Ik zou er niet zoveel moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:52 schreef snotlap het volgende:
ook met lang haar blijft het een vies wijf
Wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:09 schreef okkie-man het volgende:
Wie is dat?
No shit, einstein. tis een negert.quote:
Jammer Floris, feestje gaat niet door.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:09 schreef floris.exe het volgende:
Ik vind het 3x niks. Maar nu voel ik mij sowieso per definitie niet aangetrokken tot niet-blanke vrouwen. OMG ik voel alweer huilers aankomen die mij voor rascist uitmaken. Bespaar jezelf die moeite, wat dat ben ik niet. Ik voel me gewoon alleen seksueel aangetrokken tot blanke vrouwen.
Nu andersom nog en het feest zou compleet kunnen zijn!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:09 schreef floris.exe het volgende:
Ik vind het 3x niks. Maar nu voel ik mij sowieso per definitie niet aangetrokken tot niet-blanke vrouwen. OMG ik voel alweer huilers aankomen die mij voor rascist uitmaken. Bespaar jezelf die moeite, wat dat ben ik niet. Ik voel me gewoon alleen seksueel aangetrokken tot blanke vrouwen.
quote:
Ik val niet op mannen, iedereen noemt me seksistquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:09 schreef floris.exe het volgende:
Haar hoofd is groot genoeg om er een komeet op in te laten slaanquote:Op zondag 20 juli 2008 13:24 schreef Maurari het volgende:
Je kan zo een spaceshuttle op haar voorhoofd landen
Een waterhoofd!111EINS!1quote:Op zondag 20 juli 2008 14:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Haar hoofd is groot genoeg om er een komeet op in te laten slaan![]()
[ afbeelding ]
Iets op tegen? Ik val nou eenmaal op mannen.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:03 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En je gaat naar concerten van Mika.. Bwah
Kan ze dus niet hebben. Veredelde potquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:03 schreef Chrrris het volgende:
Ze kan gewoon veel verschillende looks hebben.
Vind het wel lef hebben.
De tering zegquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:27 schreef IQM het volgende:
Zo kort is dat haar niet, maar dat door ellenlange voorhoofd van haar lijkt dat wel zo.
Welles!quote:Op zondag 20 juli 2008 22:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kan ze dus niet hebben. Veredelde pot
FAIL!quote:
zon kort 'vlot' huisvrouwen-kapsel zoals rihanna het nu heeftquote:
Zo lekker 'spontaan' en 'pittig'.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
zon kort 'vlot' huisvrouwen-kapsel zoals rihanna het nu heeft
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Haar hoofd is groot genoeg om er een komeet op in te laten slaan![]()
[ afbeelding ]
Eens.quote:
Hehehequote:Op vrijdag 5 september 2008 15:21 schreef Florian_ het volgende:
We kunnen de eerstkomende Fok! meet wel op haar voorhoofd houden, genoeg ruimte
Mooie vrouwen hebben geen hip en pittig kapsel nodig om de aandacht van hun gezicht af te leiden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:03 schreef bondgirl007 het volgende:
Oh, ik vind haar haar van nu trouwens veel beter dan dat lange haar. haar gezicht is perfect.
mooie vrouwen hebben geen lang haar nodig.
Ik zeg A en Bquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef vencodark het volgende:
A. Lang haar
[ afbeelding ]
B. Half lang.
[ afbeelding ]
C. Kort haar.
[ afbeelding ]
Ik zeg A.
Half lang gaat opzich ook nog wel zolang de lok schuin blijft, niet zo'n rare pony.
A bij voorkeur. Maar aangezien haar lichaam fantastisch is boeit het kapsel me al niet zo.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef vencodark het volgende:
A. Lang haar
[ afbeelding ]
B. Half lang.
[ afbeelding ]
C. Kort haar.
[ afbeelding ]
Ik zeg A.
Half lang gaat opzich ook nog wel zolang de lok schuin blijft, niet zo'n rare pony.
met een kort en pittig kapsel trek je juist de aandacht naar je gezicht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mooie vrouwen hebben geen hip en pittig kapsel nodig om de aandacht van hun gezicht af te leiden.
Als ze daar ergens in het water duikt met haar voorhoofd, hebben we hier paar uur later een tsunamiquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:21 schreef Florian_ het volgende:
Je kan er 2 teams op laten voetballen + 100.000 toeschouwers eromheenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:21 schreef Florian_ het volgende:
ja, lachenquote:Op zondag 7 september 2008 10:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je kan er 2 teams op laten voetballen + 100.000 toeschouwers eromheen
Och, zingen kan ze iig voor geen meter.quote:Op zondag 7 september 2008 17:32 schreef Duvel86 het volgende:
Ik vind Rihanna wel zo verschrikkelijk hè...tenenkrommend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |