Ook goed joh! Kunnen we helaas niet luisteren en bellenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarom kun jullie beiden toch wel het traject alvast verkennen
Kom dan naar hier of Heidi, met z'n allen luisteren naar die regenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Morgen pas?![]()
Hier regent het nog niet
Als ze dan maar goed dronken zijn, kan Peter even een diepteinterview doenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ha nice! Jullie bellen vanuit de kroeg dan, dat beloofd wat
Zal ik een luisterspel maken?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom dan naar hier of Heidi, met z'n allen luisteren naar die regen![]()
Enne, t gaat ook nog een beetje waaien, dat maakt het feest helemaal compleet.
nou nouquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:47 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
je slijmt. Maar ga vooral dood, eenhoorn
Jij bent sleeechtquote:
quote:
Oh een knusse regen meet, gezelligquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom dan naar hier of Heidi, met z'n allen luisteren naar die regen![]()
Enne, t gaat ook nog een beetje waaien, dat maakt het feest helemaal compleet.
En als het niet regent bestellen we wel wat sprenklersquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh een knusse regen meet, gezellig
Ik zeik de hele dag door, kan geen sprenkler tegenopquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En als het niet regent bestellen we wel wat sprenklers
nu!? ja, vet koel! dan laat ik alvast m'n broek langzaam zakkenquote:
na..., nee dank jequote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeik de hele dag door, kan geen sprenkler tegenop
Kudt dat je niet blind bent, anders zou het in het fonds zittenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nu!? ja, vet koel! dan laat ik alvast m'n broek langzaam zakken![]()
laatst btw een 'luister dvd' over de oude grieken geluisdterd (werd voorgelezen door een meneertje), echt te gek, leuker dan een boek en jer hoeft geen bladzijden om te slaan![]()
is ook al met veel romans gedaan, best geinig. toch, huub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |