aandoen denk ik zoquote:Op maandag 21 juli 2008 02:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat moet jij met een G-* broek?
dat dacht ik ook even ja.quote:Op maandag 21 juli 2008 02:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
misschien ben je te dik
oh okee te gek. en hoeveel tijd heb ik ervoor?quote:Op maandag 21 juli 2008 02:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
maargoed ff zonder dollen, gewoon terug gaan met de bon of als je die niet meer hebt een afschrift van de betaling. Gstar is heel makkelijk in zulke klachten en je krijgt waarschijnlijk gewoon een nieuwe broek of de vergoeding voor een andere...
Ik heb mensen gehad die na een half jaar terug kwamen met hun broek en hem nog vergoed kregen, maar ik zou gewoon zo snel mogelijk gaanquote:Op maandag 21 juli 2008 02:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
oh okee te gek. en hoeveel tijd heb ik ervoor?
mooi, dan ga ik dinsdag meteen. met een afschrift!quote:Op maandag 21 juli 2008 02:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ik heb mensen gehad die na een half jaar terug kwamen met hun broek en hem nog vergoed kregen, maar ik zou gewoon zo snel mogelijk gaan
jij proeft je broeken altijd?quote:Op maandag 21 juli 2008 02:36 schreef Anniie het volgende:
Maar over het algemeen leveren ze lekkere kwaliteit!
mwah die kwaliteit gaat ook behoorlijk naar beneden met de nieuwe gstar broeken...quote:Op maandag 21 juli 2008 02:36 schreef Anniie het volgende:
Ach..quote:Op maandag 21 juli 2008 02:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Koop Diesel of Levi's broeken, daar heb ik veel duurzamere ervaringen mee dan met G-star broeken.
Echt waar hoor.quote:Op maandag 21 juli 2008 02:37 schreef Anniie het volgende:
Ach..
Geloof ik meteen!quote:Op maandag 21 juli 2008 02:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Echt waar hoor.Ik heb nog een Diesel-broek van 7 jaar oud.
![]()
Dat je die dan nog past joh!quote:Op maandag 21 juli 2008 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog een broek uit de 2e, begint nu wel een beetje uit elkaar te vallen.
Maar dat mag ook wel, want hij is nu ongeveer 10 jaar oud.
Van de forecast overigens.
Niet iedereen komt 10 kilo aan nadat ze van het middelbaar afzijnquote:
In de tweede klas ben je 13 jaar ofzo..quote:Op maandag 21 juli 2008 02:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Niet iedereen komt 10 kilo aan nadat ze van het middelbaar afzijn
De meeste mensen krijgen wel wat langere benenquote:Op maandag 21 juli 2008 02:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2008 02:36 schreef Anniie het volgende:
Moet je maar niet de broek van Tommy jatten.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:19 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Uhm, vervelend idd. Dit had ik met de broeken van Tommy.
Jatten zelfs.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Moet je maar niet de broek van Tommy jatten.
Weinig broeken voor die prijs gezien die ook enigzins fatsoenlijk model hebben.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:40 schreef Han_som_reiste het volgende:
Voor de prijs van zo'n broek kan ik er 5 kopen (als je ¤100 zou rekenen?)
het maakt geen ruk uit welk merk je koopt of aanprijst.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ralph Lauren jeans, zitten nog steeds even goed en niks valer geworden.
Ik heb 2 Diesel broeken, de één heetf last gekregen van het hoogwater-effect, en de ander lijkt wel twee maten gegroeid. Twee keer 150 euro, erg zonde dus!quote:Op maandag 21 juli 2008 02:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Koop Diesel of Levi's broeken, daar heb ik veel duurzamere ervaringen mee dan met G-star broeken.
Ik zou ook een klacht indienenquote:Op maandag 21 juli 2008 02:21 schreef fraubitch het volgende:
Ik zoeen dure Gstar broek kopen..![]()
![]()
Heb ik heb voor de 5e keer aan ofzo scheurt de knie kapot..?![]()
![]()
![]()
is ie na een paar keer dragen zo goed als versleten.. Krijgt echt overal slijtplekken![]()
wtf? Zit er garantie op ofzo?![]()
![]()
Ik verwacht toch wel iets meer kwaliteit voor zo'n dure broek..![]()
keer of 3 Diesel's gekocht, alledrie de keren broek binnen een jaar naar de klote.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:49 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik heb 2 Diesel broeken, de één heetf last gekregen van het hoogwater-effect, en de ander lijkt wel twee maten gegroeid. Twee keer 150 euro, erg zonde dus!
Er zijn ook nog mooie g-starbroeken zonder logo dat over je hele bovenbeen verspreid zit, met alleen een label.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:33 schreef fyah het volgende:
Fraugroetjes aan macbook
tevens is gstar kut geworden de laatste jaren. Vroeger hadden ze echt goede jeans zonder dat prominente kutlogo erop maar nu ben je dus je zuurverdiende flappen kwijt voor een theedoek jeans met 20x20cm logo's op
en jij draagt?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef Ered het volgende:
Al die mensen hier met hun G-Star kleren
Jullie hebben zeker ook Björn Borg onderbroeken?
Nee, mijn ondergoed hoef ik niet jaren te dragen dus mag ook van mindere kwaliteit zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef Ered het volgende:
380 dollar is dan ook omgerekend ongeveer 3 euro.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:46 schreef dagdag het volgende:
mij verhaal is dat ik een dolce gabbana broek kocht van 380 dollar en dat er een gat isn zat na een week
G-Star? Duur? Kwaliteit?quote:Op maandag 21 juli 2008 02:21 schreef fraubitch het volgende:
![]()
[..]
Daarom juist: Bjorn Borg boxershorts zijn van inferieure kwaliteitquote:Op maandag 21 juli 2008 11:46 schreef Anniie het volgende:
[..]
Nee, mijn ondergoed hoef ik niet jaren te dragen dus mag ook van mindere kwaliteit zijn.
Ik had em destijds iets te groot gekocht en nu zittie perfectquote:
ah we hebben een verwendrijkeluiskindje onder onsquote:Op maandag 21 juli 2008 12:35 schreef baskick het volgende:
[..]
G-Star? Duur? Kwaliteit?
[..]
Daarom juist: Bjorn Borg boxershorts zijn van inferieure kwaliteit
T-shirts zijn wel goed maar broeken van G-Star is not donequote:Op maandag 21 juli 2008 16:09 schreef fraubitch het volgende:
was dus ook mijn 1e en laatste Gstar broek
Verwend? Neen. Rijkeluiskindje? Neen. Je hebt wel betere en mooiere broeken en pantalons van merken die minder als pauper gezien worden al zul jij waarschijnlijk ontkennen dat G-star dat wel is voor een fractie van die prijs. Je bent opgelicht.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah we hebben een verwendrijkeluiskindje onder ons
Ik vind 120 euro duur ja. Meestal ben ik niet bereid om meer dan 60-70 euro aan een broek uit te geven.
Noem eens merken dan..quote:Op maandag 21 juli 2008 16:57 schreef baskick het volgende:
[..]
Verwend? Neen. Rijkeluiskindje? Neen. Je hebt wel betere en mooiere broeken en pantalons van merken die minder als pauper gezien worden al zul jij waarschijnlijk ontkennen dat G-star dat wel is voor een fractie van die prijs. Je bent opgelicht.
quote:Op maandag 21 juli 2008 02:21 schreef fraubitch het volgende:
![]()
Heb ik heb voor de 5e keer aan ofzo scheurt de knie kapot..?![]()
![]()
![]()
is ie na een paar keer dragen zo goed als versleten.. Krijgt echt overal slijtplekken![]()
wtf? Zit er garantie op ofzo?![]()
![]()
Al contact opgenomen met G-Star of de winkel waar jij de broek gehaald hebt?quote:Op maandag 21 juli 2008 16:09 schreef fraubitch het volgende:
was dus ook mijn 1e en laatste Gstar broek
Jij met G-starquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Hier nog één,
Ik heb nu ook een gat in m'n nieuwe G-star witte broek
Zeker bij je anus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Hier nog één,
Ik heb nu ook een gat in m'n nieuwe G-star witte broek
Je kan ook 5 maten te groot kopenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij met G-star![]()
Ik dacht dat jij brede broeken droeg die makkelijk uit te trekken waren achter de computer zodat je je makkelijk kan fappen...![]()
quote:
o.a. Etro, RL, Gardeur. Uiteraard alleen goedkoper in uitverkoop c.q. bij outlet.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:06 schreef fathank het volgende:
Gstar is tof als je breezer bent, maar zodra je dat stadium ook enigzins ontgroeid bent ga je inzien dat het een paupermerk is.
G-Star: Broek voor als ik sma's wil playen, de stof die ik heb is erg dun zodat ze mijn ganz toller swans tegen zich aan kunnen voelen schuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij met G-star![]()
Ik dacht dat jij brede broeken droeg die makkelijk uit te trekken waren achter de computer zodat je je makkelijk kan fappen...![]()
moet je toch eens beter kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
Sowieso dat gezeur over dure broeken, een broek van de h&m voor 20 euro past mij ook primazie echt geen verschil tussen dat en een broek van 100+ euro.
¤ 300- ...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb het een keer gehad gehad met een broek van ¤ 300,-, ik scheurde er pardoes uit, omdat ik bleef haken![]()
![]()
.
Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
¤ 300- ...
Kreeg je daar de hele winkel bij ?
Booooh je hebt geen tieten gekregen!!quote:Op maandag 21 juli 2008 02:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
DAAANM!!quote:
Ik heb daar nooit aan meegedaan eigenlijk. Merken boeien me eigenlijk nu meer als toen ik nog op de middelbare school zat. Niet qua ik moet perse daar een daar een broek van aanhebben, maar ik koop wel in winkels met een beetje fatsoenlijke kwaliteit spullen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:29 schreef Tuvai.net het volgende:
Merkkleding.Die tik dat ik per sé 'hand damaged' en 'gebleekte' spijkerbroeken van minimaal 150 euro moest dragen heb ik ook gehad toen ik 16/17 was. Heb ik me gauw afgeleerd toen ik in de gaten kreeg dat die krengen echt niks kunnen hebben. Dat terwijl ik met een Cars broek van Jeans Center die me niet meer dan 50 pleurie kost makkelijk 3 jaren zou kunnen doen.
True, wandelende reclamebordenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit aan meegedaan eigenlijk. Merken boeien me eigenlijk nu meer als toen ik nog op de middelbare school zat. Niet qua ik moet perse daar een daar een broek van aanhebben, maar ik koop wel in winkels met een beetje fatsoenlijke kwaliteit spullen.
En G-Star etc. daar loopt iedereen mee. En ik heb een hekel als het merk megagroot overal op staat. Waarom moet dat ? Check mij eens merkje aanhebben
en omdat iedereen ermee loopt is het per definitie KUT!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit aan meegedaan eigenlijk. Merken boeien me eigenlijk nu meer als toen ik nog op de middelbare school zat. Niet qua ik moet perse daar een daar een broek van aanhebben, maar ik koop wel in winkels met een beetje fatsoenlijke kwaliteit spullen.
En G-Star etc. daar loopt iedereen mee. En ik heb een hekel als het merk megagroot overal op staat. Waarom moet dat ? Check mij eens merkje aanhebben
en dus rij jij ook Daihatsu omdat die betrouwbaar en goedkoop zijn,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:29 schreef Tuvai.net het volgende:
Merkkleding.Die tik dat ik per sé 'hand damaged' en 'gebleekte' spijkerbroeken van minimaal 150 euro moest dragen heb ik ook gehad toen ik 16/17 was. Heb ik me gauw afgeleerd toen ik in de gaten kreeg dat die krengen echt niks kunnen hebben. Dat terwijl ik met een Cars broek van Jeans Center die me niet meer dan 50 pleurie kost makkelijk 3 jaren zou kunnen doen.
(bijna) Precies datquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:33 schreef Geqxon het volgende:
Och. Ik heb al weer jaren een paar Lee broeken, ik draag ze dagelijks, en ze gaan nooit kapot.
Merkkleding, het is vaak ook het stukje kwaliteit waar je voor betaald.
maar dikke henkie,.. wat is dan volgens jou een merk wat niet overpriced en wel kwaliteit is?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:18 schreef fathank het volgende:
Maar Gstar is geen kwaliteit, dat is het verschil. Zijn gewoon overpriced rotzooi
dan zal ik dat direct weerleggen met een quote eerder uit dit topic!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:50 schreef fathank het volgende:
Diesel broeken zijn sowieso kwaliteit. Zijn wel aan de prijs, maar gaan met gemak 3 jaar mee.
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:02 schreef RSie het volgende:
[..]
keer of 3 Diesel's gekocht, alledrie de keren broek binnen een jaar naar de klote.
Replay,.. zelfde verhaal.
daarom zeg ik al,.. merk maakt geen fuck uit het ligt allemaal aan de wassing en aan de denim van de jeans.
Levi's gebruikt vaak stugge dikke denim's en blijven daardoor vaak langer heel, maar ze zitten daardoor minder comfortabel. koop je een wat dunnere broek die direct al lekker comfortabel aanvoelt kan je er bijna op rekenen dat hij minder lang meegaat.
kleine tipjes over het krimpen/uitlopen van spijkerbroeken.
ongewassen broeken (RAW-denim's) krimpen Altijd nog een centimeter of 2. ook zullen deze broeken nog wel een stukje uitlopen en moet je ze dus 1 maat te klein kopen.
indien je een hele stugge denim koopt zal deze minder uitlopen dan een dunnere omdat het katoen wat minder stevig is.
Maar bovenal,.. laat je goed adviseren in een winkel door iemand die er verstand van heeft. elke broek is verschillend en elke wassing heeft andere eigenschappen.
en hoe ranzig het ook klinkt,.. was spijkerbroeken zo min mogelijk en als je ze wel wast,.. lage temperatuur op korter programma en haal ze direct uit de machine als hij klaar is en laat het geen halve dag erin liggen.
EN DOE ZE NOOIT IN DE DROGER!!! als je je broeken snel naar de klote wilt hebben moet je dat doen.
Ik heb hier 7 diesel broeken liggen, waarvan 3 stuks ouder dan 3 jaar. Niks mee aan het handje. En overpriced is iets pas als je teveel betaald voor wat je krijgt. En dat is met Diesel broeken niet zo. Moet je wel fatsoenlijke broeken uitzoeken, en niet zo'n broek waar de gaten al in zitten in de winkel. Dan is het namelijk niet zo gek dat je eruit scheurtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:57 schreef RSie het volgende:
[..]
dan zal ik dat direct weerleggen met een quote eerder uit dit topic!
en btw, Diesel is ook nog eens duurder dan G-star dus wie is er nou overpriced?
[..]
en dat bedoel ik dus precies,.. je kan geen appels met peren vergelijken, de ene G-star is de andere niet net zoals dat de ene diesel de andere niet is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb hier 7 diesel broeken liggen, waarvan 3 stuks ouder dan 3 jaar. Niks mee aan het handje. En overpriced is iets pas als je teveel betaald voor wat je krijgt. En dat is met Diesel broeken niet zo. Moet je wel fatsoenlijke broeken uitzoeken, en niet zo'n broek waar de gaten al in zitten in de winkel. Dan is het namelijk niet zo gek dat je eruit scheurt
Wij wel..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
Sowieso dat gezeur over dure broeken, een broek van de h&m voor 20 euro past mij ook primazie echt geen verschil tussen dat en een broek van 100+ euro.
Appels en peren. Mij boeit het merk tegenwoordig niet veel, ik ga immers voor de kwaliteit. En zoals ik in mijn vorige post aangaf zijn al die peperdure broeken van G*star, Evisu, Gsus, etc. van baggerkwaliteit. Nee, ik rij geen Cuore. Ik rij in een Passat omdat ik dat een erg mooie en betrouwbare auto vindt, en een wat grotere auto nodig heb. Mijn bed komt niet van Kwantum/Beter bed maar van een kleine meubelzaak hier in 't centrum. Ik hoef immers geen bed dat bestaat uit een frame van 4 spaanplaat-plankjes waar een eveneens van spaan gemaakte lattenbodem inligt waar een dun matras op rust. Mijn TV is van Samsung, omdat ik het design mooi vindt en er jarenlang garantie op heb, zodat ik ALS er een keer iets niet mee in de haak is kan rekenen op support en eventueel vervanging. Dat laat zo'n goedkope Aldi TV (Medion) vaak afweten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:29 schreef RSie het volgende:
[..]
en dus rij jij ook Daihatsu omdat die betrouwbaar en goedkoop zijn,
heb je een lelijke dikke vriendin omdat ze een goed karakter heeft en gezellig is
je huis is een apartement van 50m2 omdat je daar ook goed in kan wonen.
je keuken komt van de keukenpiraat
je tv is van Medion.
je ondergoed haal je bij Wibra
je tapijtje komt van Carpetland
je bed van Beterbed.
je draagt geen gouden sieraden want bladgoud ziet er hetzelfde uit.
je gebruikt trekpleister shampoo en die gebruik je ook als douchegel.
en je schoenen zijn natuurlijk van Scapino.
Prima wat jij van mening vindt. Gstar is gewoon overpriced.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:40 schreef RSie het volgende:
[..]
en dat bedoel ik dus precies,.. je kan geen appels met peren vergelijken, de ene G-star is de andere niet net zoals dat de ene diesel de andere niet is.
het maar net welke ervaring je met een merk hebt.
Ik heb in mijn broekenstapels behoorlijk wat G-stars liggen die ouder dan 3 jaar zijn. er zitten ook Diesels tussen die ouder dan 3 jaar zijn. maar degenen die heel blijven zijn meestal de vrij standaard wassingen en modellen. vaak zijn de seizoensbroeken (die dus niet in de basiscollectie zitten) van de meeste merken sneller stuk. helaas zijn dat vaak de broeken die ik koop omdat daar de meer bijzondere modellen en wassingen tussen zitten.
maar goed, jouw mening = G-star is kut!
mijn mening = jouw mening is te kortzichtig!
True.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Prima wat jij van mening vindt. Gstar is gewoon overpriced.
tuurlijk, , goed zichbaar boven de broekband, dat mag ook wel voor dat geld. , 37 Ero voor 2 onderbroeken,quote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef Ered het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |