Dat hadden we al door vanwege je reactiequote:
thnx, maar ben nog niet echt weg, moet eerst nog inpakkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef phluphy het volgende:
Veel plezier, Frothen! Pas goed op jezelf en kom veilig thuis!
Dat is toch binnen 5 minuten gedaan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:56 schreef Cothen het volgende:
[..]
thnx, maar ben nog niet echt weg, moet eerst nog inpakken
http://www.automaxx.nl/forum/member.php?u=6425quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
niet echt...
[ afbeelding ]
De kofferbak heb ik dan ook in zijn geheel op moeten offeren voor de sub+kast en de verstekers
Overigens is het niet dézé auto met dít kenteken...
Kleding wel idd, maar tis een stuk lastiger om te bepalen welke gadgets ik mee ga nemenquote:
En je vriendin weet ervan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:36 schreef Sjowhan het volgende:
Veel plezier Cothen, en doe geen dingen die ik wel zou doen
Leuke plankjesquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:33 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei nieuwe ragplankeen G15
! Voor de noobs onderons deze dus (de onderste):
[ afbeelding ]
Is ook voor me desktopquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:02 schreef Cothen het volgende:
[..]
Kleding wel idd, maar tis een stuk lastiger om te bepalen welke gadgets ik mee ga nemen![]()
[..]
En je vriendin weet ervan?
[..]
Leuke plankjesMaar ik houd het toch bij mijn laptoptoetjes.
quote:BOTJE says:
Hi
WyriHaximus.net | Mail2Wii.com | wyrihaximus.hyves.nl | SVN up and running says:
hi
BOTJE says:
hey, A/S/L?
WyriHaximus.net | Mail2Wii.com | wyrihaximus.hyves.nl | SVN up and running says:
23/M/dutch
BOTJE says:
hey whats up babe, U got a webcam? finally someone adds me, I am soo fuckin horny today for some reason lol
your just a bot aren't you?
BOTJE says:
listen hun, I am just about to start my webcam show with jen, come chat me there in my chat room? We can cyber, I will get naked if u do..lol!
your gonne kill yourself?
BOTJE says:
I can show u how to watch if u promise not to tell anyone else how to do it???PLEASE
your gonne kill youself and show me your guts? while some guy is wanking on it?
BOTJE says:
well since its the law that u gotta be 18 (nudity involved), u have to sign up with a credit card for age verification! BUT.. Once you are inside, just clikc on "Webcams" let me know what name you use to sign in with so I know it is you babe! -site waar je niet wilt zijn- fill out the bottom of the page then fill out the next page as well and u can see me live!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:09 schreef Cothen het volgende:
En dan nu de grote uitzwaai post van Cothen:
uhu zekerquote:
Leg ik 400 euro bij en kijk ik naar een 40" full-hdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu zeker![]()
alleen jammer dat ze 700 eur p/s kosten
dan kijk ik wel naar 26"samsung monitor voor thuis, die is zelfs cheaper
QSix heeft ze voor 549 euro: http://qsix.eu/shop.php?cat=1quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu zeker![]()
alleen jammer dat ze 700 eur p/s kosten
dan kijk ik wel naar 26"samsung monitor voor thuis, die is zelfs cheaper
1 |
*pst SQL pst*quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:04 schreef Merovingian het volgende:
Ik krijg trouwens een
[ code verwijderd ]
als ik op http://www.mschol.eu/ naar Artists ga en dan op de M klik. Bij meer letters trouwens.
Maar ja, ik ben geen nerd dus ik heb geen flauw idee wat het betekent
ahh okequote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:04 schreef Merovingian het volgende:
Ik krijg trouwens een
[ code verwijderd ]
als ik op http://www.mschol.eu/ naar Artists ga en dan op de M klik. Bij meer letters trouwens.
Maar ja, ik ben geen nerd dus ik heb geen flauw idee wat het betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |