Leuk hoe ze dat met die fanart in elkaar hebben gezet.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:38 schreef Knoflook het volgende:
Helaas afgelopen.. maar gelukkig word het niet 25232#### seizoenen lang uitgemolken.
Ik vond het een goede afsluiting, in spanning zitten kijken!
Er komen nu 3 minifilms (heb ik begrepen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 jaar gevolgd en nu THE END...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht. The end.
quote:Op zondag 30 november 2008 20:12 schreef _AntiiKill het volgende:
Komt er nog een Seizoen 4? (boek 4)
ah vind het heel jammerquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 04:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Paar weken terug toen ik in NL was dit voor het eerst gezien tijdens een marathon op Nickelodeon. Daarna meteen alle 3 de seizoenen in het Engels gedownload. Kwalitatief goeie serie. Heb er van genoten.
Eens! Maak er dan op zijn minst een coole serie van of iets, hoewel dat ook voor mij weer niet hoeft.quote:Op zondag 14 december 2008 13:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Punt met die real-life film is dat het hele verhaal dan in 2 uurtjes gepropt wordt. En bovendien, waar heb je die film voor nodig als het verhaal al in de tekenfilm zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |