Nou als die gasten van GS mij vertellen dat zij mij hinderlijk willen gaan volgen zie ik dat als een persoonlijke bedreiging .. dat GS dat dan een waarschuwing noemt ipv bedreiging geeft op zich al aan dat zij zelf beseffen dat de scheidslijn ertussen heel dun is en terdege begrijpt dat de 'hinderlijk gevolgde' het als een bedreiging ervaartquote:Op zondag 20 juli 2008 12:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar en waarmee wordt zij bedreigd dan? Is zij verbaasd dat GS reageert op haar domme column?
Vroeger had je ook geen bluedude die kwam trollen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
flashback:....
rosemöller versus fortuyn... pim legde zijn micro af en liep weg..
mooie tijden...andere tijden... pim was nog een nette vent... veel netter dan geert.. die weer veel netter is dan die gs-generatie..
Daar gaf de journaliste toch zelf het startschot voor? ZIJ noemde GS zonder enige aanleiding. Wie hindert nu eigenlijk wie?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:00 schreef moussie het volgende:
[..]
Nou als die gasten van GS mij vertellen dat zij mij hinderlijk willen gaan volgen zie ik dat als een persoonlijke bedreiging .. dat GS dat dan een waarschuwing noemt ipv bedreiging geeft op zich al aan dat zij zelf beseffen dat de scheidslijn ertussen heel dun is en terdege begrijpt dat de 'hinderlijk gevolgde' het als een bedreiging ervaart
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik denk dat Paul de Leeuw een groot deel van de verhuftering in de samenleving op zijn conto kan schrijven.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:42 schreef SCH het volgende:
GeenStijl doet me ergens ook aan Paul de Leeuw denken. Grof en op de persoon spelend en soms best humoristisch.
Maar heel erg kleinzielig als ze zelf het mikpunt van spot of kritiek zijn.
Met als verschil dat De Leeuw niet persoonlijk werd. Niet reputaties doelbewust kapot maakte. Niet bedreigingen ensceneerde.quote:Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik denk dat Paul de Leeuw een groot deel van de verhuftering in de samenleving op zijn conto kan schrijven.
Tegenwoordig valt hij wel mee, maar zeker eind jaren 80, begin jaren 90, leek het er op alsof elke show harder en grover moest.
Een dusdanige toename van bedreigingen noem ik anders niet 'zonder enige aanleiding', en je kan niet ontkennen dat GS dit soort gedrag eerder stimuleert dan een halt toeroept, al wordt er tegenwoordig strenger gemodereerd dan in het verleden ..quote:Op zondag 20 juli 2008 13:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar gaf de journaliste toch zelf het startschot voor? ZIJ noemde GS zonder enige aanleiding. Wie hindert nu eigenlijk wie?
Comment ?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met als verschil dat De Leeuw niet persoonlijk werd. Niet reputaties doelbewust kapot maakte. Niet bedreigingen ensceneerde.
Zijn niveauloosheid bij de NCRV was beruchter. Toen (2002 spreek je dan over) werd hij wél persoonlijk en ging grenzen over. Dat waren geen geintjes meer.
Bij GS is er nog altijd een enorm gat tussen zeggen en doen, behoudens de reaguurders waar enorme mongolen tussen kunnen zitten. Maar waar heb je een mongolenvrije community?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:23 schreef moussie het volgende:
[..]
Een dusdanige toename van bedreigingen noem ik anders niet 'zonder enige aanleiding', en je kan niet ontkennen dat GS dit soort gedrag eerder stimuleert dan een halt toeroept, al wordt er tegenwoordig strenger gemodereerd dan in het verleden ..
En hinderen .. in hoeverre wordt GS gehinderd door die journaliste, is kritiek hebben iemand hinderen ? Volgens mij valt het toch echt onder vrijheid van meningsuiting .. iemand bedreigen met hinderlijk volgen zodat die zijn werk niet meer normaal kan doen daarentegen niet
quote:Op zondag 20 juli 2008 12:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)alsing_doet_gek.html
Is dat nu Sheila of is dat gewoon iemand anders waarvan de poster (is niet GS) beweert dat dat Sheila is?
Inderdaad, GS overacteert een rol van enorm fout en kwetsend, maar het hart zit nog steeds op de goede plek. Het lijkt er op dat linkschen menschen alleen de foute kant willen belichten en dan voorbij gaan aan de cynische humor en zwartgalligheid. Mijn stelling was al dat linkschen menschen zo serieus hier op ingaan dat ze zelfs gaan moorden of dreigen irl. Nou doet iedere politieke partij dat ook, maar de ene wat meer dan de andere. Beetje simpel om te stellen dat alleen GS een dreigklimaat gevormd zou hebben.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:50 schreef Aoristus het volgende:
Ik zie geen verschil met wat Geenstijl doet.
Ik ken die griet niet, maar ik denk van niet. Beetje raar dan dat iemand op fok helemaal flipt van deze scene. Nogal snel op de kast te jagen...quote:
Daar denkt o.a. Anneke Gronloh heel anders over.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met als verschil dat De Leeuw niet persoonlijk werd. Niet reputaties doelbewust kapot maakte. Niet bedreigingen ensceneerde.
Een hart zit per definitie linksquote:Op zondag 20 juli 2008 13:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad, GS overacteert een rol van enorm fout en kwetsend, maar het hart zit nog steeds op de goede plek. Het lijkt er op dat linkschen menschen alleen de foute kant willen belichten en dan voorbij gaan aan de cynische humor en zwartgalligheid. Mijn stelling was al dat linkschen menschen zo serieus hier op ingaan dat ze zelfs gaan moorden of dreigen irl. Nou doet iedere politieke partij dat ook, maar de ene wat meer dan de andere. Beetje simpel om te stellen dat alleen GS een dreigklimaat gevormd zou hebben.
Ondertussen zal zowel GS als de hoernaliste weer enorm blij zijn met alle aandacht.
Idd, en het dan ook nog eens te linken aan alleen de Nederlanders zoals dat in de OP gebeurd.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Beetje simpel om te stellen dat alleen GS een dreigklimaat gevormd zou hebben.
Ja, een Smalhout bijvoorbeeld vergelijken met Hitler is zeker niet proberen een reputatie doelbewust kapotmaken?quote:Op zondag 20 juli 2008 13:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom wil je ze graag je racistische kaart uitspelen? Natuurlijk gaat het om Nederlanders.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, en het dan ook nog eens te linken aan alleen de Nederlanders zoals dat in de OP gebeurd.
O, heb je daar cijfers van? Zoals ik al eerder vroeg hoeveel van die bedreigingen zijn door Nederlanders geuit? Dit gaat qua denk wijze heel hard de kant op net als wat van Dam in zijn column deed over criminele Nederlanders. Alles altijd alleen maar de schuld laten gaan van Nederlanders.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom wil je ze graag je racistische kaart uitspelen? Natuurlijk gaat het om Nederlanders.
GS moet als shockblog de mensen natuurlijk schokken. Maar op een zeker moment raakt het publiek afgestompt door alle groviteiten. Om te blijven schokken moeten ze dus steeds verder gaan. Dat is het probleem waar GS mee kampt.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een hart zit per definitie links![]()
Geenstijl is bezig om alleen maar cynisme te verspreiden, op een gegeven moment is de plezierwaarde daarvan af gesleten en dan wordt het serieus. Ik denk dat Geenstijl in staat is tot het bewegen van en aanzetten tot kristalnacht-achtige proporties. Of je nu linksdragend of rechtsdragend bent, dat deugt niet. Politici moeten hun werk kunnen uitoefenen, ze hoeven niet aan amusement te voldoen omdat Geenstijl dat nu eenmaal zo leuk vindt.
Jij maakt het onderscheid tussen allochtonen, die ook gewoon Nederlanders zijn, en blanke Nederlanders . Ofzo. Ik weet niet hoe je dat doet, maar jij ziet mensen blijkbaar in groepen. Een boze jongen met een vader die in Marokko is geboren is heel anders dan een boze jongen met een vader die in Nederland is geboren ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, heb je daar cijfers van? Zoals ik al eerder vroeg hoeveel van die bedreigingen zijn door Nederlanders geuit? Dit gaat qua denk wijze heel hard de kant op net als wat van Dam in zijn column deed over criminele Nederlanders. Alles altijd alleen maar de schuld laten gaan van Nederlanders.
Soory maar dat onderscheid wordt er ook in de OP gemaakt want ook daar wordt de links met injtegratie en het verschil tussen buitenlanders en Nederlanders gelegd.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij maakt het onderscheid tussen allochtonen, die ook gewoon Nederlanders zijn, en blanke Nederlanders . Ofzo. Ik weet niet hoe je dat doet, maar jij ziet mensen blijkbaar in groepen. Een boze jongen met een vader die in Marokko is geboren is heel anders dan een boze jongen met een vader die in Nederland is geboren ofzo?
vind ik ook, maar ook fok! is aan slijtage onderhevig natuurlijk, evengoed heb je hier wel relatief meer mogelijkheden om je argumenten kracht bij te zetten. Fok! staat niet voor een politieke kleur, je kan het hier ook over beestjes, tietneuken, de Tsarenfamilie of het telraam van je neefje hebben.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
GS moet als shockblog de mensen natuurlijk schokken. Maar op een zeker moment raakt het publiek afgestompt door alle groviteiten. Om te blijven schokken moeten ze dus steeds verder gaan. Dat is het probleem waar GS mee kampt.
De lol is er voor een groot deel idd af, zeker nadat de Telegraaf een belang in GS kreeg. Ik denk dan ook dat het feitelijk een aflopende zaak is voor dit blog. Je zit er al steeds meer simpele zielen op verschijnen die niets wezenlijks toevoegen en al helemaal niet grappig zijn.
Op FOK! kan iedereen zelf topics openen en plaatjes posten. De creatieve mogelijkheden van de reaguurders hier is veel groter. Ondanks het geklaag hierover wordt er toch iedere dag nog wel een goed topic geopend ergens op het forum. Op GS hooguit één keer per week.
daarom heet het ook generatie?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is ook de GeenStijl -generatie. Het gaat niet specifiek om jonkies.
Ik ben er eerlijk gezegd wel een beetje verbaasd over. Niet om dat sneue boehoe-wij-zijn-Amsterdamse-dertigers-en-we-snappen-die-kinderen-van-zestien-niet-artikel van de Volkskrant, maar om de reactie die GS altijd meent te moeten geven. Waarom? Laat toch lekker links liggen. Altijd die lange pikken waar maar weer op getrapt is.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar en waarmee wordt zij bedreigd dan? Is zij verbaasd dat GS reageert op haar domme column?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |