Sweet, je hebt gelijk...Te snel gelezen. Het spijt me btwquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:03 schreef thaWarhead het volgende:
Helemaal niet, vrijwel alle SB dealers hebben m deze week binnen gehad. Beter lezen voortaan.
Grijs wit....ziet er goed uitquote:
Was laatst bij strak en die gast zat ook te vertellen dat mensen AM alleen willen kopen als ze er setjes neon-laces bij krijgen en shit...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:29 schreef Cloud_SB het volgende:
Dag in dag uit die wacke shit zien gaat toch echt vervelen hoor.
Vooral als ze komen vragen: ey! hebben jullie die lauwe airmaxes? met kleurtjes?
Nee wel deze
Ok...hoe duur?
140 euro
tfoeee! \*loopt naar footlocker.
+1 voor de kat
Wow die vind ik echt vet!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:13 schreef Lichtpunt het volgende:
zo ik ben sinds weekje ook sneakergek, vorige week deze gekocht
[ .... ]
En nu wil ik nog die van d-squared met die streepjes maar dan in meerdere kleuren, weet iemand misschien waar die nog te vinden is?
Mensen met D&G sneakers moeten echt afgeschoten worden, die dingen zijn echt afgrijselijk. Dat patent leather, die veters en dat Italiaanse vlaggetje waarmee stijlloze figuren zichzelf nog wat klasse aan proberen te meten. Snap niet dat die verkocht kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:55 schreef FilthyMcNasty het volgende:
[..]
Wow die vind ik echt vet!
En mensen met felgekleurde sneakers moeten echt afgeschoten worden, die dingen zijn echt afgrijselijk. Snap niet hoe het ooit zo'n hype heeft kunnen worden.
waar te krijgen? quanta costa?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:46 schreef Ian_Curtis het volgende:
Moet zeggen dat die p-rod highs er ook wel redelijk appeteitelijk uit zien.
[ afbeelding ]
Ik weet dat ie sowieso bij 247 in Nijmegen ligt en ik denk dat ie zo rond de 100/110 kost. Maar je kan er wel vanuit gaan dat ze binnenkort bij skateshops door heel NL te krijgen zijn, als dat al niet het geval is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 03:49 schreef stijn_ het volgende:
[..]
waar te krijgen? quanta costa?MOET....SCHOENE...HEBBENN!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |