Ik had em destijds iets te groot gekocht en nu zittie perfectquote:
ah we hebben een verwendrijkeluiskindje onder onsquote:Op maandag 21 juli 2008 12:35 schreef baskick het volgende:
[..]
G-Star? Duur? Kwaliteit?
[..]
Daarom juist: Bjorn Borg boxershorts zijn van inferieure kwaliteit
T-shirts zijn wel goed maar broeken van G-Star is not donequote:Op maandag 21 juli 2008 16:09 schreef fraubitch het volgende:
was dus ook mijn 1e en laatste Gstar broek
Verwend? Neen. Rijkeluiskindje? Neen. Je hebt wel betere en mooiere broeken en pantalons van merken die minder als pauper gezien worden al zul jij waarschijnlijk ontkennen dat G-star dat wel is voor een fractie van die prijs. Je bent opgelicht.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah we hebben een verwendrijkeluiskindje onder ons
Ik vind 120 euro duur ja. Meestal ben ik niet bereid om meer dan 60-70 euro aan een broek uit te geven.
Noem eens merken dan..quote:Op maandag 21 juli 2008 16:57 schreef baskick het volgende:
[..]
Verwend? Neen. Rijkeluiskindje? Neen. Je hebt wel betere en mooiere broeken en pantalons van merken die minder als pauper gezien worden al zul jij waarschijnlijk ontkennen dat G-star dat wel is voor een fractie van die prijs. Je bent opgelicht.
quote:Op maandag 21 juli 2008 02:21 schreef fraubitch het volgende:
Ik zoeen dure Gstar broek kopen..![]()
![]()
Heb ik heb voor de 5e keer aan ofzo scheurt de knie kapot..?![]()
![]()
![]()
is ie na een paar keer dragen zo goed als versleten.. Krijgt echt overal slijtplekken![]()
wtf? Zit er garantie op ofzo?![]()
![]()
Ik verwacht toch wel iets meer kwaliteit voor zo'n dure broek..![]()
Al contact opgenomen met G-Star of de winkel waar jij de broek gehaald hebt?quote:Op maandag 21 juli 2008 16:09 schreef fraubitch het volgende:
was dus ook mijn 1e en laatste Gstar broek
Jij met G-starquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Hier nog één,
Ik heb nu ook een gat in m'n nieuwe G-star witte broek
Zeker bij je anus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Hier nog één,
Ik heb nu ook een gat in m'n nieuwe G-star witte broek
Je kan ook 5 maten te groot kopenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij met G-star![]()
Ik dacht dat jij brede broeken droeg die makkelijk uit te trekken waren achter de computer zodat je je makkelijk kan fappen...![]()
quote:
o.a. Etro, RL, Gardeur. Uiteraard alleen goedkoper in uitverkoop c.q. bij outlet.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:06 schreef fathank het volgende:
Gstar is tof als je breezer bent, maar zodra je dat stadium ook enigzins ontgroeid bent ga je inzien dat het een paupermerk is.
G-Star: Broek voor als ik sma's wil playen, de stof die ik heb is erg dun zodat ze mijn ganz toller swans tegen zich aan kunnen voelen schuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij met G-star![]()
Ik dacht dat jij brede broeken droeg die makkelijk uit te trekken waren achter de computer zodat je je makkelijk kan fappen...![]()
moet je toch eens beter kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
Sowieso dat gezeur over dure broeken, een broek van de h&m voor 20 euro past mij ook primazie echt geen verschil tussen dat en een broek van 100+ euro.
¤ 300- ...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb het een keer gehad gehad met een broek van ¤ 300,-, ik scheurde er pardoes uit, omdat ik bleef haken![]()
![]()
.
Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
¤ 300- ...
Kreeg je daar de hele winkel bij ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |