Mooie vrouwen hebben geen hip en pittig kapsel nodig om de aandacht van hun gezicht af te leiden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:03 schreef bondgirl007 het volgende:
Oh, ik vind haar haar van nu trouwens veel beter dan dat lange haar. haar gezicht is perfect.
mooie vrouwen hebben geen lang haar nodig.
Ik zeg A en Bquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef vencodark het volgende:
A. Lang haar
[ afbeelding ]
B. Half lang.
[ afbeelding ]
C. Kort haar.
[ afbeelding ]
Ik zeg A.
Half lang gaat opzich ook nog wel zolang de lok schuin blijft, niet zo'n rare pony.
A bij voorkeur. Maar aangezien haar lichaam fantastisch is boeit het kapsel me al niet zo.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef vencodark het volgende:
A. Lang haar
[ afbeelding ]
B. Half lang.
[ afbeelding ]
C. Kort haar.
[ afbeelding ]
Ik zeg A.
Half lang gaat opzich ook nog wel zolang de lok schuin blijft, niet zo'n rare pony.
met een kort en pittig kapsel trek je juist de aandacht naar je gezicht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mooie vrouwen hebben geen hip en pittig kapsel nodig om de aandacht van hun gezicht af te leiden.
Als ze daar ergens in het water duikt met haar voorhoofd, hebben we hier paar uur later een tsunamiquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:21 schreef Florian_ het volgende:
We kunnen de eerstkomende Fok! meet wel op haar voorhoofd houden, genoeg ruimte
Je kan er 2 teams op laten voetballen + 100.000 toeschouwers eromheenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:21 schreef Florian_ het volgende:
We kunnen de eerstkomende Fok! meet wel op haar voorhoofd houden, genoeg ruimte
ja, lachenquote:Op zondag 7 september 2008 10:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je kan er 2 teams op laten voetballen + 100.000 toeschouwers eromheen
Och, zingen kan ze iig voor geen meter.quote:Op zondag 7 september 2008 17:32 schreef Duvel86 het volgende:
Ik vind Rihanna wel zo verschrikkelijk hè...tenenkrommend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |