abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70179010

Aangezien we wel een aantal topics hebben lopen over Avatar The Last Airbender Animé serie op Nickelodeon, leek het mij hoogtijd voor een eigen topic over de komende trilogie; Avatar. Deze zal worden gebracht in vorm van een 'life action speelfilm'.

A.s. Woensdag 24 Juni 2009, zal de eerste teaser worden vrijgegeven, deze is tevens ook te zien als teaser trailer voor de film; Transformers - Revenge of the Fallen. Waarschijnlijk niet bij de IMAX versie, aangezien de producent, Frank Marshall geen fan is van opgeblazen niet-IMAX films. Naast Roger Ebert tevens één van de grootste Boycotters van opgeblazen niet IMAX films voor het massa publiek.

De teaser muziek is speciaal gecomponeerd door James Newton Howard, de echte soundtrack opnames beginnen echter enkele weken voordat de film uitkomt. De release voor het eerste deel staat gepland voor,
20 Juli 2010 (volgende week hier de link voor de teaser trailer!...)

Zoals de titel het al zegt, Shyamalan, groot fan van de Avatar reeks heeft zich geworpen op deze gigantische productie in samenwerking met de huidige producenten en makers van de Avatar animatie reeks. De opnames zijn al geruime tijd in volle gang, voor deze opnames is o.a. uitgeweken naar lokaties als Groenland, Canada en een levensechte pagode ergens in Philadelphia, uiteraard komt er ook een hoop CGI aan te pas, opnames daarvan vinden dan ook plaats in een gigantische hangar wederom in Philadelphia.

De cast van deze trilogy bestaat voornamelijk uit jonge en nog onbekende acteurs, Dev Patel, bekend uit de film; Slumdog millionaire vertolkt één van de hoofdrollen.

Hieronder enkele screenshots die tot nu toe zijn vrijgegeven;

Dev Patel als; Zuko

De onbekende en jonge acteur; Noah ringer die de hoofdrol van Aang op zich neemt.

Nogmaals; Dev Patel

Wil je op de hoogte blijven van al het nieuws, volg dan; Mnightfans o.a. via twitter; http://twitter.com/mnightfans voor overig shyamalan en komende productie nieuws naast deze trilogy bezoek; mnightfans.com, voor de échte fans is Frank Marshall tevens via twitter te volgen, de producent van de film; http://twitter.com/LeDoctor

Ik ben erg benieuwd! Het is voor het eerst dat Night zich waagt aan zo'n grote productie en tevens grootschalig CGI werk. We zullen het gaan zien...

Stay tuned!

[ Bericht 0% gewijzigd door 7eVeNL op 19-06-2009 21:36:57 ]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 21:23:17 #2
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_70179668
Zal Shyamalan er nog een vage twist in gooien??
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_70186404
Nieuwe update. De teaser verschijnt maandag als exclusive op tv in US en de opnames voor TLB duren nog maar twee weken. De eerste tweets uit de UK over de teaser zijn zeer belovend!
pi_70198673
Nieuwste tweets

jhamann77 The AIRBENDER Teaser is awesome and it will be in theaters next week the TRANSFORMERS 2

aasif_mandvi Just saw the first teaser for "The Last Airbender. Oh My God!!!!... in theatres next week.

En er is een preview over de komende teaser, daar zien we hooguit 2 a 3 seconden beeld van TLA

[ Bericht 5% gewijzigd door 7eVeNL op 21-06-2009 11:36:11 ]
pi_70273527
Vanwege de gigantische animo / stormloop topic, een laatste update! (hoop overigens niet dat SoK of wie dan ook moeilijk gaat doen over dubbele posts )

Maaar!! Morgen om 09:00 zal de eerste trailer online verschijnen! op www.gametrailers.com staat een countdown, maar ik neem aan dat hij rond die tijd ook gewoon als Apple Quicktime HD te bekijken valt!

Dus morgenochtend voor ons, de teaser trailer van The Last Airbender.

Kan iemand trouwens het Avatar woord uit de titel slopen? dat wordt namelijk niet gebruikt... Wat vreemd trouwens dat ik mijn eigen topic niet kan aanpassen? het logo is namelijk ook niet juist, en de tekst Avatar mag er in zijn geheel uit.

[ Bericht 7% gewijzigd door 7eVeNL op 22-06-2009 23:36:04 ]
pi_70274592
vet
Ik weet het ook niet
pi_70277350
Ik heb net via twitter vernomen dat de trailer vanmiddag in IMAX te zien is geweest in nederland bij de cine expo! Tevens ook PJ's The Lovely Bones...
pi_70281808
Ja wow !

http://www.gametrailers.c(...)ailer-the-last/51238
Heerlijke soundtrack ook weer! Kan niet wachten!

[ Bericht 6% gewijzigd door 7eVeNL op 23-06-2009 11:17:38 ]
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:56:31 #9
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_70290392
Ik ben ook benieuwt ! En ik verwacht niet dat M. Shyamamlamalaman zomaar aan een film zou beginnen. Hij heeft nou eenmaal een reputatie die hij hoog moet houden.

Nog een jaar !
Klap eens in je handjes.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:20:57 #10
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70291276
Ziet er geinig uit. Hopelijk stelt 'ie niet teleur en anders hebben we altijd nog de tekenfilm.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70292809
die firenation schepen whaaaaaaaaaaaa!!!!
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:37:45 #12
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_70293848
http://www.thelastairbendermovie.com/

de officiële website met uiteraard de HD trailer

Overigens heeft shyamalan sinds vandaag een eigen website, en die is erg indrukwekkend te noemen, compleet interactief als een point en click adventure game ware, check;
http://www.mnightshyamalan.com/site.html
pi_70294564
Mwah, ik vind die Zuko maar niks.
pi_70295818
Sterke regisseur
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:59:53 #15
27648 Weakling
available in strong mint
pi_70296400
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:56 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben ook benieuwt ! En ik verwacht niet dat M. Shyamamlamalaman zomaar aan een film zou beginnen. Hij heeft nou eenmaal een reputatie die hij hoog moet houden.

Nog een jaar !
Zijn zorgvuldig opgebouwde reputatie door steeds slechter ontvangen films te maken bedoel je? Ik ben nog wel benieuwd naar deze film hoor, maar van zijn reputatie is naar mijn mening niet echt veel meer over na Lady In The Water en The Happening.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_70300812
Wow, dat je nog steeds fan van MNS bent. Die man heeft nu toch wel echt wel bewezen dat hij er niets van bakt.

The Happening alleen al
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:38:14 #17
251711 Skulker
Behind You!
pi_70301427
Close-up van Noah Ringer als Aang:

Ik vind de pijl wel redelijk gelukt, zo met de air nation symbolen ipv een gewone blauwe pijl
Skulking through the edges and shadows of the night.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:05:49 #18
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_70305202
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef Doff het volgende:
Wow, dat je nog steeds fan van MNS bent. Die man heeft nu toch wel echt wel bewezen dat hij er niets van bakt.

The Happening alleen al
Yup, omdat ik de beste man begrijp, en ik geef toe dat The Happening een knipoog bevat die een hoop mensen niet snappen, en had ook beter uitgewerkt kunnen worden, Shyamalan zegt ook vaak genoeg ik maak films voor me zelf als voor het publiek, Lady in the water, The Happening zijn daar twee goede voorbeelden van The Happening moet je zien als een B film, over the top, en een knipoog naar b-c horror films van vroeger, houtige dialogen, en emoties, en situaties, slechte communicatie, menselijk instinct die daarbij mee spelen, ja jezus, het is niet makkelijk om zijn werk te verdedigen, maar de beste man blijft mij inspireren. Op zijn nieuwe websites staan genoeg qutoes en gedachtes toen hij hoorde dat The Happening was 'geflopt' voor het grote publiek, en wat hij wilde laten zien met The Village, en dat was alles behalve een horror film etc, etc,

Alles t/m The Village aan toe was prima te happen voor het grote publiek, al bevatte The Village genoeg onderliggende gedachten die het grote publiek niet aansprak of niet zag. Lady in the Water is gewoon een bedstime story waar je je voor moet open kunnen stellen, en in mee wilt gaan om de film leuk en interessant te vinden, zo niet dan wordt de film afgedaan als slecht en onbegrijpelijk.

Hij als fan zijnde van Avatar ben ik er van overtuigd dat hij een prima verfilming kan neerzetten, als je ziet wie er allemaal mee werken aan deze productie dan kan er weinig fout gaan. en dan bedoel ik niet de acteurs

[ Bericht 7% gewijzigd door 7eVeNL op 23-06-2009 22:14:57 ]
pi_70305309
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef Doff het volgende:

The Happening alleen al
The Sixth Sense
Unbreakable
Signs

Dat vond ik toch wel allemaal goede films. Alleen alles wat daarna kwam vind ik tegenvallen.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:29:38 #20
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_70306221
ff weer ontopic,

ik lees net wederom via twitter dat bij de Cinema Expo in Amsterdam vandaag maar liefst 3 volledige scene's te zien zijn geweest van The Last Airbender, en dit wordt er gezegd...

" He kept teling me that it's "truly unlike anything you've ever seen." First public(ish) showing of Avatar footage seems to be amaazing.33 minuten ago from web"

"3D is here and here to stay" James Cameron said in Amsterdam today. My friend saw 3 full Avatar scenes, but can't say much about them."

het lekker maken is begonnen hoor !
pi_70306776
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef 7eVeNL het volgende:
ff weer ontopic,

ik lees net wederom via twitter dat bij de Cinema Expo in Amsterdam vandaag maar liefst 3 volledige scene's te zien zijn geweest van The Last Airbender, en dit wordt er gezegd...

" He kept teling me that it's "truly unlike anything you've ever seen." First public(ish) showing of Avatar footage seems to be amaazing.33 minuten ago from web"

"3D is here and here to stay" James Cameron said in Amsterdam today. My friend saw 3 full Avatar scenes, but can't say much about them."

het lekker maken is begonnen hoor !
Dit is denk ik niet van Avatar: The Last Airbender.
Maar van James Camerons Avatar, een SF film met Alien en heel de rotzooi.
Check: http://www.imdb.com/title/tt0499549/

Dit is ook de reden dat deze film The last Airbender heet, omdat er al een film uitkomt die Avatar heet.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:51:44 #22
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_70307128
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:43 schreef Chaos210 het volgende:

[..]

Dit is denk ik niet van Avatar: The Last Airbender.
Maar van James Camerons Avatar, een SF film met Alien en heel de rotzooi.
Check: http://www.imdb.com/title/tt0499549/

Dit is ook de reden dat deze film The last Airbender heet, omdat er al een film uitkomt die Avatar heet.
Ohja idd wat stom zeg...
  woensdag 24 juni 2009 @ 14:40:36 #23
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_70324422
ik baal wel van die te blanke Katara+ broeders. Had gewoon martial arts volk moeten zijn.
Klap eens in je handjes.
  zondag 28 juni 2009 @ 19:07:39 #24
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_70453556
Het filmen van TLA zit er op! Afgelopen vrijdag was er een wrap party, vernomen via de twitter van Frank Marshall. Het is nu wachten op de nog te komen trailers, clips, en promotie materiaal. Ik heb vernomen dat er een fotoshoot is geweest van de cast, wat gebruikt gaat worden als promotie materiaal. We zullen het gaan zien! Het wachten is begonnen.
pi_70454535
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:07 schreef 7eVeNL het volgende:
Het filmen van TLA zit er op! Afgelopen vrijdag was er een wrap party, vernomen via de twitter van Frank Marshall. Het is nu wachten op de nog te komen trailers, clips, en promotie materiaal. Ik heb vernomen dat er een fotoshoot is geweest van de cast, wat gebruikt gaat worden als promotie materiaal. We zullen het gaan zien! Het wachten is begonnen.
Teaser Trailer is al te vinden ergens, zag er leuk uit.

edit:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=14166
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')