yep, I knowquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ik haalde de letters altijd door elkaar, en opende regematig een CS topic
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kan ut, en het valt heus wel mee. Doe die fles wijn nu maar niet, voor je het weet moet je weer 2000 euro betalen en zitten wij de hele avond naar jou te luisteren
7 minuut 13 was utquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
kut, dat had ik je verteld
![]()
Nee, doe bellen, zeg "Hoi met Sylvia Honey, ik wil graag Breezer Ananas aanvragen" en dan proberen zo snel mogelijk door al die vragen van Peter heen te worstelen en binnen de 7 minuut 43 ophangen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
kut, dat had ik je verteld
![]()
Nee, doe bellen, zeg "Hoi met Sylvia Honey, ik wil graag Breezer Ananas aanvragen" en dan proberen zo snel mogelijk door al die vragen van Peter heen te worstelen en binnen de 7 minuut 43 ophangen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
7 minuut 13 was ut![]()
Volgens mij is het wel gezellig met jou in de ether![]()
![]()
of slijm ik nu![]()
Hadden wij geen stap plannen voor a.s. vrijdagavondquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hadden wij geen stap plannen voor a.s. vrijdagavond
M'n hele reputatie naar de filistijnen hier, kan niet waar zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:47 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
je slijmt. Maar ga vooral door hoor
Joh, die was al om zeep vanaf het moment dat je in de uitzending was. Nu weten we dat je eigenlijk 25 bent!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
M'n hele reputatie naar de filistijnen hier, kan niet waar zijn
In dat geval adviseer ik het traject van de Nijmeegse vierdaagsequote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hadden wij geen stap plannen voor a.s. vrijdagavond
Ha nice! Jullie bellen vanuit de kroeg dan, dat beloofd watquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja, ik moest jou toch al om half negen oppikken?
He jammer!
Volgend jaar misschienquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dat geval adviseer ik het traject van de Nijmeegse vierdaagse
Da's toch volgend jaar pas weer? Daar hebben we vrijdag toch niets aanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dat geval adviseer ik het traject van de Nijmeegse vierdaagse
Ik wist dat het tegen mij gebruikt zou worden. APK is wél verstandig!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Joh, die was al om zeep vanaf het moment dat je in de uitzending was. Nu weten we dat je eigenlijk 25 bent!
Viel jij even door de mand!
idd. heeft ook wel iets. beslagen ramen, geluid van regenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen de hele dag, lekker knus in bed liggen luisteren![]()
Morgen pas?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen de hele dag, lekker knus in bed liggen luisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |