van Basten ROT OP!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:21 schreef denthemen het volgende:
Jaaaa, de 1e tegengoal!!!
Amsterdam hooligans!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
t'is dat het een oefenwedstrijd is anders ging ik nu los
wat wil je met een verdediging van colin,wieltje,tongetje,stoneyquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
allejezus nu al de tegengoalik lach me suf
We wóóóóóóóóóóóóóóóórrrrrrrrrrddddddddddddddeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnn kampioen jalala!!quote:
Dat is ook de reden dat ik lach en niet huilquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
wat wil je met een verdediging van colin,wieltje,tongetje,stoney![]()
Toch zijn het stuk voor stuk jongens die een amateur ploeg moeten kunnen tegenhoudenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Met zo'n chocoladeopstelling is dat niet zo gek.
My thoughts excactly!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Toch zijn het stuk voor stuk jongens die een amateur ploeg moeten kunnen tegenhouden
Je zou het bijna vergeten.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Toch zijn het stuk voor stuk jongens die een amateur ploeg moeten kunnen tegenhouden
Ze staan toch voor?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat was Lehman.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Precies, in die finale was hij de slechtste man op het veld. Maargoed, in de matige Eredivisie kan hij best van waarde zijn, we gaan het wel zien...
quote:
Ze draaien geen Tiesto neequote:
Op Tiesto zit ik ook lang niet altijd te wachten, maargoed.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ze draaien geen Tiesto nee![]()
Verder is rtv west gewoon een goede zender waar de commentator tenminste de namen weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |