quote:Op zondag 20 juli 2008 16:45 schreef TheGeneral het volgende:
Hey, dat bovenste plaatje komt me bekend voor
Dat logo of die ringen op je wang plakken ?quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat logo of die ringen op je wang plakken ?
Kan ook een gifjes verzoek doen
Jeumig !quote:
http://i36.tinypic.com/35i6aso.gifquote:Op maandag 28 juli 2008 15:52 schreef Braamhaar het volgende:
[..]
Dies wel okeej ja.
Alleen jammer dattie groter is dan 10 Kb...
Ik denk dat je het verkeerde linkje gepakt hebt, probeer deze eens:quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:31 schreef dill het volgende:
Wat doe ik fout als ik mijn webicon niet zie? (kleiner dan 100 kb)
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:29 schreef pekel het volgende:
Kan iemand de olympische ringen op mijn pekelbergje krijgen?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerde linkje gepakt hebt, probeer deze eens:
http://xs229.xs.to/xs229/08313/coldplay_fokicon485.jpg
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:01 schreef Chielus het volgende:
Zijn er geen Gouden//Zilveren/bronzen medailles als smilies te maken?
quote:
Ik zie hem hoor !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:47 schreef Malahide het volgende:
[..]
Oooooohhhhhhh![]()
![]()
![]()
Wat lief!
Maar als ik de link bij webicoon invul gebeurt er niks. Ik heb de ballen verstand van dat soort dingen...
Is het dan normaal dat je hem zelf niet ziet? Ik zie nog mijn zelfgeknutselde Nick-avaquote:
Onder tab "opties" -> "weergave"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:55 schreef Malahide het volgende:
[..]
Is het dan normaal dat je hem zelf niet ziet? Ik zie nog mijn zelfgeknutselde Nick-ava.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:05 schreef Malahide het volgende:![]()
![]()
gelukt
![]()
![]()
![]()
Eeuwig dank en ik wil Nick met je delen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:22 schreef SCH het volgende:
Kan je Nick ook met Bowie vermenigvuldigen?
Ja, kan ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]gekkie
de ene keer bowie, de andere keer Nick
Bowie is mijn bestaande avatar, Nick de eerste NIck-avatar van Malahide!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, kan ik![]()
Lever jij dan ff de pic's aan ?
( scheelt mij, als ava artiest weer wat werk, snap je)
quote:
Ik heb wel ruimte voor jequote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hou van jou, heel mijn leven, ik wil je al mijn liefde geven, je bent als een puist, op mijn voet, met heel veel pus je, bent als tonijn ik lus je, rauw mijn lieve kleine zusje
Gaat me natuurlijk nooit lukken om dit op te looden
Bedoelde ik ook, buck(et) maar, dankquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://i19.photobucket.com/albums/b173/Eribo/SCHIcon.gif
NooBquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:50 schreef SCH het volgende:
Gaat me natuurlijk nooit lukken om dit op te looden
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:28 schreef Barca het volgende:
Graag iets met doping!
Inderdaad hij vindt hem weer te groot. Persoonlijk vind ik hem nooit te grootquote:
As je wat plaaatjes post, helpt dat in m'n crea procesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:39 schreef Barca het volgende:
Hm ... een grote zak bloed in zijn poten? EPO-kuur? Waarom? Omdat doping onlosmakelijk is verbonden aan sport.
Gaat wel ! Bij Opties, invoeren al webicon ( URL) !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad hij vindt hem weer te groot. Persoonlijk vind ik hem nooit te groot
Maar gaat dus niet
Ok, leuk !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:50 schreef TheArt het volgende:
Kleinzusje, kan je voor mij een avatar maken met daarop de tekst 'Olympische Spelen freak'. Verzin maar wat je er verder omheen maakt en welke kleuren je gebruikt. Misschien verder iets met de olympische ringen ofzo, maar dat mag je zelf bepalen
Ik wil iets heel anders. Bij deze avatar past niets van de OS, dus een compleet nieuw iets. Iets met als achtergrond oranje of rood-wit-blauw ofzo met 'Olympische Spelen Freak' en dan de olympische ringen. Als je nog leuke effecten kan en wil toevoegen die er ook bij passen, graagquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, leuk !
Maar kun je ff de basis aangeven ? Wat je dus wilt houden ? Of maakt dat niet uit en wil je iets heel anders ?
No Prob !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil iets heel anders. Bij deze avatar past niets van de OS, dus een compleet nieuw iets. Iets met als achtergrond oranje of rood-wit-blauw ofzo met 'Olympische Spelen Freak' en dan de olympische ringen. Als je nog leuke effecten kan en wil toevoegen die er ook bij passen, graag
Naja, ik kan hiervan niet veel vinden op internet, want het is vrij specifiek. Maar de olympische ringen heb ik hieronder staan en daarboven of beneden 'Olympische Spelen Freak' in een leuk kleurtje wat bij de achtergrond past. Je moet zelf maar even proberen wat het leukst is/lijkt, dat zal ik vast ook wel leuk vinden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
No Prob !
Maar wat wel helpt is as je zelf wat pic's links/ laat zien. Dat kost jouw werkt, maar zorgt er wel voor dat ik niet zelf hoef te zoeken naar jouw voorkeuren en me kan richten op het Crea proces
Hier bedoelde je dus!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:33 schreef kleinzusje het volgende:
Icon geduld gevraagd ! De aanvragen stromen binnen![]()
En gerne hulp van nz, LVQR en andere crea bea's
Oeh, netjes. Bedankt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hier bedoelde je dus!
OS, ja dat hebben we nu ook natuurlijk![]()
Pff gaat nu niks worden zusjelief, alleen even snel gespeeld met ElmarO![]()
[ afbeelding ]
topic staat nu wel in m'n AT![]()
FF een test:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Naja, ik kan hiervan niet veel vinden op internet, want het is vrij specifiek. Maar de olympische ringen heb ik hieronder staan en daarboven of beneden 'Olympische Spelen Freak' in een leuk kleurtje wat bij de achtergrond past. Je moet zelf maar even proberen wat het leukst is/lijkt, dat zal ik vast ook wel leuk vinden.
[ afbeelding ]
Ik weet al iets beters. Die letters zijn super, maar zet alleen maar in het groot boven de olympische ringen 'OS'. Die letters kunnen er dan groter opstaan. Als je nog een leuk kleurtje er achter kan plaatsen, is ie helemaal afquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
FF een test:
[ afbeelding ]
Is dit iets ? Dan kan ik er nog "spelen freak" achter gaan zetten ?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik weet al iets beters. Die letters zijn super, maar zet alleen maar in het groot boven de olympische ringen 'OS'. Die letters kunnen er dan groter opstaan. Als je nog een leuk kleurtje er achter kan plaatsen, is ie helemaal af
Topquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wit vind ik mooier, een andere kleur maakt dat je de ringen slecht ziet !
Als je iets anders wilt, of toch iets met beweging ? Prima !
Dank u! Te groot?quote:
Eindelijk weet ik wat je avatar isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:22 schreef SCH het volgende:
Bowie
quote:
Ook deze wordt niet geaccepteerd. Boehoehoehoe!! Ik wil een ander forumplaatje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nah, die paar kB.
Iets aangepast:
[ afbeelding ]
wel webicon hè
http://i36.tinypic.com/10h6elg.gifquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Ook deze wordt niet geaccepteerd. Boehoehoehoe!! Ik wil een ander forumplaatje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |