- Ik heb wel eens afspraakjes gehad.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:20 schreef IQM het volgende:
Omdat je nooit datet, je kleding via internet bestelt en altijd kinderloos zal blijven, ja!
Moet dat niet kidsless zijn??quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:20 schreef IQM het volgende:
Omdat je nooit datet, je kleding via internet bestelt en altijd kinderloos zal blijven, ja!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
- Ik heb wel eens afspraakjes gehad.
- Ik koop mijn kleding altijd bij een respectabele herenzaak waar ze waarde hechten aan traditionele normen en waarden.
- Ik wil geen kinderen.
Kidless dan maar nee, dat woord bestaat niet, in het Engels is het Without Children.quote:
DateD, To Date, Have Dated<- Dquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:20 schreef IQM het volgende:
Do you speak English you motherfucker.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:25 schreef Bafnek het volgende:
ENGLISH MOTHERFUCKER: DO YOU SPEAK IT?!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
- Ik koop mijn kleding altijd bij een respectabele herenzaak waar ze waarde hechten aan traditionele normen en waarden.
- Ik wil geen kinderen.
Gast, wat loop je nou vaag te brabbelen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:33 schreef BasOne het volgende:
DateD, To Date, Have Dated<- D
Ja, ik was serieusquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:33 schreef BasOne het volgende:
[quote][..]
Kidless dan maar nee, dat woord bestaat niet, in het Engels is het Without Children.
[..]
"Kom nu ook vertoeven op het gezellige strandevenement van radio Slem FM met bekende diskjockeys platendraaiers!"quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:21 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ja, gewoon strandevenementen dus. Of klinkt dat niet hip genoeg.
OMFGquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
FoutEN verbeterenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, wat loop je nou vaag te brabbelen?
Mensen die anderen fout verbeteren.![]()
![]()
Kom hier, ff knuffelen.quote:
Ja, bladiebla, 'datet' is gewoon correct Nederlands. Beter let je op je eigen Nederlands, voordat je mij komt verbeteren.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:27 schreef BasOne het volgende:
ik ben uitgenodigt voor haar negende verjaardag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |