnen gezet op Petter Andersson (23). De middenvelder van Hammarby IF, die een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft van circa 500.000 euro, scoorde dit seizoen al vijf goals in veertien wedstrijden en kwam twee keer uit voor de Zweedse nationale ploeg.
De Groningers hebben in de strijd om de Zweed concurrentie van Nantes en Saint-Etienne, maar zijn tot dusver het meest concreet. Andersson staat bij Hammarby nog anderhalf jaar onder contract.
Voldoet wel aan t profiel volgens Coronel!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:42 schreef JeroenV het volgende:
Volgens Highlow (doorgaans goed ingevoerd) wordt Keje Molenaar de nieuwe AD
Bron: VI.nl.quote:Ajax, AZ en FC Groningen volgen Lyn-spits Ighalo
De Nigeriaanse aanvaller Odion Jude Ighalo heeft zich in Noorwegen in de kijker gespeeld van onder meer AZ, Ajax en FC Groningen.
'Ik kan bevestigen dat vertegenwoordigers van die drie clubs afgelopen zondag op de tribune hebben gezeten om Odion Jude aan het werk te zien', zegt Atte Aneke, de zaakwaarnemer van Ighalo, tegen Voetbal International.
'Hun aanwezigheid bevestigt de interesse in Ighalo, al heb ik nog geen persoonlijk contact gehad met de beleidsbepalers van die clubs', aldus Aneke. 'Mijn ervaring is dat Nederlandse clubs een speler liever wat vaker aan het werk zien voordat ze een beslissing nemen.'
Ighalo kwam zondag met SFK Lyn thuis in actie tegen Strømsgodset IF (3-2 zege) en tekende in de 83ste minuut voor de 2-2. Het was zijn vijfde doelpunt in twaalf competitieduels.
Meer clubs azen op de negentienjarige Nigeriaanse aanvaller die bezig is aan zijn tweede seizoen voor SFK Lyn. Het Russische Lokomotiv Moskou heeft belangstelling, terwijl het Noorse SK Brann een bod van twee miljoen deed. SFK Lyn wees dat bod af.
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 17:47 schreef sjimz het volgende:
Ajax wil volgens wat noorse sites een aanvallerhalen.
Het gaat om de nigeriaan Ighalo van Lyn Oslo
http://www.nrksport.no/fotball/1.6147035
Had ik gezien, maar het feit dat het nu ook op VI.nl staat leek me nog wel noemenswaardig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |