Probleem oplossen bij de bron, effectief..quote:Op donderdag 11 september 2008 11:34 schreef Dromer het volgende:
Ik snap 'm niet zo. Pedofilie bestrijden door de kinderen te doden?
Geen wonder als je bovenstaande al niet snaptquote:Sorry... maar doe dan maar weer Metin terug.
Inderdaadquote:
Ik bedoel dat ik niet snap wat er grappig/scherpzinnig aan is. Het is wel heel erg simplistisch en ik mis het bijzondere. Van dit soort domme dingen kan ik er wel 100 bedenken. Jij moet wel een heel erg simpel gevoel voor humor hebben.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:32 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Probleem oplossen bij de bron, effectief..
[..]
Geen wonder als je bovenstaande al niet snapt
Nee, die van jou is niet grappig.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet snap wat er grappig/scherpzinnig aan is. Het is wel heel erg simplistisch en ik mis het bijzondere. Van dit soort domme dingen kan ik er wel 100 bedenken. Jij moet wel een heel erg simpel gevoel voor humor hebben.
Variatie:
Aarde verdwijnt in zwart gat: opossing bij de bron voor alle problemen.
Lig je al dubbel?
Raar maar waar, bijna iedereen hier denkt daar anders over.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:40 schreef Zapper het volgende:
Slecht of niet, altijd tien keer beter dan de meuk van Metin.
Nog geen maand geleden liep bijna iedereen nog dagelijks te kankeren op de cartoons van Metin, dus ik kan de berichten hier ('we willen Metin terug!') maar moeilijk serieus nemen.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:16 schreef kasper het volgende:
[..]
Raar maar waar, bijna iedereen hier denkt daar anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |