Is inmiddels bijgewerktquote:Op zondag 20 juli 2008 15:30 schreef Platina het volgende:
Ik heb me lijst geupdate. Klopt nu ongeveer zoiets.
Fuck. 51 titels nu op mn lijstjequote:Op zondag 20 juli 2008 22:28 schreef Gamer_V het volgende:
De afwezigheid van Deus Ex breekt mijn hart.(En fallout is ook ondervertegenwoordigd
)
Okee.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:24 schreef Jovatov het volgende:
@ Platina:
Als je er nog tien bijzet is het goed. Anders maak ik er een top 25 van en tellen de laatste 15 dus niet mee
@MarksterGTX:
Je moet één deel kiezen, dus een PES en een GoW
geboortedatum: 06-11-1990quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Waarom worden er allemaal oude snes games gepost,
als je kon kiezen tussen de nieuwste next generation game of een of ander 16bit spelletje nou dan wist ik het wel.
Of proberen jullie die titels te 'eren' ofzo
Gefeliciteerd, je hebt de award voor 'domste post van het jaar' te pakkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
als je kon kiezen tussen de nieuwste next generation game of een of ander 16bit spelletje nou dan wist ik het wel.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Je maakt jezelf alleen maar meer belachelijk, maar goed, ik doe een poging om je iets te leren. Gezien je geboortedatum is de gehele NES en SNES periode aan je voorbij gegaan (even Sega consoles en ouder spul zoals de C64, Atari etc. daarbuiten gelaten). Blijkbaar ben je opgegroeid met een PS2, of iets ouders nog. Voor de wat oudere gamers zijn de meeste games van jouw generatie generieke troep, met hier en daar een topper. Toen wij wat jonger waren leek er meer kwaliteit op de markt te zijn (wat natuurlijk niet zo is). Maar games als Chrono Trigger, Secret of Mana, Zelda enz., zijn stuk voor stuk games van het kaliber wat we nu zien in b.v. God of War, Okami en noem maar op. Topgames dus. Dat het voor jou moeilijk is om, nu we zo verwend zijn met mooie graphics, terug te gaan naar wat minder moois (maar inhoudelijk ijzersterk), is eerder jouw probleem dan het onze. Neem Chrono Trigger, waar nu een remake voor is aangekondigd voor de DS; dat komt niet uit de lucht vallen. Idem voor andere games.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:47 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Doe allemaal maar lekker makkelijk een huillie emoticon maar als dit gaat om de beste games en jullie kiezen allemaal snes spelletjes terwijl dat nu, gewoon zulke oude achterhaalde troep is.
Ome Steeven heeft je al het een en ander uitgelegd zie ik.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:47 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Doe allemaal maar lekker makkelijk een huillie emoticon maar als dit gaat om de beste games en jullie kiezen allemaal snes spelletjes terwijl dat nu, gewoon zulke oude achterhaalde troep is.
Geen series.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:32 schreef ZFLaSH het volgende:
1. Eve Online (PC)
2. Day of the Tentacle (PC)
3. Yie ar Kung Fu (MSX)
4. Space Quest serie (PC)
5. Larry serie (PC)
6. King's Quest serie (PC)
7. Police Quest serie (PC)
8. Wing Commander serie (PC)
9. Gears of War (360)
10. Monkey Island serie
| Forum Opties | |