abonnement Unibet Coolblue
pi_60315255
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat er nog geen enkele interesse / geruchten zijn over Olsson. Die gast kan mijnsinziens moeiteloos een veel hoger niveau aan. Zijn het nou de clubs die hem over het hoofd zien of is zijn zaakwaarnemer (Martin Dahlin) gewoon niet capabel genoeg om interesse op te wekken?

En ik zou het financieel gewoon zonde vinden als hij volgend jaar gratis weggaat. Beetje geld kunnen we wel gebruiken. Zeker omdat ik het gevoel heb dat er zeer capabele mensen zijn die het aankoopbeleid bepalen. Aalbers en Been zullen het geld echt wel goed besteden. Maar ja....
pi_60315814
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:48 schreef EKterror het volgende:
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat er nog geen enkele interesse / geruchten zijn over Olsson. Die gast kan mijnsinziens moeiteloos een veel hoger niveau aan. Zijn het nou de clubs die hem over het hoofd zien of is zijn zaakwaarnemer (Martin Dahlin) gewoon niet capabel genoeg om interesse op te wekken?

En ik zou het financieel gewoon zonde vinden als hij volgend jaar gratis weggaat. Beetje geld kunnen we wel gebruiken. Zeker omdat ik het gevoel heb dat er zeer capabele mensen zijn die het aankoopbeleid bepalen. Aalbers en Been zullen het geld echt wel goed besteden. Maar ja....
Johan Derksen denkt er anders over..
Brett Holman
pi_60316736
wat zei hij dan?
pi_60316983
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:47 schreef endr0me het volgende:

[..]

Ja, dat begrepen we al..

meer informatie over de speler zelf? (positie, type, sterke punten etc)
quote:
Nelson vanaf donderdag op proef bij NEC.

De door AZ opgeleide Gregory Nelson gaat vanaf morgen (donderdag) een proefperiode afleggen bij N.E.C., zo meldt de Nijmeegse eredivisieclub op de officiële website. Nelson speelt al vanaf de C-junioren bij AZ en werd in 2005 zelfs uitgeroepen tot beste B-junior van Nederland. De 20-jarige aanvaller speelde ook diverse malen in nationale jeugdteams. Nelson maakte afgelopen seizoen in het verloren uitduel bij Heracles Almelo (2-1) als invaller zijn debuut in het eerste elftal van AZ.
Ik zelf heb hem nog niet in aktie gezien, omdat ik niet mee was naar Almelo.
Maar kan je wel vertellen dat er van hem meer verwacht kan/mag worden dan van Lens.

Echt een goede jeugdspeler die hopenlijk lang blijft schitteren op de Alkmaarse velden
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:32:31 #30
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_60317273
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:17 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]


[..]

Ik zelf heb hem nog niet in aktie gezien, omdat ik niet mee was naar Almelo.
Maar kan je wel vertellen dat er van hem meer verwacht kan/mag worden dan van Lens.

Echt een goede jeugdspeler die hopenlijk lang blijft schitteren op de Alkmaarse velden
Alle AZ spelers schitteren eerst bij NEC
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_60318959
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:17 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]


[..]

Ik zelf heb hem nog niet in aktie gezien, omdat ik niet mee was naar Almelo.
Maar kan je wel vertellen dat er van hem meer verwacht kan/mag worden dan van Lens.

Echt een goede jeugdspeler die hopenlijk lang blijft schitteren op de Alkmaarse velden
Okay, dat klinkt veelbelovend thnx!

Mario is de trainer voor jonge talenten
Brett Holman
pi_60320981
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:32 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Alle AZ spelers schitteren eerst bij NEC
Lens heeft zich erg goed ontwikkeld, dat kan niemand ontkennen.. maar daarvoor wisten we dat al.

(Nee ik ga het niet over Brett hebben... )
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60347938
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:14 schreef endr0me het volgende:

[..]

Johan Derksen denkt er anders over..
Heb het net gezien.. die Derksen kraamt echt krankzinnige onzin uit over Olsson:
-niet beweeglijk genoeg? ehmm volgens mij is ie nooit dol gespeeld tegen kleine beweeglijke spelers
-pakt teveel kaarten? vorig seizoen heeft ie zich keurig ingehouden 2e seizoenshelft, vrijwel geen kaart gepakt. (1e seizoenshelft wel)
-kun je niet mee vooruit in de toekomst? wat mij betreft tekent ie bij tot 2015.

Maar ja Johan zal het wel weten he :S
  woensdag 30 juli 2008 @ 10:10:48 #34
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60437812
Zijn er nog mensen die donderdag en zaterdag naar het zonnige Den Helder komen voor het leukste voorbereiding toernooi van Nederland? .
The Most Incredible, Baby
pi_60439882
Wisgerhof naar Twente als Wielaert weggaat?
pi_60442034
Worm alweer gescoord.
pi_60442193
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wisgerhof naar Twente als Wielaert weggaat?
Zag ik ook.
Is het een beetje een speler voor Twente? Niveau Wielaert...... of minder?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:35:56 #38
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_60442412
Beetje zelfde speler, snap alleen niet dat Twente niet bij Olsson is uitgekomen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_60442709
Wisgerhof heeft wel net zijn contract verlengt toen hij besloot niet naar Groningen te gaan.
Brett Holman
pi_60442767
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:25 schreef Moody het volgende:

[..]

Zag ik ook.
Is het een beetje een speler voor Twente? Niveau Wielaert...... of minder?
Kan het niveau zeker wel aan. Zou een goede aankoop zijn voor Twente. Olsson ook trouwens.

Zou wel echt kut zijn voor ons als Peter weggaat, toch wel dé steunpilaar van het team. Maar ja NEC kan ook t geld goed gebruiken. :S
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:54:48 #41
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_60442796
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:50 schreef endr0me het volgende:
Wisgerhof heeft wel net zijn contract verlengt toen hij besloot niet naar Groningen te gaan.
een voordeel is dan wel dat we geld kunnen vangen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_60444657
Tsja toch zou het een echte aderlating zijn... maarja als je hem goed kunt verkopen heb je natuurlijk eindelijk eens ruimte om echt iets fatsoenlijks terug te kopen
Brett Holman
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:22:49 #43
47580 hoM3r
Our trip.
pi_60445016
Je steunpilaar verkopen om iets fatsoenlijks te kopen vind ik echt onzinnig. Wees blij met wat je hebt dan, de verdediging van NEC staat als een huis, porbeer dat dan alsjeblieft bij elkaar te houden...
pi_60445773
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:22 schreef hoM3r het volgende:
Je steunpilaar verkopen om iets fatsoenlijks te kopen vind ik echt onzinnig. Wees blij met wat je hebt dan, de verdediging van NEC staat als een huis, porbeer dat dan alsjeblieft bij elkaar te houden...
Idd, Wisgerhof lekker houden, want die kan je desnoods na komend seizoen nog steeds voor een mooi bedrag verkopen.
Tenzij Twente echt een bedrag rond de 4 miljoen biedt, dan wel doen, maar dan ook echt al dat geld investeren in een paar goede nieuwe spelers, en niet weer gaten in de begroting dichten.
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:09:10 #45
47580 hoM3r
Our trip.
pi_60453028
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef Greetings het volgende:

[..]

Idd, Wisgerhof lekker houden, want die kan je desnoods na komend seizoen nog steeds voor een mooi bedrag verkopen.
Tenzij Twente echt een bedrag rond de 4 miljoen biedt, dan wel doen, maar dan ook echt al dat geld investeren in een paar goede nieuwe spelers, en niet weer gaten in de begroting dichten.
Olsen is niet echt een optie, omdat Twente op het moment snakt naar Nederlanders. Waar we vorig jaar 3 niet-Nederlanders in de basis hadden, is het nu bijna andersom.

4 miljoen gaat trouwens niet gebeuren. Dat krijgen ze voor Wielaert en Twente wil er logischerwijs ook niet armer op worden (ook omdat Wisgerhof er waarschijnlijk nog niet direct zal staan). Daarbij is Twente geen AZ en kan het geen geld tevoorschijn toveren
Wisgerhof zal ongetwijfeld wel naar Twente willen. Lekker dichtbij, meer loon, sportief een stapje omhoog. De vraag is of NEC zal meewerken. (zoals Twente nu helaas gaat meewerken aan de transfer van Wielaert naar Ajax - topspeler en topgozer die Wielaert trouwens )
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_60454602
Ik ben ook benieuwd hoe Otten terugkomt van zn blessure, die speelde in 06/07 echt prima wedstrijden aan het einde van het seizoen..
Brett Holman
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 17:27:21 #48
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_60493282
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef Greetings het volgende:
Tenzij Twente echt een bedrag rond de 4 miljoen biedt
Wisgerhof heeft bij het verlengen van zijn contract een gelimiteerde transfersom op laten nemen. Ze zullen dus nooit veel voor hem krijgen.

Of Twente sportief een stap omhoog is? Voorlopig lijkt de kans groter dat NEC langer Europees speelt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_60493417
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:28 schreef endr0me het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe Otten terugkomt van zn blessure, die speelde in 06/07 echt prima wedstrijden aan het einde van het seizoen..
Als Otten fit is zou dat idd een prima vervanger zijn voor Wisgerhof. Otten en Olsson zijn ook wel complementair aan elkaar. Toch zal er een centrale verdediger bij moeten komen, want je kan niet voor 100% op Otten gaan gokken. Beste lijkt me een talentje a la Botteghin, die niet zo snel zullen mokken als ze even op de bank belanden. Maar het zou uiteraard het beste zijn als Peter gewoon blijft
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_60507613
Volgens Been kwamen er deze week nog versterkingen. Ik ben benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')