van Basten ROT OP!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:21 schreef denthemen het volgende:
Jaaaa, de 1e tegengoal!!!
Amsterdam hooligans!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
t'is dat het een oefenwedstrijd is anders ging ik nu los
wat wil je met een verdediging van colin,wieltje,tongetje,stoneyquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
allejezus nu al de tegengoalik lach me suf
We wóóóóóóóóóóóóóóóórrrrrrrrrrddddddddddddddeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnn kampioen jalala!!quote:
Dat is ook de reden dat ik lach en niet huilquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
wat wil je met een verdediging van colin,wieltje,tongetje,stoney![]()
Toch zijn het stuk voor stuk jongens die een amateur ploeg moeten kunnen tegenhoudenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Met zo'n chocoladeopstelling is dat niet zo gek.
My thoughts excactly!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Toch zijn het stuk voor stuk jongens die een amateur ploeg moeten kunnen tegenhouden
Je zou het bijna vergeten.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Toch zijn het stuk voor stuk jongens die een amateur ploeg moeten kunnen tegenhouden
Ze staan toch voor?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat was Lehman.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Precies, in die finale was hij de slechtste man op het veld. Maargoed, in de matige Eredivisie kan hij best van waarde zijn, we gaan het wel zien...
quote:
Ze draaien geen Tiesto neequote:
Op Tiesto zit ik ook lang niet altijd te wachten, maargoed.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ze draaien geen Tiesto nee![]()
Verder is rtv west gewoon een goede zender waar de commentator tenminste de namen weet
U vraagt, Ajax draait. 2-2quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:36 schreef Pritt het volgende:
Ik hoop op nog een tegendoelpunt, dan wordt het duidelijk dat er verdedigers moeten komen.
Snap trouwens niet dat zoveel spelers nog niet fit zijn, hele zomer liggen wegrotten op het strand ofzo?
Doe in hemelsnaam niet zo naief.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:36 schreef Pritt het volgende:
Ik hoop op nog een tegendoelpunt, dan wordt het duidelijk dat er verdedigers moeten komen.
Snap trouwens niet dat zoveel spelers nog niet fit zijn, hele zomer liggen wegrotten op het strand ofzo?
Ja mooi hequote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe in hemelsnaam niet zo naief.
Ook met Nesta, Cannavaro en Jezus Christus zou je goals tegenkrijgen. Tis de eerste wedstrijd tegen een fucking amateurclub.
Ik begrijp echt niet dat mensen hier ook maar iets aan waarde aan hechten.
Precies, wacht dan op z'n minst op het Amsterdam Tournamentquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook met Nesta, Cannavaro en Jezus Christus zou je goals tegenkrijgen. Tis de eerste wedstrijd tegen een fucking amateurclub.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:43 schreef Darien het volgende:
Niets mis met deze verdediging, blijf het volhouden mensen!
Nou ja, het zegt natuurlijk niks en tegelijkertijd ook enorm veelquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het gedrag en de getrokken conclusies hier zijn een stuk triester dan het voetbal van Ajax.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:41 schreef denthemen het volgende:
2-2, nu begint het wel trieste vormen aan te nemen
Door wie wordt dat precies beweerd?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:43 schreef Darien het volgende:
Niets mis met deze verdediging, blijf het volhouden mensen!
De reacties op Ajax1.nl zijn net zoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het gedrag en de getrokken conclusies hier zijn een stuk triester dan het voetbal van Ajax.
Het zegt niets.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ja, het zegt natuurlijk niks en tegelijkertijd ook enorm veel
Ik zoek ze even voor je op.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het zegt niets.
Ik probeer de uitslagen van de oefenwedstrijden rond 1995 te vinden, maar dat gaat niet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |