Is de buuf ook Hollands?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:58 schreef phluphy het volgende:
Ik heb het even getest met een willekeurig icoon - rechtermuisknop - als admin uitvoeren.
Dat werkte wel.
Dus ja, ze is wel admin. Maar daar heb ik tijdens de installatiefase niets aan.
quote:
quote:Om 23:14 schreef Geqxon het volgende:
Want anders zou het zoiets als "Laufen Sie als Verwalter" zijn.
Joh!quote:
Het is goed dat je het erbij zegt, anders had ik hem serieus niet gesnaptquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Wat een steenkool vertaling voor "Run as Administrator" is.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:36 schreef Cothen het volgende:
Mogguh!
Nog een ochtendje typen en dan vakantie
Vandaag de laatste dingetjes regelen, morgen nog wat boodschapjes. Vriendinblijft hier slapen voor...euh...
dat ene wat twee weken niet kan met haar
![]()
Rij je in een VW Transporter ofzo?quote:Gisteren (eindelijk) de nieuwe speakers in mn portieren ingebouwd, waarmee het totaal op 8x full range, 2x tweeter en 1x sub komt.
niet echt...quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:47 schreef Merovingian het volgende:
Rij je in een VW Transporter ofzo?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:16 schreef Merovingian het volgende:
Een Excel? Typische auto voor een nerd
elke portier heeft een 17cm speaker + tweeterquote:Maar waar zitten die 8 speakers dan? Twee in voorportier, twee in hoedenplank, eventueel nog twee in achterportier, maar de laatste twee dan? Zoveel ruimte heb je toch niet in die bak lijkt me
Dat geloof ikquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:32 schreef Cothen het volgende:
die nieuwe speakers voorin geven inderdaad wel een verbetering
Inderdaad, jij snapt hetquote:Maar overheersende bass heb ik geen last van, kwestie van alles goed afstellen![]()
Harder is niet altijd beter
binnen een dag is-ie weer helemaal origineel. Heb alles zo ingebouwd dat het óf in de originele aansluitingen past óf dat ik het origineel onderdeel kan terug zetten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:38 schreef Merovingian het volgende:
Nadeel van al die speakers inbouwen is dat als je als je die auto wil gaan verkopen, je ofwel alle speakers kwijt bent, of je moet een auto vol gaten in deuren e.d. verkopen
Zuchtquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:12 schreef Cothen het volgende:
[..]
V1: 1x800W RMS voor de sub
V2: 4x120W RMS voor de rest
Dat hadden we al door vanwege je reactiequote:
thnx, maar ben nog niet echt weg, moet eerst nog inpakkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef phluphy het volgende:
Veel plezier, Frothen! Pas goed op jezelf en kom veilig thuis!
Dat is toch binnen 5 minuten gedaan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:56 schreef Cothen het volgende:
[..]
thnx, maar ben nog niet echt weg, moet eerst nog inpakken
http://www.automaxx.nl/forum/member.php?u=6425quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
niet echt...
[ afbeelding ]
De kofferbak heb ik dan ook in zijn geheel op moeten offeren voor de sub+kast en de verstekers
Overigens is het niet dézé auto met dít kenteken...
Kleding wel idd, maar tis een stuk lastiger om te bepalen welke gadgets ik mee ga nemenquote:
En je vriendin weet ervan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:36 schreef Sjowhan het volgende:
Veel plezier Cothen, en doe geen dingen die ik wel zou doen
Leuke plankjesquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:33 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei nieuwe ragplankeen G15
! Voor de noobs onderons deze dus (de onderste):
[ afbeelding ]
Is ook voor me desktopquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:02 schreef Cothen het volgende:
[..]
Kleding wel idd, maar tis een stuk lastiger om te bepalen welke gadgets ik mee ga nemen![]()
[..]
En je vriendin weet ervan?
[..]
Leuke plankjesMaar ik houd het toch bij mijn laptoptoetjes.
quote:BOTJE says:
Hi
WyriHaximus.net | Mail2Wii.com | wyrihaximus.hyves.nl | SVN up and running says:
hi
BOTJE says:
hey, A/S/L?
WyriHaximus.net | Mail2Wii.com | wyrihaximus.hyves.nl | SVN up and running says:
23/M/dutch
BOTJE says:
hey whats up babe, U got a webcam? finally someone adds me, I am soo fuckin horny today for some reason lol
your just a bot aren't you?
BOTJE says:
listen hun, I am just about to start my webcam show with jen, come chat me there in my chat room? We can cyber, I will get naked if u do..lol!
your gonne kill yourself?
BOTJE says:
I can show u how to watch if u promise not to tell anyone else how to do it???PLEASE
your gonne kill youself and show me your guts? while some guy is wanking on it?
BOTJE says:
well since its the law that u gotta be 18 (nudity involved), u have to sign up with a credit card for age verification! BUT.. Once you are inside, just clikc on "Webcams" let me know what name you use to sign in with so I know it is you babe! -site waar je niet wilt zijn- fill out the bottom of the page then fill out the next page as well and u can see me live!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:09 schreef Cothen het volgende:
En dan nu de grote uitzwaai post van Cothen:
uhu zekerquote:
Leg ik 400 euro bij en kijk ik naar een 40" full-hdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu zeker![]()
alleen jammer dat ze 700 eur p/s kosten
dan kijk ik wel naar 26"samsung monitor voor thuis, die is zelfs cheaper
QSix heeft ze voor 549 euro: http://qsix.eu/shop.php?cat=1quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu zeker![]()
alleen jammer dat ze 700 eur p/s kosten
dan kijk ik wel naar 26"samsung monitor voor thuis, die is zelfs cheaper
1 |
*pst SQL pst*quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:04 schreef Merovingian het volgende:
Ik krijg trouwens een
[ code verwijderd ]
als ik op http://www.mschol.eu/ naar Artists ga en dan op de M klik. Bij meer letters trouwens.
Maar ja, ik ben geen nerd dus ik heb geen flauw idee wat het betekent
ahh okequote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:04 schreef Merovingian het volgende:
Ik krijg trouwens een
[ code verwijderd ]
als ik op http://www.mschol.eu/ naar Artists ga en dan op de M klik. Bij meer letters trouwens.
Maar ja, ik ben geen nerd dus ik heb geen flauw idee wat het betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |