De real life versie wordt de volgende Dragonball.......wat een dramaquote:Op zondag 14 december 2008 15:06 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Eens! Maak er dan op zijn minst een coole serie van of iets, hoewel dat ook voor mij weer niet hoeft.![]()
Ik vind het heus niet erg dat ze van een goede animatie serie een real life film maken, maar dan moeten ze naar mijn idee niet het verhaal gaan volgen. En er geheel een eigen versie en twist aan geven, en dat dan ook duidelijk gezegd en vertoond.
Inderdaad, in de afgelopen jaren heb ik al meerdere keren met de kinderen af en toe een stuk meegekeken, maar langzamerhand heeft de serie me te pakken gekregen. Erg mooi, zeker in verhouding met veel van de troep die je verder tegenkomt op Nickelodeon en (vooral) Disney XD. Dit weekend trouwens avatarweekend op Nickelodeon.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:57 schreef Frey het volgende:
Na lange tijd heeft deze serie ook mijn hart weten te veroveren. Toen na 2005 de avond- en nachtprogrammering van Nickelodeon kwamen te vervallen, keek ik de zender helemaal niet meer. Ik hoorde wel veel over Avatar, maar ik had niet zoveel meer met al die nieuwe series.
Maar vorig weekend zag ik een paar afleveringen van Avatar tijdens het zappen en ik was erg geboeid. Het zag er allemaal zo goed uit. Ik heb meteen de dvd boxen besteld en alles bekeken.
Ik vind het echt een prachtige serie. Schitterend verhaal, mooi getekend, sterke personages en een zeer aangename Nederlandse nasynchronisatie. Ik had niet gedacht dat er tussen al die troep van vandaag de dag nog zo'n goede serie zou zitten.
Lijkt me wel tof eigenlijk! Even een hele nieuwe insteek.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel jammer dat het met nieuwe personages is, maar was te verwachten.
Heb er zin in.
Ja, wie weet. Vrouwelijke avatar is ook wel geinig.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof eigenlijk! Even een hele nieuwe insteek.
Er blijkt al een 720p bron te zijn die heel erg vermakelijk is. Thanks voor de tip!quote:Op zondag 25 maart 2012 13:30 schreef Chanty87 het volgende:
Waarom is het hier zo stil? Korra wordt vanaf 14 april uitgezonden en de eerste 2 afleveringen zijn al te zien!
En ze zijn episch![]()
![]()
![]()
![]()
› › Korranation.com (alleen wel US only dus je zult naar alternatieven moeten zoeken of eh, iets uit moeten vogelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |