Ik zou er niet zoveel moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:52 schreef snotlap het volgende:
ook met lang haar blijft het een vies wijf
Wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:09 schreef okkie-man het volgende:
Wie is dat?
No shit, einstein. tis een negert.quote:
Jammer Floris, feestje gaat niet door.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:09 schreef floris.exe het volgende:
Ik vind het 3x niks. Maar nu voel ik mij sowieso per definitie niet aangetrokken tot niet-blanke vrouwen. OMG ik voel alweer huilers aankomen die mij voor rascist uitmaken. Bespaar jezelf die moeite, wat dat ben ik niet. Ik voel me gewoon alleen seksueel aangetrokken tot blanke vrouwen.
Nu andersom nog en het feest zou compleet kunnen zijn!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:09 schreef floris.exe het volgende:
Ik vind het 3x niks. Maar nu voel ik mij sowieso per definitie niet aangetrokken tot niet-blanke vrouwen. OMG ik voel alweer huilers aankomen die mij voor rascist uitmaken. Bespaar jezelf die moeite, wat dat ben ik niet. Ik voel me gewoon alleen seksueel aangetrokken tot blanke vrouwen.
quote:
Ik val niet op mannen, iedereen noemt me seksistquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:09 schreef floris.exe het volgende:
Haar hoofd is groot genoeg om er een komeet op in te laten slaanquote:Op zondag 20 juli 2008 13:24 schreef Maurari het volgende:
Je kan zo een spaceshuttle op haar voorhoofd landen
Een waterhoofd!111EINS!1quote:Op zondag 20 juli 2008 14:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Haar hoofd is groot genoeg om er een komeet op in te laten slaan![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |